آخرین آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 امروز منتشر خواهد شد و اضافه خواهد شد "برخی از ویژگی های درخواستی"

آخرین آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 امروز منتشر خواهد شد و اضافه خواهد شد "برخی از ویژگی های درخواستی"

Cyberpunk 2077 قرار است آخرین پچ مهم خود را امروز، ۵ دسامبر دریافت کند، که قصد دارد “برخی از ویژگی های درخواستی” را قبل از جمع کردن به روز رسانی های مهم برای بازی اضافه کند. تایید شده توسط IGN.

اگرچه نسخه ۲٫۰ – در ماه سپتامبر در کنار راه اندازی منتشر شد Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – انتظار می رفت آخرین به روز رسانی بزرگ باشد سایبرپانک قرار بود دریافت شود، جزئیات نسخه ۲٫۱ اکنون به اشتراک گذاشته شده و به عنوان آخرین پچ بزرگ برچسب گذاری شده است.

چندین ویژگی نسخه ۲٫۱ بسیار مورد انتظار بازیکنان قرار گرفته است، از جمله یک ایستگاه رادیویی قابل حمل، یک ایستگاه مترو، و فرصتی برای معاشرت با هر گونه علایق عاشقانه. در کنار این، مسابقات اتومبیلرانی تکرار شونده در حال اجرا هستند، و مبارزه با دوچرخه و باس به شدت بهبود یافته است.

یک تریلر مروری منتشر شده است که دقیقاً چه انتظاراتی از نسخه ۲٫۱ می‌رود تا همزمان با انتشار به‌روزرسانی باشد و نگاهی عمیق‌تر به ویژگی‌های جدیدی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم امروز وارد بازی شوند را ارائه می‌دهد. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

با این که آخرین به روز رسانی مهم برای Cyberpunk 2077انتظار می رود توجه استودیو به پروژه های بزرگ دیگری مانند ویچر ۴یا عاقبت مورد انتظار Cyberpunk 2077که ممکن است به خوبی در حال کار باشد، اکنون تمرکز از بازی اول دور شده است.

Cyberpunk 2077: Ultimate Edition همچنین امروز در کنار نسخه ۲٫۱ باندلینگ در بازی پایه و فانتوم لیبرتی و هر به روز رسانی بازی از آن زمان دریافت کرده است. بنابراین، اگر منتظر بوده اید تا از آنچه C به بهترین شکل ممکن استفاده کنیدyberpunk 2077 باید ارائه دهد، پس اکنون ممکن است بهترین فرصت شما باشد.

ما همه چیز را داریم بهترین بازی های تک نفره اگر به دنبال یک ماجراجویی انفرادی فراگیرتر هستید. با این حال، اگر به دنبال استفاده حداکثری از کنسول خود هستید، ما لیستی از آن ها را داریم بهترین بازی های PS5و بهترین بازی های Xbox Series X برای کسانی که خواهان تجربه هایی به همان اندازه فراموش نشدنی هستند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/cyberpunk-2077s-last-big-update-will-be-released-today-and-add-some-of-the-most-requested-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *