آخرین مزیت های رایگان فروشگاه Epic Games Doki Doki Literature Club Plus است! و قلعه گمشده

مجموعه جدیدی از رایگان‌های هفتگی اکنون به فروشگاه Epic Games وارد شده است، این بار در قالب رمان تحسین‌شده تصویری Doki Doki Literature Club Plus! و بازی RPG Lost Castle مانند سرکش – با مسابقه کویر داکار که هفته آینده دنبال می‌شود.

شروع با باشگاه ادبیات دوکی دوکی پلاس!این نسخه پیشرفته و توسعه‌یافته رمان بصری نرم‌افزار رایگان سال ۲۰۱۷ توسعه‌دهنده Team Salvato با همین نام است (بدیهی است که بیت «به علاوه!») که به اندازه کافی بی‌گناه شروع می‌شود – با بازیکنانی که نقش یک دانش‌آموز جدید را بر عهده می‌گیرند که می‌تواند عاشقانه‌تر باشد. اعضای انیمه سبک باشگاه عنوان – قبل از تبدیل فرامتنی به قلمروی تاریک تر.

اگر این مورد شما نیست – و لیست فروشگاه Epic Games آن نشان می دهد که Doki Doki “مناسب برای کودکان یا کسانی که به راحتی مزاحم می شوند” نیست – گزینه رایگان دیگر شما این است قلعه گمشده. این یک “RPG اکشن فوق العاده زیبا و فوق العاده سخت با عناصر سرکش و سیاه چال های تصادفی” از استودیوی Hunter است و از چهار نفره Co-op و PvP به صورت محلی و آنلاین پشتیبانی می کند.


آخرین مزیت های رایگان فروشگاه Epic Games Doki Doki Literature Club Plus است!  و قلعه گمشدهباشگاه ادبیات دوکی دوکی پلاس! – راه اندازی تریلر


باشگاه ادبیات دوکی دوکی پلاس! تریلر پرتاب

باشگاه ادبیات دوکی دوکی پلاس! و Lost Castle تا پنجشنبه آینده، ۱۵ فوریه، برای دانلود و افزودن رایگان به کتابخانه Epic Games Store شما در دسترس خواهد بود.

در آن مرحله، یک بازیکن مجانی دیگر جای آنها را خواهد گرفت – و Epic اکنون تایید کرده است که بازی Dakar Desert Racing خواهد بود. به گفته ناشر Saber Interactive، این «بزرگترین ماجراجویی مسابقات رالی آفرودی است که تا به حال توسعه یافته است»، بنابراین اگر به نظر شما شبیه است، می‌دانید هفته آینده انگشت کلیک خود را به کجا بکشید.


منبع: https://www.eurogamer.net/epic-games-stores-latest-freebies-are-doki-doki-literature-club-plus-and-lost-castle?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *