آخرین اصلاحیه Baldur’s Gate 3 باعث می‌شود چهره شخصیت‌ها از تبدیل شدن به “ترسناک الدریچ کشیده” جلوگیری کند.

دروازه بالدر ۳ بازیکنان خوشحال می‌شوند – دیگر لازم نیست نگران تغییر چهره شخصیت‌های مورد علاقه‌تان باشید که در طول سینمای‌ها به حدی کشیده می‌شود که چشمان آنها به “گودال گوشت” دلخراش تبدیل می‌شود. Hotfix 15 در حال حاضر فعال است و به مجموعه ای از مشکلات می پردازد.

در یادداشت‌های پچ، استودیو لاریان از باگ فوق‌الذکر به عنوان «مسئله پینوکیو» یاد کرده است. کسانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند، شاهد کشیده شدن گونه‌ها و بینی شخصیت‌ها و ناپدید شدن کامل کره‌ی چشم بوده‌اند. توسعه دهنده نوشت: “آیا متوجه شده اید که چهره برخی از شخصیت ها به ترس های الدریچ کشیده شده با گودال های گوشت به جای چشم ها تبدیل شده است؟” این دیگر نباید مشکلی باشد!»

در غیر این صورت، Hotfix 15 چندین خرابی مختلف را برطرف می‌کند، از جمله یکی که ممکن است هنگام تغییر به حالت Honor، دیگری هنگام تغییر سطوح، و دیگری که ممکن است در حین ذخیره خودکار پس از انتقال به سطح دیگری رخ دهد، رخ دهد. چند خرابی مخصوص ایکس باکس، مربوط به بررسی بازی که آیا نسخه Deluxe Edition را دارید یا خیر، و از دست دادن اتصال اینترنت هنگام ویرایش نام لابی، نیز برطرف شده است.

قابل ذکر است، پشتیبانی از زبان ژاپنی اکنون در هر دو نسخه رایانه شخصی و پلی استیشن ۵ نسخهی دروازه بالدر ۳ در ژاپن. لاریان تصریح کرد که “به کار برای آوردن آن به پلتفرم های دیگر” ادامه می دهد، بنابراین اگرچه آنها باید بیشتر منتظر بمانند، Xbox Series Xکاربران S نیز در نهایت جا خواهند گرفت. بسته زبان کره ای اکنون در مک نیز فعال شده است.

بسیاری از اصلاحات دیگر، از جمله یکی که مانع از پرش همراهان شد، دیالوگ گیل به طور ناگهانی وقتی از او پرسیده شد که می‌خواهد به بازیکن نشان دهد، و یکی که مانع از صحبت بازیکنان با NPC‌ها در کمپ پس از سفر به آنجا با دکمه Long Rest می‌شود، به پایان می‌رسد. وصله شده است. اگر می‌خواهید تمام تغییرات جدید را با جزئیات بررسی کنید، حتماً نگاهی به آنها بیندازید یادداشت های پچ کامل.

برای بازی‌های بیشتر مانند Baldur’s Gate 3، حتماً توصیه‌های ما را برای این بازی بررسی کنید بهترین بازی های داستانیبه همان خوبی بهترین بازی های RPG.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/baldurs-gate-3s-latest-hotfix-stops-characters-faces-from-transforming-into-stretched-eldritch-horrors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *