آخرین Amazon Echo Show 8 به پایین ترین قیمت تاریخ خود یعنی ۹۰ دلار بازگشته است

اگر قبلاً با الکسا کار کرده اید و تصمیم گرفته اید که یک صفحه نمایش هوشمند می خواهید، یک معامله جدید در آمازون آخرین اکو شو ۸ ممکن است مورد توجه باشد. صفحه نمایش ۸ اینچی در حال حاضر در آمازون به ۹۰ دلار کاهش یافته است. هدف، بهترین خرید و سایر خرده فروشان، که با کمترین قیمتی که از آن زمان تاکنون دیده ایم مطابقت دارد دستگاه رونمایی شد سپتامبر گذشته آمازون معمولاً صفحه نمایش هوشمند را با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می رساند، اگرچه شاهد کاهش آن به ۱۰۵ دلار در بیشتر فصل تعطیلات بودیم. پیشنهاد آمازون همچنین شامل یک لامپ هوشمند تک رنگ بدون هزینه اضافی است. آن لامپ با استاندارد خانه هوشمند مهم استو ما یک مدل مشابه را در راهنمای خود توصیه می کنیم بهترین چراغ های هوشمند.

ما به طور رسمی آخرین Echo Show 8 را بررسی نکرده‌ایم، اما تا حد زیادی شبیه مدل نسل دوم ۲۰۲۱ است که قبلا آن را بهترین نمایشگر هوشمند برای کاربران الکسا هنوز هم یک پنل با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو ارائه می‌کند. طراحی اکثراً یکسان است، اگرچه پشت گرد مدل جدید کمی کمتر مشخص است و شیشه جلویی آن لبه به لبه کشیده شده است. دوربین جلوی آن نیز در مرکز لبه بالایی قرار دارد، نه در سمت راست، بنابراین برای قاب‌بندی خود در حین تماس‌های ویدیویی کمی راحت‌تر است. در داخل، یک پردازنده هشت هسته ای ارتقا یافته وجود دارد که باید آن را برای تکمیل درخواست های الکسا سریعتر کند و مدل جدید می تواند کار با سایر دستگاه های خانه هوشمند با استفاده از پروتکل های Zigbee و Thread علاوه بر Matter. آمازون قول بهبود کیفیت صدا را نیز می دهد، اگرچه با بلندگوی کوچکی مانند این هنوز نباید انتظار باس عمیق یا فوق العاده جادار را داشته باشید.

همه اینها باید Echo Show 8 را به عنوان نقطه ای شیرین در صف نمایشگرهای هوشمند آمازون حفظ کند. به اندازه قیمت مقرون به صرفه نیست اکو شو ۵، اما سریعتر و بلندتر است، با دوربین برتر و صفحه نمایش جادارتر برای نمایش عکس و برقراری تماس ویدیویی. به این بزرگی نیست اکو شو ۱۰، اما به طور قابل توجهی ارزان تر است و راحت تر در اتاق های بیشتری در اطراف خانه قرار می گیرد. در هر صورت، می توانید از آن برای بررسی آب و هوا، تهیه دستور العمل ها یا پخش موسیقی، در میان سایر کارهای معمول الکسا استفاده کنید. و در حالی که هیچ صفحه نمایش هوشمندی مانند این واقعا برای کسانی که از حریم خصوصی خود محافظت می کنند راحت نخواهد بود، Echo Show 8 حداقل دارای یک پوشش دوربین و دکمه بی صدا میکروفون است. Nest Hub گوگل برای کسانی که به شدت از خدماتی مانند Gmail، Google Calendar و YouTube استفاده می‌کنند، خرید بهتری باقی می‌ماند هنوز سوالات در مورد چشم انداز بلندمدت الکسا – اما اگر به دنبال ساخت خانه هوشمند از طریق دستیار آمازون هستید، این باید یک معامله محکم باشد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-latest-amazon-echo-show-8-returns-to-an-all-time-low-of-90-165936914.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-latest-amazon-echo-show-8-returns-to-an-all-time-low-of-90-165936914.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *