یکی دیگر از بازی های F-Zero این هفته با حداکثر سرعت به سوییچ می رود

یکی دیگر از بازی های F-Zero در راه سوییچ است.

F-Zero: Maximum Velocity در تاریخ ۲۹ مارس به Nintendo Switch Online برای مشترکین Expansion Pack خواهد پیوست.

مسابقه‌ای با سرعت بالا یک بازی راه‌اندازی برای Game Boy Advance بود و از SNES اصلی با آهنگ‌های مسطح، پیچ‌خورده و گرافیک پیکسلی‌اش استفاده کرد. به طور کلی پس از انتشار، در کنار فیلم هایی مانند Castlevania: Circle of the Moon و Pro Skater 2 از Tony Hawk مورد توجه قرار گرفت.


یکی دیگر از بازی های F-Zero این هفته با حداکثر سرعت به سوییچ می رودGame Boy Advance – به‌روزرسانی‌های بازی مارس ۲۰۲۴ – نینتندو سوییچ آنلاین


Game Boy Advance – به‌روزرسانی‌های بازی مارس ۲۰۲۴ – نینتندو سوییچ آنلاین

حداکثر سرعت به SNES اصلی F-Zero، بازی N64 F-Zero X و مسابقه اخیر بتل رویال F-Zero 99 در نینتندو سوییچ آنلاین می پیوندد.

دومی فردا یک به‌روزرسانی دریافت می‌کند که یک جایزه بزرگ Mirror جدید برای لیگ نایت اضافه می‌کند. به‌روزرسانی‌های آینده این را به لیگ‌های کینگ و ملکه نیز گسترش خواهند داد.

علاوه بر این، نینتندو یک ویژگی «Steer Assist» را اضافه می‌کند تا به بازیکنان کمک کند تا از گوشه‌های سخت عبور کنند، و همچنین یک حالت تمرین و چالش‌های زمانی توسعه‌یافته برای پاداش‌های درون بازی با زمان محدود.

قبلا، لابی های خصوصی و تعدادی مسیر مخفی به بازی اضافه شدند. لذت بردم F-Zero 99 در زمان عرضهو آن را به عنوان “یک بتل رویال در یک ماشین پین بال” توصیف می کند.

اکنون تنها چیزی که باقی مانده این است که بازی GameCube F-Zero GX راه خود را به سوییچ باز کند. یک پسر می تواند خواب ببیند.


منبع: https://www.eurogamer.net/another-f-zero-game-speeds-on-to-switch-this-week-at-maximum-velocity?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *