آخرین فروش سایت Best Buy تا ۸۷۰ دلار تخفیف برای گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy S24 با خرید و فروش بیشتر دارد.

Best Buy در این هفته یک مورد دیگر دارد فروش در سراسر سایت با تخفیف های قابل توجه در مجموعه گسترده ای از محصولات. دیروز، ما معامله ای را به اشتراک گذاشت در دستگاه‌های Apple Watch Series 9 و Ultra 2، و فروش Best Buy شامل تخفیف‌های پیش‌سفارش نیز می‌شود. سامسونگ گلکسی اس ۲۴ کاملا جدید سری گوشی‌های هوشمند، با تخفیف ۱۲۰ دلاری برای مدل‌های قفل نشده و تا ۸۷۰ دلار تخفیف برای مدل‌های قفل نشده با معامله واجد شرایط.

آخرین فروش سایت Best Buy تا ۸۷۰ دلار تخفیف برای گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy S24 با خرید و فروش بیشتر دارد.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اگر معامله‌ای برای تکمیل ندارید، می‌توانید Galaxy S24 256 گیگابایتی را تهیه کنید ۷۹۹٫۹۹ دلار (۶۰ دلار تخفیف)، ۵۱۲ گیگابایت Galaxy S24+ برای ۹۹۹٫۹۹ دلار (۱۲۰ دلار تخفیف) و ۵۱۲ گیگابایت Galaxy S24 Ultra برای ۱۲۹۹٫۹۹ دلاراز ۱۴۱۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است.

اگر گوشی هوشمندی برای خرید و فروش دارید، می‌توانید هنگام پیش‌سفارش تا ۸۷۰ دلار تخفیف دریافت کنید. علاوه بر این، Best Buy یک کارت هدیه الکترونیکی Best Buy تا ۱۵۰ دلار را در صورت معامله با یک دستگاه موجود و پیش‌سفارش سری Samsung Galaxy S24 ارائه می‌کند.

اپراتورهای تلفن همراه از طریق Best Buy نیز پیشنهاداتی دارند، از جمله همان تبلیغات کارت هدیه الکترونیکی Best Buy. هنگام پیش‌سفارش از طریق Best Buy و معامله در یک دستگاه واجد شرایط، مشتریان Verizon و AT&T می‌توانند تا ۱۱۲۰ دلار در گوشی هوشمند جدید Galaxy S24 صرفه‌جویی کنند.

سامسونگ هفته گذشته این گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد و ویژگی پرچم‌دار آن‌ها اضافه شدن «Galaxy AI» یک ویژگی جدید هوش مصنوعی است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رقبای آیفون ۱۵ سامسونگ بخوانید در پست دستی ما.

معاملات بسیار بیشتری در طی آن یافت می شود فروش سایت Best Buy، و در زیر تعدادی از آنها را گرد آوری کرده ایم. مدل‌های مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو را با قیمت‌های پایین همیشه، تخفیف‌های عمده در تلویزیون‌های ۴K، فروش قابل‌توجه در هدفون و هدفون و بسیاری موارد دیگر خواهید یافت.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/25/best-buys-latest-sitewide-sale-galaxy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *