آخرین امتیاز پرایم آمازون ۱۰۰ دلار تخفیف در One Medical است

آمازون با ارائه خدمات اولیه ۲۴ ساعته ۷ روز هفته به اعضای Prime با پرداخت ۹ دلار در ماه، به فشار رو به رشد خود در زمینه مراقبت های بهداشتی ادامه می دهد. اعضای خانواده اضافی را می توان با ۶ دلار اضافه کرد.

آمازون اعلام کرد که مشترکین Prime اکنون می توانند به One Medical، سرویس مراقبت های اولیه بپیوندند آمازون خریداری کرد به مبلغ ۳٫۹ میلیارد دلار با تخفیف شدید. هزینه عضویت معمولاً ۱۹۹ دلار در سال است، اما این شرکت این قیمت را به ۹۹ دلار در سال (یا ۹ دلار در ماه) برای مشتریان Prime خود کاهش داده است. این تخفیف بلافاصله اعمال می شود و از امروز در دسترس است در این لینک.

این به اعضای Prime یک راه آسان و بسیار سریع‌تر برای مراجعه به پزشک مراقبت‌های اولیه بدون هفته‌ها یا ماه‌ها انتظار می‌دهد، همانطور که اغلب در مورد سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده وجود دارد. حداکثر پنج عضو دیگر خانواده را می توان با مبلغ ۶ دلار در ماه به ازای هر نفر به طرح One Medical اضافه کرد. این مهم‌ترین حرکتی است که آمازون تاکنون با One Medical پس از ارائه تخفیف‌های کوچکتر ۱۴۴ دلاری در سال بلافاصله پس از بسته شدن معامله انجام داده است.

وان مدیکال ویزیت مراقبت های یک روزه را یا در مکان های بوتیک حضوری یا از طریق قرارهای مجازی ۲۴ ساعته ارائه می دهد. بازخورد کلی در مورد خدمات در کل مثبت به نظر می رسد، اگرچه شکایات رایج مشتریان می تواند شامل مواردی مانند گردش سریع باشد. این غیرعادی نیست که اعضا به فاصله چند ماه بین پزشکان مختلف جهش کنند و آشنایی با ارائه دهنده مراقبت خود را دشوار می کند.

همچنین این واقعیت وجود دارد که بسیاری از مردم نمی توانند اشتراک سالانه One Medical را علاوه بر هزینه های معمول بیمه خود، بپردازند. این امر باعث شد آمازون تلاش کند تا با انبوه کردن مراقبت های پزشکی با تخفیف در کشوری که مراقبت های بهداشتی اغلب لوکس است، افراد بیشتری را برای ثبت نام در Prime ترغیب کند. همیشه این سوال وجود دارد که آیا کاهش قیمت ورودی One Medical می‌تواند به فرصت‌های ملاقات کمتر منجر شود، اما احتمالاً آمازون پیش‌بینی‌هایی در مورد اینکه چقدر می‌تواند به شدت برای مقیاس بدون تأثیر بر کیفیت خدمات انجام شود، انجام داده است.

آمازون امیدوار است که نرخ ارزان تر با پرایم به طور قابل توجهی کل عضویت One Medical را از ۸۳۶۰۰۰ مشترکی که در پایان سال ۲۰۲۲ داشت، افزایش دهد. همچنین در تلاش است تا پس از گذشته حضور عمیق تری در بخش مراقبت های بهداشتی ایجاد کند. راه اندازی داروخانه آمازون و اخیراً رسیدن به نقطه ای که مراقبت مجازی را در تمام ۵۰ ایالت ارائه می دهد. (کلینیک آمازون جدا از تجارت وان مدیکال است.)


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/8/23952017/amazon-one-medical-prime-discount

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *