آخرین تریلر مجموعه تلویزیونی Fallout یک پسا آخرالزمان آشنای Bethesda را نشان می دهد

چهار سال پس از اعلام رسمی یک اقتباس تلویزیونی لایو اکشن Fallout، این سریال تقریباً در راه است. و قبل از اولین پخش ویدیوی آمازون در ۱۲ آوریل – و سالهای بعد تصاویر رسمیغیر رسمی نماهای پشت صحنهو حتی یک تیزر بزرگ – ما بهترین نگاه خود را به اقتباس از یک تریلر جدید سه دقیقه‌ای داشته‌ایم.

با گذر از تریلر زیر، این اقتباس تاثیر اولیه مثبتی را ایجاد می‌کند و به طور متقاعدکننده‌ای لحن همیشه در حال تغییر بازی‌های Fallout را به تصویر می‌کشد – آمیختن آمریکاییانای جی ویزز دهه ۵۰ با ضرب وشتم وحشتناک پسا آخرالزمانی در نقش الا پورنل، شخصیت اصلی فیلم Vault Dweller، ژان که تمام عمرش را ترک می‌کند. برای رفتن به زمین بایر لس آنجلس.

ژنو رابرتسون-دورت، یکی از مجریان برنامه، در طی یک پنل مطبوعاتی قبل از انتشار تریلر امروز توضیح داد که اگرچه اقتباس در دنیای Fallout اتفاق می‌افتد، اما همچنین یک داستان جدید است که پس از اتفاقاتی که در بازی‌ها دیده‌ایم می‌آید. . . گراهام واگنر یکی از مجریان برنامه افزود: “نمایش بر اساس ۲۵ سال خلاقیت و تفکر و ساختن ساخته شده است، و ما فکر می کنیم بهترین کار ادامه دادن به آن در مقابل بازخوانی آن است. زیرا این چیزی است که با آن کار کرده است. در طول سال‌ها اتفاق افتاد. دست‌های مبادله شده است… این یک موجود زنده است… و ما احساس می‌کردیم که باید در تلاش برای ساختن یک قطعه جدید در کنار همه این‌ها حرکت کنیم.”


آخرین تریلر مجموعه تلویزیونی Fallout یک پسا آخرالزمان آشنای Bethesda را نشان می دهدFallout – تریلر رسمی | پرایم ویدیو


تریلر سریال Fallout.

در حالی که داستان آن ممکن است ناآشنا باشد، حال و هوای Fallout اینطور نیست و تیم نمایش تلویزیونی مایل به تمجید از اصالت سریال بودند. جاناتان نولان، تهیه کننده اجرایی و کارگردان اپیزودهای ۱-۳، توضیح داد: «لحن چیز بزرگی بود. “فکر می‌کنم لحن شاید چالش‌برانگیزترین و ترسناک‌ترین چیز برای من بود… و مخصوصاً زره قدرت یکی از آن چیزهایی بود که می‌گویید، “اوه، چطور می‌خواهیم این کار را انجام دهیم؟” اما ما به آنجا رسیدیم.” گراهام به شوخی گفت: “و وقتی موهای بریلکریم را گرفتند… من آن را میخکوب کردم.”

تاد هاوارد از بتسدا – که به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال آمازون فعالیت می کند – ادامه داد: “ترفند با Fallout این است که لحن های بسیار متفاوتی دارد. بین جدی، دراماتیک و اکشن پیش می رود. و مقداری طنز و موسیقی نوستالژیک. و موسیقی دراماتیک، و من فکر می‌کنم… کاری که سریال واقعاً به خوبی انجام می‌دهد این است که آن چیزهای مختلف را در ترکیبی بسیار منحصربه‌فرد به هم می‌پیوندد که فقط Fallout می‌تواند آن را به ارمغان بیاورد و آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند.”

رابرتسون-دورت در مورد آنچه که این نمایش از Fallout فراتر از نماد نگاری آشنای خود گرفته است، به تفسیر اجتماعی “ذاتی ایده” Vaults پرداخت. “[There are] این مضامین فوق‌العاده پیش‌بینی‌کننده، جناح‌گرایی شاید بارزترین آن هنگام بازی باشد».

“به نظر می رسد جهان هر لحظه ترسناک تر و ترسناک تر است [right now]نولان افزود: «و بنابراین فرصتی برای ما برای کار روی نمایشی است که وقتی می‌خواهیم درباره پایان جهان صحبت کنیم، آن را در چشم ببینیم، اما آن را با حس شوخ طبعی انجام دهیم. [and] رشته‌ای از خوش‌بینی در هم تنیده شده است، من فکر می‌کنم برای ما کمی کفاره است که بتوانیم روی این موضوع هر روز کار کنیم.”

با این حال، در نهایت، نولان می‌گوید که هدف ایجاد یک سریال برای طرفداران نیست، بلکه هدف آن ساخت سریالی است که بتواند شرایط خودش را حفظ کند. او توضیح داد: «فکر نمی‌کنم بتوانید واقعاً بخواهید طرفداران چیزی را راضی کنید یا کسی غیر از خودتان را راضی کنید. “من فکر می کنم شما باید وارد این کار شوید و سعی کنید نمایشی را که می خواهید بسازید و اعتماد کنید که به عنوان طرفداران بازی، قطعاتی را پیدا کنیم که برای ما و بازی ها ضروری بودند تا سعی کنیم بهترین نسخه را انجام دهیم. آنهایی که ما می توانیم. من فکر می کنم این یک کار احمقانه است که سعی کنیم بفهمیم چگونه مردم را خوشحال کنیم. و به این ترتیب شما خود را خوشحال خواهید کرد و من خودم را با نمایش بسیار خوشحال کردم.”

و هوارد موافق است. او افزود: “این یک همکاری عالی و عالی بوده است، و همه کسانی که روی صحنه هستند و کارهایی که انجام داده اند، برای کسی مثل من و تیم اینجا در Bethesda، فقط یک موهبت واقعی است که ببینیم با چه کاری انجام داده اند. آی تی.”

اینکه آیا طرفداران به همان اندازه مشتاق اقتباس آمازون خواهند بود – و اینکه تحسین منتقدان سریال The Last of Us از HBO را به همراه خواهد داشت یا شانه های انتقادی Halo از پارامونت – باید دید. اما تریلر امروز تاثیر اولیه امیدوارکننده‌ای بر جای می‌گذارد، و با انتشار آن در ۱۲ آوریل، زمان زیادی تا نمایش باقی نمانده است – که ستاره‌هایی مانند الا پورنلآرون کلیفتون موتن، والتون گوگینزو کایل مک لاکلان – بر ما خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/fallout-tv-series-latest-trailer-reveals-a-familiar-bethesda-post-apocalypse?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *