گزارش عملی – جزئیات گیم پلی در مورد قدرت های سیمبیوت، مبارزات، ویژگی های PS5 و موارد دیگر – PlayStation.Blog

این هفته برای طرفداران Spidey هفته خوبی بود. با بیش از یک ماه تا Marvel’s Spider-Man 2 با ورود به کنسول PS5، ما در حال دریافت یک ایده واضح تر از آنچه می توانیم در ۲۰ اکتبر انتظار داشته باشیم. Insomniac Games به ما داده است. نگاهی دقیق تر به بازیگران Super Hero و Super Villains با پوسترهای جدید شخصیت. کمی کمتر از ۲۴ ساعت پیش ما از گشت و گذار در نیویورک بزرگ مارول لذت بردیم (و نگاهی به لباس های جدید) در وضعیت بازی. و امروز، شما می توانید به لطف تمرین گسترده ای که با ساخت پیش نمایش بازی، که با بینش بیشتر کارکنان کلیدی که روی پروژه کار می کردند – تقویت شده است، در مبارزات، فعالیت ها، داستان و موارد دیگر بازی عمیق تر شوید. کارگردان خلاق برایان اینتیهار، کارگردان ارشد بازی رایان اسمیت و کارگردان ارشد روایت، جان پاکت.

این بخش گسترده از گیم‌پلی تا حدودی در طول داستان اتفاق می‌افتد، صحنه‌ای پرتنش بین کریون و مرد عنکبوتی محصور در سیمبیوت که به‌عنوان آغازکننده و نتیجه‌گیری عمل می‌کند. جایی که گیم پلی بازی در اوایل امسال فاش شد آغاز شد. بین آزمایش‌های علمی ناپایدار و نمایشگاه‌های اجتماعی که به مشت‌ها و هوشمندی فوق‌قهرمانی برای حل کردن نیاز دارند، فعالیت‌های جدید برای آزمایش بال‌های وب، جنایاتی که باید متوقف شوند، مبارزه‌های سخت با رئیس‌ها، خنده‌هایی که باید انجام شود، و کار شخصیتی عالی برای لذت بردن.

در روزهای قبل از این رویداد، بازی‌های قبلی را شروع کردم تا حافظه عضلانی‌ام را دوباره تمرین کنم و به طور دقیق‌تری با آنچه قرار بود مقایسه کنم. زمانی که مجبور شدم با اکراه کنترلر DualSense خود را کنار بگذارم، برداشت های اولیه بسیار مثبت بود: Insomniac Games با یک دنباله Super Heroic که غنی تر و متراکم تر است، تمام سیلندرها را اجرا می کند. یکی که در یک تن از قلب بسته بندی می شود. در اینجا دلیل آن است.

داستان دو عنکبوت: پیتر پارکر و مایلز مورالس پس از تمرکز روی یک قطعه بازی، حساب‌های یکسانی دارند Marvel’s Spider-Man 2. در خارج از ضربات داستان اصلی که شما را راهنمایی می‌کند تا یکی یا دیگری را بازی کنید، بیشتر می‌توانید به سرعت بین آن‌ها جابه‌جا شوید (SSD کنسول PS5 تقریباً بلافاصله با فشردن دکمه شما را به Spidey می‌رساند، و استودیو لحظات سرگرم‌کننده شخصیت‌ها را به شما می‌دهد. تغییر دیدگاه). آن‌ها بخشی از فعالیت‌های جانبی، ابزارهای عنکبوتی، و مسیرهای ارتقای پایگاه را به اشتراک می‌گذارند، اما همچنین دارای داستان‌ها، ماموریت‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی برای باز کردن قفل هستند. طرح‌بندی دکمه‌ها یکسان هستند (گجت‌های کت و شلواری که به R1 نگاشت شده‌اند، مهارت‌های منحصربه‌فرد به L1، چهار مورد از هرکدام در یک زمان فعال هستند و همراه با یک دکمه چهره فعال می‌شوند)، و توانایی‌های مشابه به این معنی است که شما هرگز در یادگیری مجدد حرکاتی که با تغییر کاراکتر انجام می‌شوند، گیر نمی‌کنید.

مجموعه‌های حرکتی تکامل‌یافته با پیشینه: تریلر رونمایی بازی پیتر از چهار بازوی عنکبوتی مکانیزه خود برای شکست دادن دشمنان استفاده کرد. چیزی که تنها یکی از بسیاری از قدرت های کت و شلوار قابل تنظیم در نسخه اصلی بود مرد عنکبوتی مارول اکنون – تا زمانی که سیمبیوت وارد بازی شود – بارگذاری پیش‌فرض او است، به دلایلی که Insomniac سخت در مورد آن صحبت می‌کند اما می‌گوید در بازی توضیح داده خواهد شد. همین امر در مورد دو رنگ‌بندی متمایز مایلز برای قدرت‌های بیوالکتریکی Venom که در تریلر نشان داده شده و در بازی من نیز مشهود است، صادق است. Intihar اشاره می کند که این مجموعه قدرت در حال تکامل در قوس داستانی مایلز بازی می کند. هر دو قدرت مکانیکی و الکتریکی درخت مهارت خاص خود را دارند، XP به تدریج حملات AOE، پرتاب کننده های چند دشمن و موارد دیگر را باز می کند. یکی از موارد مورد علاقه اولیه، اسپایدر شوک است، بازوهای عنکبوتی مکانیکی پیت که مستقیماً با سرعت و ظرافت عنکبوتی که بر اساس آن ساخته شده اند، به جلو می کوبد – و یک آبشار الکتریکی را شلیک می کند که هرکسی را که در تار آن گیر افتاده سرخ می کند. وقتی که Wall Smash را فعال می‌کنم خوشحال می‌شوم، لحظه‌ای از توالی آشکار گیم‌پلی را به‌طور مستقیم تجربه می‌کنم، در حالی که پیتر در یک دست تعادل خود را حفظ می‌کند و به سرعت یک اراذل را با هر دو پا به دیوار نزدیک می‌کوبد. بسیاری از گزینه های اضافی برای گزینه های رزمی استاندارد نیز وجود دارد.

این استودیو به ترکیب آموخته‌های بازی‌های قبلی PS5 خود مانند Ratchet & Clank: Rift Apart، ادامه می‌دهد، با کنترلر DualSense که انبوهی از بازخوردهای دقیق موقعیتی را در بخش لمسی خود ارسال می‌کند و به این موضوع اشاره می‌کند که پوشیدن و استفاده از Black Suit چه حسی دارد.

ابزارک های عنکبوتی با کنترل جمعیت: تیراندازهای وب نمادین هنوز هم از نظر تاکتیکی مناسب هستند تا یک دشمن را با ضربه سریع R1 به وب سایت بزنند. ظرفیت آنها دو برابر شده و به دوازده اسلات رسیده و به سرعت شارژ می شوند. در دمو دو ابزار در اختیار داشتم. One – Upshot – پهپادی را به کار می گیرد که به سمت دشمنان نزدیک شلیک می کند و آنها را به هوا می اندازد. گرچه Web Grabber محبوبیت ثابتی بود، با این حال، با شلیک تار از همه طرف، سپس هر چیزی که به آن متصل شده بود را به سرعت بیرون می‌کشید، و برای از بین بردن ضربه AOE آماده بود. و منظورم اینه هر چیزی: به حرکت درآوردن گجت در خلال یک ضایعات در کوچه پس کوچه با دزدان، نه تنها مجرمان، بلکه پوشش فاضلاب مجاور آن را کشید که با قدرت و دقت یک موشک به داخل گروه پرتاب شد. غیر منتظره و خنده دار.

همزیست وحشی: از زمان اعلام این خبر به عنوان یک خبر اضافه شده است، و دست اندرکاران از اینکه اجازه دهند من با قدرت شگفت انگیز کت و شلوار سیاه کنار بیایم، ابایی نداشتند. پیت قبلاً آن را در ابتدای دمو پوشیده است، و مانند بازوهای مکانیکی او، درخت مهارت خاص خود را دارد، با چهار حمله که قبلاً نقشه‌برداری و آماده‌سازی شده‌اند. همانطور که در نمایش گیم پلی مشاهده می شود، می توانید پیچک هایی را که به طور خودکار دشمنان را در مجاورت گرفته و بلند می کنند، پرتاب کنید، قبل از اینکه آنها را با قدرت به زمین برگردانید. Symbiote Strike دارای پوشش کت و شلوار پیتر به یک توده پیچ خورده است که به جلو شلیک می کند، شتاب و میخ های اکسترود اضافی دشمن را به سمت عقب منجنیق می کند، در حالی که Symbiote Punch یک پرتابگر قدرتمند است که دشمنان را مبهوت و در هوا می برد و آماده برای ترکیب های بعدی است. کلمه ای که در طول مبارزات پیتر مدام به ذهن خطور می کرد، “بی رحمانه” بود، با صدا، عینک بصری و بازخورد کنترل کننده که با هم کار می کردند تا پیتر قدرتمندی را که به نقاط قوت خود با کمک سیمبیوت متمایل شده بود، منتقل کنند. Symbiote Surge ویژه L3 + R3 این لباس یک حمله وحشیانه، چرخان و سریع است که به شما امکان می دهد دشمنان را به صورت دستی هدف قرار دهید و به طور دائم زمین گیر کنید. اولین نمایش آن در اوج یک مبارزه آزمایشگاهی در حال افزایش است که اولین ماموریت داستانی دمو را به پایان می رساند و من را با دهان باز می گذارد.

نسخه ی نمایشی نمونه ای از فعالیت های جانبی و فرصت های اتفاقی را ارائه داد. جدای از اینکه هنوز می‌توانید با غیرنظامیان تعامل داشته باشید یا عکس‌های فوری بگیرید، می‌توانید ربات‌های عنکبوتی را انتخاب کنید (نقاشی هر کدام از لباس‌های مرد عنکبوتی خاص در سال‌های گذشته شبیه‌سازی می‌شود)، Web Wings و تعقیب هواپیماهای بدون سرنشین Talon را با استفاده از جریان لغزشی خاص خود انجام دهید. برای رسیدن به عقب، یا کشف جعبه‌های تسلیحات زیرزمینی تخصیص مجدد. یک ضربه سریع به چوب آنالوگ، گیره شما را فعال می کند تا فعالیت های اطراف را به صورت بصری برجسته کند.

زنگ شکارچی: در حالی که من کاملاً انتظار دارم که Insomniac رویکردهای جدیدی پیدا کند و شگفتی های غیرمنتظره ای را برای ما به ارمغان بیاورد، اما آنها یک عنصر کلیدی از اسطوره های خود را حفظ کرده اند: حساسیت بیش از حد به صدا. صحنه پرتنش کلیسا که دمو را باز می کند، نه تنها نقص قبلی را به طرز چشمگیری آشکار می کند (و می فروشد) – و ناخوشایند را به خوبی از طریق بازخورد کنترل کننده DualSense به خوبی منتقل می کند – بلکه در یک رویارویی واحد، کراون را به عنوان یک شخصیت جذاب و خودخواه نشان می دهد. حضور مطمئن (انتهار او را “غیرقابل پیش بینی” می نامد) در حالی که با دشمن خود روبرو می شود. Insomniac به من یادآوری می‌کند که او یک ناهنجاری نسبی در زنجیره غذایی مرد عنکبوتی است: او نه انتقام‌جویی را هدایت می‌کند و نه هیچ گونه تاریخچه شخصی در هم تنیده با بازیگران اصلی اسپایدر. گیره Paquette بخش مهمی از شخصیت او نیاز به یافتن شخصی “بزرگتر، بهتر و قوی تر” از او است. او یک اضافه جذاب است.

هیولاها و دگرگونی ها: همچنین از یک تغییر موضوعی در آن صحبت می کند Marvel’s Spider-Man 2. اکثریت شرور در دو بازی اول و همچنین مرد عنکبوتی مارول: شهری که هرگز نمی خوابد روایت، مبتنی بر فناوری بودند. Insomniac عمداً از آن برای این دنباله دور شده است و به دنبال شرورها – به هیولاها – است که می توانند چیزی متفاوت را هم از نظر روایی و هم از نظر گیم پلی ارائه دهند. مارمولک و ونوم هیولاهایی هستند که به مضمون دگرگونی نیز می پردازند: حتی مستر نگاتیو، یک شرور که در حال بازگشت است، نه تنها در تغییرات خودش، بلکه چگونه زندگی مایلز را با مرگ پدر مایلز، جفرسون دیویس، متحول کرد. . و چه کسی بهتر از شکارچی مانند کراون برای مقابله با هیولاها؟

برنامه Friendly Neighborhood Spider بازگشته است. من نتوانستم به درستی آن را بررسی کنم، اما گاه به گاه پاپ آپ های روی صفحه نمایش به من در مورد جنایات گزارش شده توسط افراد نزدیک هشدار می دهند.

شکار شده، با شکارچی(ها) آشنا شوید: هر ترسی از غلبه جنایتکارانه بر جنایتکاران به سرعت در کشمکش های متعدد من با شکارچیان کرایون برطرف می شود. این بسته‌ها به طور مداوم از نظر تعداد زیاد هستند و دارای امواج متعدد با طیف متنوع جهنمی از انواع دشمن هستند. هواپیماهای بدون سرنشین تالون مکانیزه هوابرد از دور به تیراندازی می پردازند، در حالی که همتایان چهارپای آنها زمینه های بی اثر کننده بزرگی را منتشر می کنند که مهارت های شما را تا زمانی که ناک اوت نشوید قفل می کند (و غافلگیر می شوند! مدت کوتاهی پس از سرنگونی منفجر می شوند). مواد منفجره نیز توسط شکارچیان انسانی خاصی که مین های چند زمینی یا نارنجک های سمی را از دور پرتاب می کنند، استفاده می شود، در حالی که دیگران به تورهای برق دار شلیک می کنند یا منطقه بالای سرشان را با یک میدان برقی پر می کنند. حامل های سپر، توپچی ها و کسانی را که دوست دارند با خنجرهای دوقلو به سمت شما پرتاب کنند را به این اضافه کنید، کار شما قطع می شود. احساس مشخصی از تشدید و پالت غنی‌تری از برخوردهای دشمن در اینجا وجود دارد.

پاری: طفره رفتن از مشت‌ها، گلوله‌ها، چنگال‌ها و موارد دیگر هنوز هم یک حس سوزن سوزن شدن از Spider-Sense و Circle است. اما اکنون پیتر و مایلز هر دو گزینه مقابله را دارند، آن حملات خاص که با دایره زرد رنگ قرمز در اطراف دشمن در حال پیشروی مشخص می‌شود و ضربه زدن به L1 به درستی دفع می‌شود. نسخه ی نمایشی زمان بندی من را در یک رویارویی با مینی رئیس آزمایش کرد، شکارچی وحشی که تبر را در نزدیکی پایان جنگ آزمایشگاهی به دست می گرفت، تبر تلو تلو خوردن سریع ترین راه را برای شکست دادن او ثابت کرد. برخی از حملات را نمی توان مهار کرد، و برای فرار از دسترس نیاز به حرکات سریع دارند.

Web Wings: راهی سریعتر برای اوج گرفتن در مناطق کم ارتفاع، رودخانه ها و پارک مرکزی. ضربه زدن به مثلث در هوا بال های وب شما را باز می کند و به شما امکان می دهد با چوب چپ فرو بروید و اوج بگیرید. اینها را با تاب‌ها و تونل‌های باد که به‌طور استراتژیک در اطراف شهر قرار گرفته‌اند زنجیره بزنید تا سریع به هدف بعدی خود برسید (یا فقط از برخی ترکیب‌های مانور هوایی لذت ببرید).

هری و محافل دوستی: قلمرو اسپویلر داستان در اینجا است، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید به داستان‌های داستانی بازی بروید، به پاراگراف بعدی بروید. قهرمانان ما نه تنها باید با جنایت های فزاینده مبارزه کنند، بلکه باید با پیچیدگی های دوستی های تازه و ملاقات با چهره های آشنا هم دست و پنجه نرم کنند. داستان بازی نه ماه پس از اتفاقات رخ می دهد Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. در جهان از مرد عنکبوتی مارول، هری آزبورن بهترین دوست پیتر از دوران دبیرستان است. آنها به اندازه یک برادر به هم نزدیک هستند و به دلیل عشق به علم محیط زیست پیوند خورده اند. غیبت برای مدتی (برای دوستان، در سفر به اروپا، در حقیقت، به دلیل یک بیماری ناشناخته از جهان جدا شده اند)، پیش نمایش تعادل جدید دوستی آنها را نشان می دهد: هری می داند که پیتر مرد عنکبوتی است (و می داند که مایلز نیز همینطور است) پیتر کت و شلوار سیاه دارد و آنها در حال تلاش برای یافتن درمانی احتمالی برای بیماری هری هستند. استودیو در حال بازی با ناهنجار بودن دوستی ها و ارتباطات متقابل است. تریلر داستان اخیر یا به شدت از طریق یک تماس بی حرکت بین هری و مایلز در حالی که دومی در بالای شهر در حال چرخش است، متمرکز می شود.

پازل، دقت و ابزار: همانطور که در ابتدای پیش نمایش ذکر شد، پیتر و مایلز باید از هوشمندی و همچنین مشت استفاده کنند. یک معمای اولیه باعث می‌شود که یک رشته DNA را با جدا کردن اتم‌های فاسد بدون آسیب رساندن به اتم‌های سالم پاک کنم. مدت کوتاهی پس از خزیدن درون یک شتاب‌دهنده ذرات ماموت که آهن‌رباهای نامناسب را تنظیم می‌کند، با دقت ماشه‌های تطبیقی ​​کنترل‌کننده DualSense خود را می‌کشم تا هر کدام به درستی روی یک نقطه فشار متفاوت تراز شوند. خیلی بعد، به عنوان مایلز، من یک ربات عنکبوتی را از طریق شفت‌های هواکش کنترل می‌کنم و حواس سارقان احتمالی را پرت می‌کنم تا درهای امنیتی یک نمایشگاه اجتماعی قفل شده را دوباره فعال کنم. این گونه فعل و انفعالات نقطه مقابل خوبی برای مشت و ترفندهای پیمایش ارائه می دهد.

جی. جونا جیمسون: صدای منحصربه‌فرد خبر (کج‌شده) در زمان پیش‌نمایش من ظاهر نشد، اما من نتوانستم از جان پاکت در مورد او نپرسم، و با توجه به موقعیت جدید او به عنوان مالک Daily Bugle (همانطور که در پایان کمیک پیش درآمد اذیت شد)، آیا آنها قصد داشتند تفاوت های ظریفی را به شخصیت وارد کنند. پاسخ کوتاه و دقیق بود. از مؤمنان واقعی نترسید: غوغای امضای Brushtop به این زودی ها از بین نمی رود.

شوخی عنکبوتی: در حالی که ممکن است مضامین تیره تری در بازی وجود داشته باشد، طنز و اظهارات خنده دار زیادی وجود دارد. در طول سکانس آزمایشگاه، سه یا چهار لحظه وجود دارد که خنده ای از ته دل را از من برمی انگیزد. هری بی سر و صدا و به سرعت می گوید “نه سیاهچاله نه سیاهچاله نه سیاه چاله” در حالی که شتاب دهنده ذرات را فعال می کند، پیت در حال زمزمه کردن با یک شکارچی باشکوه، تبردار و پوست خرس است.اما من عسل ندارمقبل از اینکه از پنجره کوبیده شود، طنز پارکر نمایش داده شده و کاملاً عالی است.

داستانی با دل: صداپیشگان طبق خواسته های گراویتاس خط های خود را میخکوب می کنند. شما می توانید عزم کرایون را در هر کلمه ای که جیم پیری به زبان می آورد احساس کنید. اشاره های کوتاه ما به تونی تاد که ونوم تا اینجا در تریلرها شنیده بود موی سر هستند در زمان پیش‌نمایش، صحنه‌ای که مایلز را بر سر قبر پدرش می‌بیند، نوجوان را به زبان می‌آورد: «من مرد عنکبوتی هستم – من خودم می‌توانم همه کارها را انجام دهم». ترکیبی ظریف زیبا از قدرت، امید و عدم اطمینان در خطی که توسط تحویل ناجی جتر فروخته شد. من به همان اندازه هیجان زده هستم که ببینم شخصیت‌های پشت نقاب چه اتفاقی می‌افتند و از پیچش‌ها و چرخش‌های غیرمنتظره‌ای که در حین پوشیدن آن‌ها اتفاق می‌افتد، هیجان‌زده هستم.

Marvel’s Spider-Man 2 تنها در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) در PS5 عرضه خواهد شد.



تریلر Marvel’s Spider-Man 2: New Story

نگاه اول: کنسول PS5 – بسته نسخه محدود Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 فقط در ۲۰ اکتبر در PS5 عرضه می شود، نسخه های Collector’s & Digital Deluxe Editions

گیم پلی Marvel’s Spider-Man 2 فاش شد

کمیک پیش درآمد Marvel’s Spider-Man 2 برای روز کتاب کمیک رایگان اعلام شد

Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine فاش شد


منبع: https://blog.playstation.com/2023/09/15/marvels-spider-man-2-hands-on-report-gameplay-details-on-symbiote-powers-combat-ps5-features-and-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *