گوگل پیکسل در حال حاضر به نوعی آن را خرد می کند

اعداد سهم بازار خارج از ژاپن در این هفته گزارش شده است و در داخل یک داستان جالب است. به طور خلاصه، این یک خبر عالی برای شما است گوگل و یک خبر نه چندان خوب برای اپل.

با حسن نیت از تحقیق متقابل، سهم گوگل از بازار گوشی های هوشمند در ژاپن به ۱۲ درصد رسید که نسبت به سال گذشته ۶ برابر افزایش داشت. برای گوگل و خط پیکسل، زمانی که با غول‌هایی مانند سامسونگ و اپل رقابت می‌کنید، بسیار مهم است. وقتی به سهم اپل نگاه می‌کنیم، در مدت مشابه از ۵۸ درصد به ۴۶ درصد کاهش یافته است، و به نظر می‌رسد که ممکن است تعداد کمی از دارندگان پیکسل در ژاپن وجود داشته باشند که قبلاً از آیفون استفاده می‌کردند.

این خبر مثبت برای گوگل پس از یک سه ماهه اول قوی منتشر شد که در آن به اولین OEM اندروید در ژاپن تبدیل شد و در صدر دو سنگین وزن محلی سونی و شارپ قرار گرفت. این موفقیت بیشتر به آن نسبت داده شد پیکسل ۷aکه ظاهرا در خارج از کشور بسیار خوب عمل کرد.

ایالات متحده یک حیوان متفاوت است. ما هنوز یک بازار سنگین اپل و سامسونگ هستیم و گوگل در حال حاضر ۳ درصد از بازار را در سه ماهه دوم امسال در اختیار دارد در حالی که اپل ۵۵ درصد و سامسونگ ۲۳ درصد هستند.

من مشتاقانه منتظرم تا یک سال دیگر این اعداد را مرور کنم تا ببینم گوگل پس از پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و ​​پیکسل ۸a به کجا می رسد.

// سرمایه گذاری


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/28/google-pixel-is-kinda-crushing-it-right-now/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *