آخرین تراک های DLC Mario Kart 8 Deluxe به زودی قابل دانلود خواهند بود

Mario Kart 8 Deluxe در حال دریافت آخرین DLC است که نقشه ها و شخصیت های جدید را معرفی می کند.

نینتندو اعلام کرده است که بعدی Mario Kart 8 Deluxe DLC برای دانلود در دسترس خواهد بود ۹ نوامبر۲۰۲۳، برای نینتندو سوییچ. این محتوای اضافی با اشتراک Nintendo Switch Online + Expansion Pack در دسترس است، یا می توانید آن را به صورت جداگانه با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار / ۲۲٫۴۹ پوند خریداری کنید. درست مانند الحاقات قبلی، این DLC هشت نقشه جدید را به بازی محبوب مسابقه ای می آورد.

بین جام بلوط و جام خاردار به طور مساوی از وسط تقسیم کنید و هر کدام به ترتیب چهار نقشه دریافت می کنند. به طور کلی، شما می توانید در اطراف مسابقه دهید ماریو کارت ویجاده نمادین رنگین کمان و مدار دیزی. همچنین مادرید درایو، Piranha Plant Cove، و Rome Avanti نیز وجود دارد تور ماریو کارت، و همچنین، کوه DK از داشبورد. در نهایت، بازیکنان بازی Rosalina’s Ice World را از ۳DS و Bowser’s Castle 3 را از SNES دریافت خواهند کرد.

این DLC پایان یک برنامه فوق العاده از محتوای اضافی را نشان خواهد داد. در ازادی Mario Kart 8 به سادگی یک لیست آهنگ از ۴۸ نقشه داشت. با این حال، پس از پنج DLC قبلی، این تعداد دو برابر شده و در مجموع به ۹۶ قطعه رسیده است.

همچنین چهار شخصیت قابل بازی دیگر نیز به این DLC آینده اضافه خواهند شد. بسیاری از طرفداران خوشحال خواهند شد که بازیگران نمادین رانندگان را با اضافه شدن دیدی کنگ، پائولین، پیچت و فانکی کنگ افزایش دهند.

بازیکنان همچنین می‌توانند از لباس‌های مسابقه‌ای جدید برای شخصیت‌های MII و ویژگی کاملاً جدید Music Player لذت ببرند که به بازیکنان امکان می‌دهد در طول یک پیت استاپ به موسیقی از هر دوره گوش دهند. علاوه بر همه اینها، یک لباس مسابقه ای جدید نیز وجود خواهد داشت که با Daisy Amiibo قابل باز شدن است.

حتما این عکس های فوق العاده دیگر را بررسی کنید بازی های نینتندو سوییچو همچنین این بزرگان بازی های دنج سوئیچ.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nintendo-switch/mario-kart-8-deluxes-last-dlc-tracks-will-be-downloadable-very-soon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *