گوگل با افرادی که گوشی‌های اندرویدی را سرقت می‌کنند تمام شد

در Google I/O این هفته، این شرکت مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید حفاظت از سرقت را اعلام کرد، از ویژگی‌هایی که امیدواریم از وقوع سرقت جلوگیری کرده و از وقوع آن جلوگیری می‌کند تا تغییراتی که برای پاک کردن و فروش اموال تازه دزدیده شده دزد طراحی شده‌اند.

قبل از وقوع سرقت: گوگل توضیح می دهد که ارتقای تنظیمات کارخانه به اندروید در حال آمدن است، که پاک کردن سریع دستگاه و سپس تلاش برای فروش مجدد آن را برای سارقان دشوارتر می کند. جزئیات در یک پست وبلاگ کامل درباره ویژگی‌های جدید، “اگر دزدی مجبور به تنظیم مجدد دستگاه دزدیده شده شود، نمی‌تواند بدون اطلاع از اعتبار دستگاه یا حساب Google شما دوباره آن را تنظیم کند. این باعث می‌شود دستگاه دزدیده شده غیرقابل فروش باشد و کاهش یابد. مشوق هایی برای سرقت تلفن.»

همچنین تغییر کرده است، زمانی که کاربر Find My Device را غیرفعال می‌کند یا مهلت زمانی صفحه را تمدید می‌کند، باید پین، رمز عبور یا احراز هویت بیومتریک داشته باشید. این یک لایه امنیتی اضافی است که باید از دزدان جلوگیری کند که قفل دستگاه را باز یا غیرقابل ردیابی نگه دارند.

به گفته گوگل، به‌روزرسانی‌های حفاظتی بازنشانی کارخانه‌ای و فضای خصوصی به عنوان بخشی از اندروید ۱۵ منتشر خواهند شد. حفاظت‌های احراز هویت پیشرفته در اواخر امسال برای دستگاه‌های منتخب منتشر خواهند شد.

در ویدیوی بالا نشان داده شده است، یک قفل صفحه با هوش مصنوعی در حال اضافه شدن است قفل تشخیص سرقت. از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بفهمد کسی گوشی شما را از دست شما ربوده است و می‌خواهد بدود، دوچرخه‌سواری کند یا از آنجا دور شود. گوگل توضیح می دهد: “اگر یک حرکت رایج مرتبط با سرقت شناسایی شود، صفحه گوشی شما به سرعت قفل می شود – که به سارقان کمک می کند به راحتی به داده های شما دسترسی نداشته باشند.”

این ویژگی خاص از طریق به‌روزرسانی سرویس‌های Google Play در اواخر امسال به همه دستگاه‌های Android 10+ ارائه می‌شود.

قفل از راه دور: در آینده ای نزدیک، دارندگان دستگاه های Android 10+ قادر خواهند بود صفحه نمایش دستگاه را تنها با یک شماره تلفن و چالش امنیتی قفل کنند. انتظار می رود با این کار صاحب دستگاه برای بازیابی جزئیات حساب و سایر گزینه های مفید در Find My Device، که شامل یک سیگنال بازنشانی کامل کارخانه برای پاک کردن دستگاه از راه دور است، زمان بخرد.

دزدهای تلفن مکنده

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/15/google-to-deploy-new-theft-protection-features-for-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *