گوشی تاشو Phantom V شرکت تکنو یک صفحه نمایش دایره ای بر روی جلد خود قرار داده است

در حالی که اکثر سازندگان تلفن های تاشو مدرن روی به حداکثر رساندن اندازه صفحه نمایش خود تمرکز کرده اند، یک رقیب جدید تصمیم گرفت به جای آن از یک صفحه دایره ای منشعب شود. به دنبال آن پرچمدار تاشو از اوایل سال جاری، Tecno چین نیز از اولین تلفن تاشو خود، Phantom V Flip 5G، رونمایی کرد که با ارائه یک صفحه نمایش AMOLED خارجی، تلاش می‌کند از همه متمایز شود. حتی اگر جیب هواوی P50 اولین گوشی تاشوی بود که دارای ویژگی مشابهی بود، همتای Tecno با ۱٫۳۲ اینچ کاربردی تر و ۳۵۲ppi کمی واضح تر عرضه می شود که می تواند به سلفی آسان تر، اعلان های غنی تر و ویجت های مفیدتر – یعنی آب و هوا، حلقه های حیاتی، ضبط صدا، تایمر و بیشتر.

Phantom V Flip از تراشه مدیاتک Dimensity 8050 5G پشتیبانی می کند، بنابراین با Moto Razr در بخش میان رده همانطور که در مورد دستگاه های اخیر Tecno وجود دارد، این دستگاه دارای قیمت رقابتی است – در حدود ۶۰۰ دلار، اگرچه در ابتدا فقط در هند (به طور دقیق ۴۹۹۹۹ روپیه) در دسترس است و بازارهای بیشتری بعداً دنبال می شود. حداقل بر خلاف بسیاری از دوستان شهر خود، سرویس های Google را از پیش نصب شده در این یکی دریافت می کنید. به عنوان یک امتیاز، HiOS 13.5 Tecno (مبتنی بر اندروید ۱۳) با دستیار صوتی خود ارائه می شود. "الا" که دارای ChatGPT داخلی است.

با وجود قیمت، برگه مشخصات در اینجا ناامید نمی شود. ضخامت Phantom V Flip هنگام تا شدن ۱۴٫۹۵ میلی متر و در باز شدن ۶٫۹۵ میلی متر است. با ۱۹۵ گرم، به نظر می رسد که این دستگاه سنگین ترین دستگاه در دسته تلفن های تاشو تا به امروز است. این تا حدودی با باتری معقول ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل توجیه است (سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ فقط ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت دارد)، که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کند – ۱۵ دقیقه باتری خالی شده را تا ۵۰ درصد دوباره پر می کند یا برای شارژ کامل ۴۵ دقیقه صبر می کند. متأسفانه، برای کسانی که اهمیت می دهند، در اینجا شارژ بی سیم وجود ندارد.

گوشی تاشو Phantom V شرکت تکنو یک صفحه نمایش دایره ای بر روی جلد خود قرار داده است
یک تلفن نیمه باز Tecno Phantom V Flip 5G که روی کاپوت خودرو قرار گرفته و دوربین اصلی آن رو به مدلی است که با حرکت دست ژست گرفته تا عکس را از راه دور شروع کند.
تکنو

Phantom V Flip دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر ۶٫۹ اینچی FHD+ (2,640 x 1,080) در داخل، با نرخ تازه سازی LTPO 10-120 هرتز و نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است. لولا می تواند در هر زاویه ای بین ۳۰ درجه تا ۱۵۰ درجه شناور باشد، که برای سلفی گرفتن از طریق دوربین های پشتی مفید است – حتی می توانید از ژست یا صدا برای شروع عکس های خود استفاده کنید.

از نظر عکاسی، شما یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی f/1.7، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک فلاش حلقه ای LED کوچک خواهید داشت که هر سه ویژگی در امتداد محیط صفحه پوشش دایره ای قرار گرفته اند. هنگامی که باز می شود، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سوراخ پانچ در بالا وجود دارد که با فلاش LED در قاب بالای صفحه تکمیل شده است تا در تماس های ویدیویی زیباتر به نظر برسید.

Tecno در مورد لوازم جانبی نیز ارزان نبود. Phantom V Flip با یک قاب محافظ عرضه می شود که از هر چهار طرف گوشی محافظت می کند، به جز دریچه ی حسگر اثر انگشت و تنظیم کننده صدا. این کیف همچنین دارای یک حلقه در بالای لولا است که به شما امکان می‌دهد گوشی را به عنوان آویز بپوشید یا آن را محکم‌تر نگه دارید.

در حالی که مشخص نیست که آیا Phantom V Flip 600 دلاری به بازارهای غربی راه پیدا می کند یا خیر، به نظر می رسد Tecno فرصتی برای ترساندن رقبای شناخته شده خود در این بخش تلفن های تاشو همیشه در حال رشد – به ویژه قبل از ورود Moto Razr جدید به ایالات متحده، در صورت وجود، دارد. (در چین از حدود ۵۵۰ دلار شروع می شود). با این اوصاف، زمان زیادی است که شرکت هایی مانند آنر و شیائومی گوشی های تاشوی رقابتی مشابهی ارائه دهند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tecnos-phantom-v-flip-phone-puts-a-circular-display-on-its-cover-090836663.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/tecnos-phantom-v-flip-phone-puts-a-circular-display-on-its-cover-090836663.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *