آخرین نسخه بتا tvOS اپل، برنامه های فیلم و برنامه های تلویزیونی iTunes را از بین می برد

آخرین نسخه بتای tvOS اپل نشان می دهد که برنامه های iTunes Movies و TV Shows در Apple TV در راه است. ۹to5Mac گزارش ها خانه سابق خرید و اجاره پخش جریانی ست تاپ باکس دیگر در نسخه tvOS 17.2 کاندید انتشار (RC) نیست و اکنون در دسترس توسعه دهندگان است. (مگر اینکه اپل اشکالات غیرمنتظره ای پیدا نکند، سیستم عامل RC معمولاً با نسخه عمومی یکسان می شود.) ابتدا تا کردن برنامه های iTunes در برنامه تلویزیون توسط اپل انجام شد. در ماه اکتبر گزارش شده است.

۹to5Mac می‌گوید نمادهای صفحه اصلی برای فیلم‌های iTunes و برنامه‌های تلویزیونی iTunes هنوز در میان‌افزار tvOS 17.2 وجود دارد، اما آنها به برنامه تلویزیون اشاره می‌کنند، جایی که عملکرد قدیمی در آن وجود دارد. این نشریه عکسی از صفحه نمایش تغییر مسیر را منتشر کرد که روی آن نوشته شده است: «فیلم های آیتونز و خریدهای شما تغییر کرده اند». می توانید فیلم بخرید یا کرایه کنید و خریدهای خود را در برنامه Apple TV بیابید.” در زیر آن گزینه هایی برای «رفتن به فروشگاه» یا «رفتن به خریدهای شما» وجود دارد.

این تغییر هیچ عملکرد اصلی را حذف نمی کند زیرا برنامه تلویزیون توانایی برنامه های iTunes Movies و TV Shows را برای خرید، اجاره و مدیریت خریدها تکرار می کند. این اقدام احتمالاً در مورد ساده‌سازی است – از بین بردن آخرین بقایای برند قدیمی iTunes – در حالی که شاید کاربران بیشتری را به اشتراک Apple TV + سوق دهد.

این به روز رسانی همچنین چند ویژگی را به برنامه تلویزیون اضافه می کند ستاپ باکس اپل. این موارد شامل قابلیت فیلتر بر اساس ژانر در بخش خریداری شده، در دسترس بودن مجموعه جعبه در لیست فروشگاه ها و طراحی نوار کناری جدید برای پیمایش آسان تر است.

اپل به طور فزاینده ای بر روی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری کرده است زیرا بیشتر به بخش خدمات خود برای رشد متکی است. مارتین اسکورسیزی قاتلان ماه گل در ماه اکتبر در سینماها شروع شد و تحسین منتقدان و سر و صدای فصل جوایز را برای ماه های آینده به دست آورد. (این قبلاً تبدیل شده است اولین پخش کننده برنده اسکار بهترین فیلم در سال ۲۰۲۲٫) فیلم اسکورسیزی در حال حاضر در دسترس است در برنامه تلویزیون اجاره یا خرید کنیدو قرار است “در تاریخ بعدی” روی Apple TV+ فرود بیاید. سری اصلی پرمخاطب اپل شامل تد لاسو، جدایی، نمایش صبحگاهی، پایه و سیلوبین دیگران.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-latest-tvos-beta-kills-the-itunes-movies-and-tv-shows-apps-192056618.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apples-latest-tvos-beta-kills-the-itunes-movies-and-tv-shows-apps-192056618.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *