Cities: Skylines II راهنمای مبتدیان: نکات و ترفندهایی برای شروع

این ژانر شهرسازی دهه‌ها از زمان نسخه اصلی به مخاطبان خاص خدمت کرده است سیم سیتی ایده اجازه دادن به بازیکنان برای طراحی و مدیریت آرمان‌شهرهای کوچک خود را رایج کرد. با آن فرنچایز اصلی روی یخ، به دست یک تازه وارد افتاد، شهرها: خطوط آسمان، به عنوان بازیگر اصلی در این ژانر نقش آفرینی کرد و توانست به خوبی جایگزین شود. این عنوان از طرف توسعه‌دهندگان و انجمن حمایت زیادی دریافت کرد، اما بالاخره زمان آن رسید که دنباله‌ای برای تازه‌تر کردن همه چیز فرا برسد. شهرها: Skylines II بر اساس همان بنیان سازندگان شهر در گذشته ساخته شده است، اما همچنین ویژگی ها و مکانیزم های جدیدی را به ارمغان می آورد که حتی برنامه ریزان شهری باتجربه نیز باید سر خود را به اطراف بپیچند. چه این اولین باری است که یک شهر را از ابتدا بالا می برید یا صدها ساعت را صرف طراحی شهری کرده اید، اینها نکات و ترفندهای ضروری هستند که هنگام شروع کار باید بدانید. شهرها: Skylines II.

انتخاب طرح شما

پارادوکس تعاملی

اولین انتخاب عمده ای که باید انجام دهید شهرها: Skylines II جایی است که می خواهید واقعاً برای ساختن جامعه رویایی خود بروید. در زمان عرضه، بازی دارای شش نقشه برای انتخاب می باشد، اما این تصمیم وزن بیشتری نسبت به تفاوت های زیبایی شناختی دارد. بله، هر نقشه ظاهر خاص خود را دارد که مشخص می کند ساختمان ها، خانه ها و حتی وسایل نقلیه شما چگونه به نظر می رسند، اما تغییرات مکانیکی عمیق تری وجود دارد که می خواهید برای آنها برنامه ریزی کنید.

اول زمین و منابع یک نقشه است. زمین یک نقشه به طور طبیعی راه‌هایی را که می‌توانید و نمی‌توانید گسترش و رشد شهرتان را بسازید، محدود کرده و بر آن تأثیر می‌گذارد، اما تأثیر زیادی بر طراحی خیابان و حمل‌ونقل شما نیز دارد. نقشه ها در شهرها: Skylines II تقریباً پنج برابر بزرگ‌تر از بازی اول هستند، اما اینکه چه مقدار از آن فضا را می‌توانید آزادانه بسازید بسته به نقشه متفاوت است. همراه با زمین کلی، هر نقشه منابع مختلفی در مقادیر متفاوت خواهد داشت. بسته به اینکه چه نوع انرژی بر روی نقشه بیشترین فراوانی را دارد و در چه مکان‌هایی، باید از قبل برای منطقه‌بندی و تقسیم‌بندی مناسب مناطق مختلف در نظر گرفته شود.

در نهایت، هر نقشه برای نشان دادن بخش متفاوتی از جهان است که آب و هوای منحصر به فردی را تجربه می کند. باز هم، sn0w و sun فقط برای نمایش در اینجا نیستند. عرض جغرافیایی نقشه به این معنی است که روزها طولانی تر یا کوتاهتر هستند و اینکه آیا آب و هوا کم یا زیاد شدید است. این برای شما به عنوان یک برنامه ریز شهری این است که رفتار جمعیت شما بسته به این عوامل متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، اگر در منطقه ای هستید که مستعد آب و هوای نامناسب است، باید برای افزایش مصرف انرژی و خدمات تعمیر و نگهداری بیشتر برای زمانی که زیرساخت خراب می شود، آمادگی بیشتری داشته باشید. قبل از انتخاب به آب و هوای فصلی، قاره ای و قطبی هر نقشه توجه کنید.

بودجه اولیه خود را مدیریت کنید

پارادوکس تعاملی

تا آنجا که ممکن است بخواهید درست به چیزهای “خوب” برسید و شروع به ساختن آسمان خراش های غول پیکر کنید، شهرها: Skylines II از شما می خواهد که هر بار که شهری جدید را شروع می کنید، آن را آهسته پیش ببرید. این به ویژه اگر شما در این ژانر تازه کار هستید مهم است. ممکن است بودجه اولیه شما سخاوتمندانه به نظر برسد، اما سریعتر از آنچه فکر می کنید شروع به تخلیه می کند. در ابتدا به ایجاد یک منطقه مسکونی کاربردی، کامل با خانه‌های کوچک‌تر و برق کافی، جاده‌ها و سایر وسایل برقی پایبند باشید تا هزینه‌های ماهانه‌تان را پایین نگه دارید، قبل از اینکه به تدریج مناطق بزرگ‌تر با ساختمان‌های بزرگ‌تر را در حین ایجاد سود در اختیار بگیرید.

مخصوصاً برای تازه واردها، به یاد داشته باشید که در ابتدا مکرراً مکث کنید. قبل از اینکه هر گونه درآمدی داشته باشید، گذر زمان صرفاً بودجه شما را هدر می دهد، پس آن را برای برنامه ریزی در زمان واقعی که می توانید ساعت را متوقف کرده و برنامه ریزی کنید، هدر ندهید. این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که شهروندانی داشته باشید، اما خدماتی مانند حذف زباله و آب جاری را به طور کامل ایجاد نکرده باشید.

نقاط عطف و نقاط توسعه

شهرها: Skylines II از یک سیستم Milestone and Development استفاده می کند تا با رشد شهر شما، ارتقاء تدریجی و ویژگی های جدید را در اختیار شما قرار دهد. قبل از رسیدن به بالاترین سطح شهر و رسیدن به بالاترین سطح شهر که با کسب XP قفل آن را باز می کنید، ۲۰ نقطه عطف باید تکمیل کنید. لازم نیست برای کسب XP یا خرج کردن XP تلاش خود را انجام دهید، فقط به ساختن، ارتقاء و گسترش ادامه دهید و این امر به طور طبیعی انجام خواهد شد. با رسیدن به سطوح Milestone، امتیازهای توسعه را دریافت خواهید کرد که می خواهید به آنها توجه بیشتری داشته باشید.

امتیاز توسعه در درختان مهارت در توسعه برگه منوی شما در اینجا تقریباً ده ها تب وجود دارد که می توانید این نکات را در آنها صرف کنید، از جمله جاده های جدید، جاذبه های گردشگری، آموزش ارتقا یافته، خدمات اضطراری، پارک ها و موارد دیگر. اینکه در چه دسته ای می خواهید سرمایه گذاری کنید بستگی به این دارد که شهر خود را کجا تعیین کرده اید و نیازهای شما چیست، اما نشستن روی این نکات شما را از رشد با سرعتی که باید باز می دارد.

زودتر زیاده روی نکنید و از قبل برنامه ریزی کنید

پارادوکس تعاملی

دست در دست گرفتن مدیریت بودجه اولیه خود، ایجاد یک برنامه اولیه و پایبندی به آن تا حد امکان است. منطقه بندی ممکن است بهترین راه برای طراحی کلان شهر آینده شما به نظر برسد، اما شما باید در برابر این خواسته مقاومت کنید. ادامه دهید و شبکه جاده و منطقه خود را برنامه ریزی کنید، اما هیچ منطقه ای را برای اهداف خاص تعیین نکنید تا زمانی که بدانید این چیزی است که به آن نیاز دارید. از آنجایی که یک بازی شبیه‌سازی است، هرگز نمی‌توانید ۱۰۰% مطمئن باشید که شهر در حال جوانه زدن شما به چه چیزی نیاز دارد. اگر فضای زیادی را برای یک چیز در نظر بگیرید، اما در نهایت ابتدا به چیز دیگری نیاز داشته باشید، نه تنها فضایی هدر داده اید، بلکه یک شهر کلی کمتر کارآمد خواهید داشت.

همیشه نیازهای فعلی شهر خود را در این قسمت بررسی کنید اطلاعات شهر برگه این به شما تمام مکان‌هایی را که شهر شما در آن‌ها کمبود دارد و مناطقی که باید در ابتدا اولویت‌بندی شوند، به شما می‌گوید.

تا زمانی که لازم نیست ارتقاء ندهید

در نهایت، خیلی مشتاق نباشید تا در اسرع وقت ساختمان های موجود خود را ارتقا دهید. اینها ممکن است سرمایه گذاری های بزرگی به نظر بیایند، به خصوص برای ساختمان های خدماتی شما، اما مگر اینکه بخواهید فوراً از این ارتقا استفاده کنید، این یک چاله پول هنگفت است. البته هزینه اولیه ارتقاء نیز وجود دارد، اما ارتقاء ساختمان هزینه‌های ماهانه آن را نیز افزایش می‌دهد، که اگر ارزشی از آن به دست نیاورید، به راحتی می‌تواند شما را در وضعیت منفی قرار دهد. شما همچنین نمی توانید ارتقاء یک ساختمان را لغو کنید، بنابراین این یک اشتباه اولیه است که اگر مراقب نباشید می تواند منجر به فروپاشی نهایی شما شود.

توصیه های سردبیران







اول زمین و منابع یک نقشه است. زمین یک نقشه به طور طبیعی راه‌هایی را که می‌توانید و نمی‌توانید گسترش و رشد شهرتان را بسازید، محدود کرده و بر آن تأثیر می‌گذارد، اما تأثیر زیادی بر طراحی خیابان و حمل‌ونقل شما نیز دارد. نقشه ها در شهرها: Skylines II تقریباً پنج برابر بزرگ‌تر از بازی اول هستند، اما اینکه چه مقدار از آن فضا را می‌توانید آزادانه بسازید بسته به نقشه متفاوت است. همراه با زمین کلی، هر نقشه منابع مختلفی در مقادیر متفاوت خواهد داشت. بسته به اینکه چه نوع انرژی بر روی نقشه بیشترین فراوانی را دارد و در چه مکان‌هایی، باید از قبل برای منطقه‌بندی و تقسیم‌بندی مناسب مناطق مختلف در نظر گرفته شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/cities-skylines-2-beginner-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *