گزارش عملی Final Fantasy VII Rebirth – Sephiroth، کاوش Chocobo، Junon و موارد دیگر قابل پخش

بله، شما می توانید به عنوان Sephiroth بازی کنید. به عنوان بخشی از تریلر گیم پلی جدید در اوایل سال جاریFinal Fantasy VII Rebirth تایید کرد که صحنه‌ای کلیدی از نسخه اصلی در این، دومین ورودی پروژه سه‌بازی از کلاسیک PS1 مهم، وجود خواهد داشت. در سال ۱۹۹۷، آن ​​لحظه – یک تیفای جوانتر و انتقام‌محور در مقابل سپیروث – بخشی از یک فلش بک قابل پخش طولانی را تشکیل داد. در آن زمان، افسانه SOLDIER فقط یک NPC در حزب شما بود. در وضعیت بازی هفته گذشته، تریلر جدید نشان داد که نه تنها آن فلاش بک در Final Fantasy VII Rebirth تا حدودی وجود خواهد داشت، بلکه یک مصاحبه همراه تایید کرد که فرشته تک بال آماده DualSense خواهد بود. و اکنون، به لطف یک بازی دستی جدید با ساخت پیش نمایش بازی، می دانیم که بازی به عنوان Sephiroth چه حسی خواهد داشت.

آن ساخت در واقع یک نسخه نمایشی دو قسمتی است. نیمه اول یک بخش جنگی سنگین اما داستان محور است که ماموریت Cloud و Sephiroth به کوهستانی Nibelheim را نشان می دهد و حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد. قسمت دوم – ماجراجویی ابر و شرکت پس از میدگار که آنها را از طریق دره ای فراگیر در سایه جونون می برد – طولی مشابه دارد. اگر شما مستقیماً به سمت مقصد مشخص شده در HUD حرکت می کنید. به دلیل دنیای گسترده منطقه و فعالیت‌های جانبی که به شما اشاره می‌کند، زمان بازی می‌تواند تمدید شود و افزایش می‌یابد: جوجه‌های Chocobo را دنبال کنید، مزارع Chocobo را برای سفارشی‌سازی پایه‌های تازه به‌دست‌آمده خود، حیواناتی که با یک چشم روی اهداف اختیاری ضربه بزنید. (این همچنین منطقه ای است که با چنان جزئیات خیره کننده ای ارائه شده است، که زمان را از دست می دهم و فقط دوربین درون بازی را به اطراف حرکت می دهم تا محیط اطرافم را تحسین کنم.)

نسخه ی نمایشی به طور کلی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه بازی توکیو این هفته تنظیم شده است. از آنجایی که این آموزش‌های اضافی برای توضیح مکانیک‌ها و افزوده‌های جدید، برای تازه کردن یا آشنا کردن بازیکنان بسته به اینکه آیا از Final Fantasy VII Remake بازمی‌گردند یا خیر تعبیه شده‌اند. ما موفق شدیم قبل از افتتاحیه نمایشگاه نگاهی اولیه داشته باشیم، و این چیزی است که ما کشف کردیم.

گزارش عملی Final Fantasy VII Rebirth – Sephiroth، کاوش Chocobo، Junon و موارد دیگر قابل پخش

کوه نیبلهایم سرشار از مواد قابل جمع آوری و تجهیز بود، نسخه ی نمایشی از من می خواست که مرتباً تنظیمات خود را برای آزمایش انواع جدید تغییر دهم. مثال‌ها عبارتند از Magnify Materia، افزایش تعداد دشمنانی که در صورت قرار گرفتن Magnify در کنار آن‌ها توسط یک Materia از نوع حمله زده می‌شوند. ماتریا «تغییر یدکی» سرگرم‌کننده و در عین حال قدرتمند بود، با قدرت حمله من بر اساس میزان گیل که به دشمن پرتاب می‌کردم.

فرشته Kickass: فلاش بک Nibelheim Sephiroth را با Cloud جوان‌تر جفت می‌کند، بی‌تجربه‌ی دومی به عنوان پنجره‌ای برای بازیکنان برای دریافت نمایشگاه جهانی از رفیقش و Tifa (قبل از بهمن و همراهی ارتش بازدیدکننده Shinra به عنوان راهنمای محلی) است. در بازی اصلی، وییلدر Masamune NPC را در مهمانی شما بازی می‌کرد و با پشته چهار رقمی HP و توانایی شلیک یک تیر به اکثر دشمنان با یک ضربه شمشیر، احترام فوری را برانگیخت. در Final Fantasy VII Rebirth، شما این انتخاب را دارید که او را هدایت یا کنترل کنید. این جنبه از سیستم نبرد شبیه به بازیکنان Final Fantasy VII Remake خواهد بود (از تریگرهای DualSense برای صدور فرمان به متحدان، D-Pad به چپ یا راست برای تغییر کاراکترها استفاده کنید). او دیگر یک مرد تک ضرب نیست، اما همچنان دارای مهارت‌های خارق‌العاده‌ای است که دائماً چشم‌ها را به خود جلب می‌کند (نکته جالب: در حالی که آمار HP او و Cloud در FFVII Rebirth قابل مقایسه است، HP Sephiroth هنوز در محدوده چهار رقمی قرار دارد). در کنار برخی از توانایی‌های شیک و منحصربه‌فرد که می‌تواند در طول مبارزات به کار گیرد، او همچنین می‌تواند با Cloud متحد شود تا یکی از ویژگی‌های جدید پر زرق و برق FFVII Rebirth را اجرا کند: حرکت‌های هم‌افزایی (در مورد آن‌ها در یک لحظه بیشتر). متأسفانه این سکانس نمایشی بسیار کوتاه است، اما مبارزات و لحظات زیبای داستان اصلی، من را در هیبتی مشابه از Sephiroth رها می‌کند که در گذشته انجام می‌داد.

بخش Nibelheim از دمو مرا به آرامی از دامنه کوه، با مسیرهای باریک و صعودهای روی صخره بالا می‌برد. حرکت دوربین در حین کاوش، Materia درخشان را نشان داد که مسیرهای اختیاری را پیشنهاد می کند که من ندیده بودم. استاپ استراحت اجازه بازیابی HP و MP را می دهد. در یک نقطه، تجمع خطرناک گاز ماکو، فضای لابی آسانسور را پوشاند، و باعث قفل شد، و من را مجبور کرد که قبل از فعال شدن مجدد آسانسور، منطقه را با یک واحد تصفیه کننده نزدیک تمیز کنم.

مهارت ها و توانایی های هم افزایی: اینها به دو شخصیت در حزب فعال شما اجازه می دهند تا برای یک حمله قدرتمند در طول نبرد به نیروها بپیوندند. آنها با در نظر گرفتن سبک مبارزه و نقاط قوت هر عضو ایجاد شده اند، به این معنی که برای هر جفت هم افزایی منحصر به فرد وجود دارد – دلیل دیگری برای ترکیب مداوم مهمانی فعال خود در حین کاوش. برخی از هم افزایی ها AOE هستند، برخی دیگر جهت دار هستند. شما متوجه خواهید شد که کدام یک را می توان فوراً مستقر کرد، که قبل از رها کردن نیاز به باد کردن دارند. همه از شما نیاز دارند که مکان های دشمن (و گاهی اوقات دوستانه) را به درستی وزن کرده و اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید این حملات فرود می آیند. سینرژی ها در دو نوع هستند: مهارت ها و توانایی ها، که هر کدام زیربخشی از منوی فرمان را دریافت می کنند (زمان آهسته برای خزیدن با فشردن X برای ورود به حالت تاکتیکی و چرخش در میان گزینه های مبارزه برای استراتژی حرکات بعدی حزب شما).

کل گروه شما – حتی آنهایی که فعالانه در مهمانی شما نیستند – بر روی Chocobos سوار می شوند و در حین کاوش از راه شما پیروی می کنند. بله، شامل Red XIII می شود. و بله، به همان اندازه که تصور می کنید به طرز شگفت انگیزی پوچ به نظر می رسد.

جونو: همانطور که گفته شد، بخش دوم نسخه ی نمایشی اکتشاف (تقریباً) رایگان زمینی ناهموار بین معدن Mythril و Junon را فراهم کرد. بخش‌های خاصی برای نسخه نمایشی بسته شده بودند، اما هنوز هم بخش سخاوتمندانه‌ای از زمین برای هدایت مهمانی سواری Chocobo در اطراف من وجود دارد. این منطقه به طور خاص واقعاً شکوه بصری بازی را تقویت کرد، Square Enix رندر خود را از Junon برجسته و تصاویر پس زمینه مناظر اطراف آن ارزشمند کرد. مشابه اولین تابه های دلپذیر درون بازی Midgar در Final Fantasy VII Remake، من از آنچه زمانی به بهترین شکل در کات سین های پیشرفته CG در دهه ۹۰ ارائه می شد، اکنون از یک مدل درون بازی پیشی گرفته است. این شامل Under Junon است، شهری که زیر پای جونون ساخته شده است و من خاطرات خوبی از اولین بار بازدید از آن دارم، و نسل بعدی آن حال و هوای اصلی را حفظ می کند، اما مقیاس متضاد آن و غول بزرگ در بالا را بهتر به تصویر می کشد.

Open Wilds of Junon اسرار زیادی را پنهان می کند، برخی از آنها می تواند توسط Chocobo شما کشف شود، برخی دیگر از شما می خواهند به جوجه های Chocobo کمک کنید. به جوجه کمک کنید تا یک توقفگاه Chocobo را مجدداً فعال کند و یک ستون طلایی به دست آورید که می توانید آن را در مزرعه Chocobo در نزدیکی پول نقد کنید تا لوازم آرایشی را برای کوه پرنده خود باز کنید.

مبارزه یک نینجا، یک دلفین و یک رئیس: Under Junon به عنوان مقصد نهایی نسخه ی نمایشی دوم طراحی شده است، اما اوج دمو در یک نبرد حماسی در نزدیکی خط ساحلی رخ می دهد. هیولای مارپیچ از نسخه اصلی به عنوان نبرد رئیس منطقه بازمی گردد، اگرچه دلیل حمله آن این بار کمی متفاوت است. در Final Fantasy VII Rebirth، معرفی (و نجات) Yuffie Kisaragi (کسی که بازیکنان آخرین بار در Final Fantasy VII Remake EPISODE INTERMISSION با آن روبرو شدند) در حالی که او به سمت خشکی حرکت می‌کند، درگیری دوباره تصور شده بین بهترین تهدیدهای دریایی و بهمن را ایجاد می‌کند.

دمو با صحنه‌ای خاتمه می‌یابد که آنقدر جسورانه و در عین حال آنقدر آگاهانه به زبان می‌آید که دومین خنده بزرگ من در جلسه را به همراه دارد، بخشی از آن را می‌توانید در زیر تماشا کنید (اگرچه حمله ابری به کمک دلفین همچنان در رتبه دوم قرار دارد. از Red XIII سوار Chocobo برای لحظه مورد علاقه من از دست).

نسخه ی نمایشی دو قسمتی برشی جذاب از چیزی است که می توانیم در ۲۹ فوریه انتظار داشته باشیم. با تزیینات جدید در سیستم رزمی، شکوه بصری دنیای بازسازی شده فراتر از Midgar به لطف قدرت PS5 و به ویژه لحظات شادابی که در آن به نمایش درآمده است. این عمل دوم از داستان بازی، Final Fantasy VII Rebirth در واقع بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/09/20/final-fantasy-vii-rebirth-hands-on-report-playable-sephiroth-chocobo-exploration-junon-and-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *