آخرین آگهی تجاری ویژن پرو اپل یک تخم مرغ بزرگ برای طرفداران قدیمی آیفون است

آخرین آگهی تجاری ویژن پرو اپل یک تخم مرغ بزرگ برای طرفداران قدیمی آیفون است

را ویژن پرو مسلماً یکی از محصولاتی است که اخیراً در مورد آن صحبت شده است. همچنین اولین خط تولید کاملاً جدید این شرکت از زمان عرضه نسل اول اپل واچ در سال ۲۰۱۵ است. طبیعتاً انتظارات از این محصول زیاد است. در حالی که مشتریان اپل انتظار یک تجربه واقعیت ترکیبی متحول کننده و پیشگامانه را با استفاده از این هدست دارند، اپل امیدوار است این محصول مانند نسل اول آیفون به موفقیت دیگری تبدیل شود.

مانند نسل اول آیفون Vision Pro با قیمت خرده فروشی ۴۹۹ دلار (امروزه ۷۶۲ دلار، بسیار بیشتر از تلفن های همراه معمولی در آن زمان)، یک پیشنهاد گران قیمت با قیمت درخواستی ۳۴۹۹ دلار است. باید دید که آیا علاقه به Vision Pro با وجود قیمت آن همچنان بالاست یا خیر.

کسانی که علاقه مند به تجربه قابلیت های Apple Vision Pro هستند، می توانند قبل از خرید با رفتن به هر یک از فروشگاه های خرده فروشی این شرکت در سراسر ایالات متحده، این کار را انجام دهند. با این حال، برای این کار، باید تا عرضه رسمی محصول منتظر بمانید – که برای ۲ فوریه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. اگر در مورد توانایی اپل برای تحت تاثیر قرار دادن شما با Vision Pro متقاعد هستید و اهمیتی ندارید که نزدیک به ۳۵۰۰ دلار برای یک محصول آزمایش نشده هزینه کنید. در دسته بندی محصولات کاملاً جدید، می توانید Apple Vision Pro را از ۱۹ ژانویه پیش خرید کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1488781/new-apple-vision-pro-commercial-easter-egg-iphone-fans/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *