کنسول های بازی Playdate به ارزش ۴۰۰ هزار دلار در وگاس ناپدید شده اند

کنسول های بازی Playdate به ارزش ۴۰۰ هزار دلار در لاس وگاس ناپدید شدند.

طبق گفته Panic، سازنده سخت‌افزاری که در پشت کنسولی به اندازه کف دست و با میل لنگ کار می‌کند، و Cabel Sasser، یکی از بنیانگذاران شرکت، آن را “کمی یک درام جنایی واقعی” نامیده است (با تشکر، فایل بازی).

ساسر هفته گذشته در GDC صحبت کرد و این خبر را فاش کرد و گفت که پالت های حاوی کنسول ها در لاس وگاس گم شده اند. او گفت که هراس همچنان در تلاش برای ردیابی آنها بود.


کنسول های بازی Playdate به ارزش ۴۰۰ هزار دلار در وگاس ناپدید شده اندبه Playdate سلام کنید!!


سلام! به Playdate.

ساسر در طول پانل GDC خود گفت: “ما سطح موجودی خود را بررسی کردیم و کمی کوتاه بود” – به طوری که شرکت به سرعت با مرکز حمل و نقل خود تماس گرفت.

این پالت‌ها – فدکس گفت که تحویل داده شده‌اند، اما ما هیچ اثری از آنها نداریم. پالت های دیگر توسط FedEx به جای انبار حمل و نقل ما به محل ساخت و ساز مجاور تحویل داده شد.

ساسر گفت، Panic متعاقباً تصویری از این پالت‌های Playdate خاص دریافت کرد که «فقط در جایی که در حال ساختن یک دایره K در شمال لاس‌وگاس هستند، نشسته‌اند».

شخصی که برای دو پالت بازیابی شده امضا کرد، همان شخصی بود که برای دو پالت امضا کرد. [they] ساسر ادامه داد: «در حال حاضر تحقیقات زیادی در مورد این موضوع در حال انجام است.»

او گفت: “اکنون، به خاطر داشته باشید که ما شماره سریال هر واحد را می دانیم، بنابراین می دانیم که دقیقا چه شماره سریالی وجود ندارد. هفت عدد از آنها برای افرادی که در شمال لاس وگاس زندگی می کنند ثبت شده است.” “بنابراین به هر حال، من شما را در جریان قرار می دهم – یا از نظر قانونی شما را در جریان قرار نمی دهم – بسته به اینکه این موضوع به کجا برسد.”


عکس Playdates تحویل یک سایت ساخت و ساز، از سخنرانی Cabel Sasser GDC.
عکس Playdates تحویل یک سایت ساخت و ساز، از سخنرانی Cabel Sasser GDC. | اعتبار تصویر: فایل بازی.

کریستین دونلان ما کنسول Playdate را در سال ۲۰۲۲ بررسی کرد و آن را “به خودی خود یک پازل جذاب” نامید.

او می گوید: «به خاطرات من از مجله Mad، ناگزیر مجموعه ای از خاطرات رایانه های اولیه خانگی – C64 و Amstrad در مورد من – و تعداد زیادی از این DNA در اینجا نیز وجود دارد. بررسی Playdate از Eurogamer.

“بازی‌ها مستقیماً از فضای کاری در اتاق زیر شیروانی یا میز اتاق خواب. بازی‌ها مستقیماً از روی سر عجیب آنها و دیدگاه عجیب آنها و برداشت عجیب آنها از بازی‌هایی که باید باشند. Playdate در بهترین حالت به شما این را می‌دهد – همراه با Zeldas و شکستگی‌ها و چیزهایی که به نظر می‌رسد باید به شما کمک کند که به خوبی گرد باشید.

“الان من آن را دیدم، من بیشتر از آن می خواهم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/400k-worth-of-playdate-game-consoles-have-gone-missing-in-vegas?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *