آخرین استودیو یوبی سافت مونترال با تعدیل نیرو مواجه شد

به روز رسانی ساعت ۵ عصر انگلستان: Ubisoft با جزئیات بیشتر در مورد این دور اخراج پاسخ داده است.

در بیانیه ای به Eurogamer، این شرکت زمینه بیشتری را به سازماندهی مجدد خود اضافه کرد و تایید کرد که بر تیم های تولید تأثیر نخواهد گذاشت.

در این بیانیه آمده است: «در چند ماه گذشته، هر تیمی در یوبی‌سافت راه‌هایی را برای ساده‌سازی عملیات و افزایش کارایی جمعی‌مان بررسی کرده‌اند تا در بلندمدت موقعیت بهتری برای موفقیت داشته باشیم.

“در این زمینه، امروز اعلام کردیم که در حال سازماندهی مجدد عملکردهای عمومی و اداری استودیوهای کانادایی خود و کاهش تعداد کارمندان در Hybride (استودیوی VFX ما مستقر در مونترال) و در تیم جهانی IT خود هستیم که به طور کلی ۱۲۴ موقعیت را تحت تأثیر قرار می دهد.

“اینها تصمیمات ساده ای نیستند و ما از همکاران خود که در طول این انتقال یوبی سافت را ترک خواهند کرد، حمایت همه جانبه می کنیم. همچنین می خواهیم نهایت قدردانی و احترام خود را برای کمک های فراوان آنها به شرکت به اشتراک بگذاریم. این تغییر ساختار بر تولید ما تأثیری نمی گذارد. تیم ها.”


داستان اصلی ساعت ۱۶:۳۰ انگلستان: یوبی سافت مونترال آخرین شرکتی است که با کاهش مداوم ۷۵ کارمند در استودیوی کانادایی اخراج شده است.

همانطور که توسط شهر منکاهش کارکنان به عنوان بخشی از “سازماندهی مجدد” تیم های عمومی و اداری استودیو، Ubisoft IT، و استودیوی SFX Hybride (که در سریال Disney Plus Star Wars The Mandalorian کار می کرد) انجام می شود.

در اطلاعیه ای به دولت کبک، این شرکت گفت: “یوبی سافت در حال اخراج دسته جمعی در تاسیسات مونترال خود در چارچوب سازماندهی مجدد خدمات پشتیبانی تولید خود در سراسر کانادا است، با تجمیع این عملکردها در سراسر کانادا، یوبی سافت قادر خواهد بود. منابع خود را بهینه سازی کند تا در بلندمدت پایدارتر باشد.”

این اخراج پس از این اتفاق افتاد که یوبی سافت مونترال اعلام کرد: دستور بازگشت اجباری به دفتر در ماه سپتامبرمجبور کردن کارمندان به دفتر برای «حداقل» دو روز در هفته.

گفته می‌شود که این دستور پس از اینکه استودیو وعده‌های خود را مبنی بر امکان انجام کار از راه دور ۱۰۰ درصد انجام داد، کارکنان را در “آشفتگی” قرار داد.

IGN در گزارش خود در آن زمان اشاره کرد که یک سیاست مشابه در اکتیویژن بلیزارد به مهاجرت قابل توجهی از کارکنان کمک کرد. کارکنان یوبی‌سافت حدس می‌زنند که معرفی سیاست یک «اخراج نرم» است تا کارمندان را مجبور به ترک کار بدون معایب مالی ناشی از اخراج انبوه کند.

اکنون استودیو بدون توجه به اخراج‌ها آسیب دیده است.

این علاوه بر این است اخراج کارکنان در سراسر شرکت در ماه مهکه شامل کارمندان مستقر در بریتانیا از تیم مرکز ارتباط با مشتری یوبی سافت بود.

در واقع، آخرین گزارش سود شرکت بیان کرد که این شرکت داشته است تعداد کارمندان خود را کاهش داد توسط بیش از هزار نفر در سال گذشته.

Ubisoft Montreal بزرگترین تیم توسعه در این شرکت است که به دلیل کار بر روی بزرگترین موفقیت های خود مانند Assassin’s Creed، Far Cry و Rainbow Six Siege شناخته شده است.

هفته گذشته آنیکا گرانت، مدیر ارشد Ubisoft اعلام کرد که شرکت را ترک می کنددر آنچه در گذشته ممکن است به نظر یک حرکت به موقع باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisoft-montreal-latest-studio-struck-by-layoffs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *