آتش سوزی همیشه در زباله دانی The Day Before 46 روز پس از پرتاب خاموش می شود

روز قبل بیشتر نیست. غرق دیدنی قطار یک بازی که توسعه دهنده Fntastic را دید تعطیلی آن را اعلام کرد تنها چهار روز پس از راه اندازی، سرورهای خود را برای همیشه تعطیل کرد، گزارش ها IGN. ناشر Mytona تمامی ارجاعات به عنوان بسیار پرطرفدار Steam Early Access را از وب سایت خود پاک کرده است.

برای جمع بندی جدول زمانی، بازی ۴۰ دلاری در ۷ دسامبر، Fntastic به طور ناگهانی راه اندازی شد گفت در ۱۱ دسامبر خاموش شد و Mytona سرورهای بازی را در ۲۲ ژانویه قطع کرد. پس از بسته شدن استودیو، بیانیه رسمی Fntastic گفت: “متاسفانه، روز قبل از نظر مالی شکست خورده است و ما برای ادامه کار کمبود بودجه داریم.»

ظاهراً پیامی از مدیر عامل Fntastic ادوارد گوتوفستف ارسال شده در کانال های اجتماعی روسیه در ۱۱ دسامبر، ادعا کرد که بازی بیش از ۲۰۰۰۰۰ نسخه فروخته است. در آن زمان، این عنوان ۸۱ درصد نقدهای منفی را در Steam به دست آورده بود و تقریباً نیمی از خریداران درخواست بازپرداخت کرده بودند.

آتش سوزی همیشه در زباله دانی The Day Before 46 روز پس از پرتاب خاموش می شود
فوق العاده / میتونا

ریچارد لای از Engadget در دسامبر نوشت: در مورد نحوه پخش آن در زمان در دسترس بودن، کاربران از «اشکال، عدم اصالت و پیشرفت آهسته ظاهراً عمدی در بازی» انتقاد کردند. گیم پلی فیلم های پست آنلاین بازیکنان را نشان می‌دهد که خسته‌کننده در یک شهر خالی قدم می‌زنند و کار کمی انجام می‌دهند.

در همین حال، IGNگابریل ماس این بدبختی را داشت که شکستی که به سختی قابل بازی بود را مرور کرد. دادن این یک امتیاز نادر ۱/۱۰ است. “روز قبل ماس می‌نویسد: «این یک بازی تیراندازی استخراجی است که تنها یک هدف دارد: با تنبلی در اطراف شهر خالی از سکنه بدوید، مقداری غنیمت بگیرید و قبل از مرگ به یکی از نقاط استخراج برسید.”

Fntastic در ماه دسامبر اعلام کرد که با Valve همکاری می کند تا برای هرکسی که درخواست می کند، حتی اگر بیش از دو ساعت بازی کرده باشد، امکان بازپرداخت وجه را فراهم کند. تو می توانی درخواست بازپرداخت کنید با پیمایش به راهنما Steam > خریدها > روز قبل، سپس یک دلیل (احتمالا “مشکل بازی یا فنی”) را در زیر “چه مشکلی با این محصول دارید؟” انتخاب کنید. کشویی

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/all-time-dumpster-fire-the-day-before-shuts-down-46-days-after-launch-214459042.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/all-time-dumpster-fire-the-day-before-shuts-down-46-days-after-launch-214459042.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *