یوتیوب‌بر محبوب فناوری متوجه می‌شود که آیفون در مقایسه‌ای رو به رو از اندروید پیشی می‌گیرد، اما می‌گوید اعلام «برنده عینی» غیرممکن است.

mkbhd پیکسل 4

یوتیوبر فناوری MKBHD گفت: “هیچ برنده عینی برای تصمیم گیری شخصی” مانند تصمیم گیری بین آیفون و اندروید وجود ندارد.

YouTube/MKBHD



  • منتقد برجسته فناوری و YouTuber MKBHD بحث قدیمی اپل و اندروید را بررسی کرد.
  • اپل در صدر قرار گرفت، اما او همچنین خاطرنشان کرد که “برنده” واقعی بسته به ترجیحات افراد متفاوت است.
  • این ویدیو پس از آن منتشر شد که آدام موسری، رئیس اینستاگرام، با اعلام بهتر اندروید، بحث را دوباره برانگیخت.
تبلیغات

تبلیغات

تکنولوژی محبوب مارکز براونلی یوتیوبرکه بیشتر به عنوان MKBHD شناخته می شود، برای یافتن پاسخ “قاطعی” به یک بحث قدیمی، مقایسه ای رو به رو انجام داد: آیفون یا اندروید کدام بهتر است?

اسپویلر: یک برنده کلی وجود داشت، اما نبود. به این دلیل که براونلی سریعاً توضیح داد که در حالی که یکی در مقایسه خود از دیگری برتری می‌یابد، نمی‌توان بهترین گزینه واقعی را انتخاب کرد که برای همه و ترجیحات مختلف آنها صدق کند.

خوشبختانه او راه حلی برای آن داشت.

براونلی در دقیقه اول بازی گفت: “ما می دانیم که یک برنده به طور خودکار برای همه انسان های روی زمین اعمال نمی شود.” ویدیو. “من در واقع یک سیستم، یک عنوان، به شما می دهم تا به شما کمک کند تا پاسخ واقعی را برای خودتان پیدا کنید.”

تبلیغات

تبلیغات

ایده مقایسه ممکن است با پاسخ به یک جرقه زده شده باشد پست براونلی در اوایل تابستان امسال در Threads ساخته شد و در آن درخواست کرد بهترین برداشت‌های داغ مربوط به فناوری مردم را بشنود. سر اینستاگرام آدام موسری پاسخ داد با بیان این که “اندروید اکنون بهتر از iOS است.”

Brownlee مسابقه رودررو را به هفت دسته تقسیم کرد: سفارشی‌سازی، ویژگی‌ها، سهولت استفاده، به‌روزرسانی/پشتیبانی، برنامه‌ها، هیجان و اکوسیستم. او درباره نحوه عملکرد سیستم عامل آیفون، iOS و اندروید در هر دسته بحث کرد و در هر یک از این هفت بخش، یک برنده اعلام کرد – اندروید در سفارشی سازی، ویژگی ها و هیجان برنده است، در حالی که iOS برنده می شود. برنامه هابه روز رسانی، سهولت استفاده، و اکوسیستم.

آیفون بود برنده کلی از میان هفت دسته، در ۴ مورد از ۷ مقایسه رودررو برنده شد، اما براونلی به هشداری که ویدیو را با آن شروع کرد بازگشت.

او گفت: «برنده عینی برای تصمیمی به اندازه این تصمیم شخصی وجود ندارد.

برای تعیین برنده شخصی خود، براونلی به بینندگان پیشنهاد کرد که به هر یک از ۷ دسته بندی بر اساس میزان اهمیتی که به آن دارند، از ۱ تا ۵ امتیاز بدهند. سپس، بر اساس رودرروی قبلی، بینندگان باید امتیازاتی را که به همه دسته‌های برنده آیفون داده‌اند و امتیازاتی که به دسته‌های برنده اندروید داده‌اند، جمع کنند. سیستم عامل با بالاترین امتیاز کل برنده است.

تبلیغات

تبلیغات

با پیروی از این سیستم وزنی، براونلی شخصی خود را پیدا کرد برنده اندروید بود، که به گفته او از آن به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده می کند و در عین حال از آیفون نیز استفاده می کند. او حتی پیشنهاد کرد که بینندگان بسته به آنچه برایشان مهم است، دسته بندی های خود را اضافه کنند.

براونلی می گوید: «به نظر می رسد که خرید تلفن یکی از شخصی ترین تصمیماتی است که می گیرید. “این چیزی است که پول خود را برای آن خرج می کنید و هر جا که می روید حمل می کنید. در پایان روز، برنده واقعی ما هستیم، زیرا آنها برای بهتر شدن با یکدیگر رقابت می کنند و امیدواریم شما را به دست آورند.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

سیب
اندروید
iOS

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/mkbhd-youtube-apple-iphone-ios-vs-android-debate-video-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *