آخرین به روز رسانی بتای PS5 سونی به کنترلرهای DualSense صدای بهتری می دهد

آخرین به روز رسانی بتا برای پلی استیشن ۵ شنیدن آنچه در بازی شما در جریان است را آسان تر می کند. Sony Interactive Entertainment (SIE) دارد اعلام کرد به‌روزرسانی نرم‌افزار، که کنترل‌کننده‌های بی‌سیم DualSense و DualSense Edge را قادر می‌سازد تا صدای بلندتری تولید کنند تا بتوانید صداهای درون بازی و چت‌های صوتی را با وضوح بیشتری بشنوید.

این به‌روزرسانی علاوه بر توانایی کنترل‌کننده‌ها برای تولید صداهای بلندتر، ویژگی حذف نویز آن‌ها را نیز تقویت می‌کند. اعلامیه سونی می‌گوید که به لطف مدل جدید یادگیری ماشینی هوش مصنوعی، کنترل‌کننده‌ها اکنون ورودی میکروفون بهتری دارند. این به سیستم PS5 این توانایی را می‌دهد که صداهای پس‌زمینه، مانند صدای خود بازی را سرکوب کند و به صدای شما اجازه می‌دهد به وضوح عبور کند و کیفیت چت‌های صوتی را به طور کلی بهبود می‌بخشد.

این به روز رسانی، بهبودهای غیر مرتبط با صدا را برای PS5 نیز به همراه دارد، از جمله گزینه تنظیم نشانگر قدرت کنسول در زیر "بوق و نور" در تنظیمات سیستم به علاوه، به شما امکان دسترسی به ابزارهای Share Screen را می دهد که می توانید از آنها به عنوان بیننده برای تعامل با گیم پلی میزبان استفاده کنید. آیا می خواهید توجه میزبان را جلب کنید و آنها را به یک عنصر خاص در بازی وادار کنید؟ یک اشاره گر وجود دارد که می توانید در اطراف حرکت کنید یا از آن برای کشیدن خط روی نمایشگر و برجسته کردن اشیاء در بازی استفاده کنید. همچنین می‌توانید واکنش‌های شکلک صفحه نمایش میزبان را ارسال کنید. این ابزارهای تعاملی جدید برای Share Screen به طور پیش فرض فعال هستند، اما همیشه می توانید آنها را در تنظیمات خاموش کنید. توجه داشته باشید که آنها فقط در صورتی کار می کنند که هم شما و هم میزبان از قبل به ویژگی های بتا دسترسی داشته باشید. در حال حاضر، این به‌روزرسانی‌ها فقط برای کاربران منتخب در برخی کشورها ارائه می‌شوند، اما SIE قصد دارد آنها را در ماه‌های آینده برای همه گیمرهای PS5 در سراسر جهان منتشر کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonys-latest-ps5-beta-update-gives-dualsense-controllers-better-audio-113529372.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sonys-latest-ps5-beta-update-gives-dualsense-controllers-better-audio-113529372.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *