آرتوریا نسخه رایگان جدید ابزار مصنوعی آزمایشگاه آنالوگ را منتشر کرد

آرتوریا به تازگی یک نسخه رایگان از محبوب خود منتشر کرده است تماس گرفت این مجموعه نرم افزاری با ۱۰۰ ایستگاه از پیش تنظیم شده است که از آزمایشگاه اصلی آنالوگ و از VST هایی مانند همچنین یک رابط ساده برای کاربران جدید به نام Play View وجود دارد که نشانه های بصری را ساده می کند و روند انتخاب از پیش تعیین شده را سرعت می بخشد، علاوه بر این امکان خرید ابزارهای مستقل را فراهم می کند.

۱۰۰ پیش تنظیم موجود با Analog Lab Play بسیار کمتر از ۲۰۰۰+ موجود در نرم افزار اصلی است، اما، سلام، رایگان است. نرم افزار جدید آرتوریا راه خوبی برای آشنایی با موتورهای صوتی این شرکت است، درست به موقع برای کسانی که احتمال می دهند.

برای این منظور، نرم افزار اصلی آنالوگ لابراتوار پولی نیز به روز می شود. اکنون آنالوگ لب پرو نامیده می شود. هنوز هم اجازه دسترسی به هزاران پیش تنظیم گرفته شده از مجموعه مشهور Arturia V، Pigments و Soft synths مربوطه را می دهد. قیمت آن ۲۰۰ دلار است و عمدتاً بدون تغییر باقی می‌ماند، اما همان به‌روزرسانی رابط کاربری موجود در آنالوگ لب پلی را دریافت می‌کند. هنگامی که آزمایشگاه اصلی آنالوگ را بررسی کردیم، متوجه شدیم که این مجموعه نرم افزاری عالی برای کسانی است که دوست دارند تنظیمات از پیش تعیین شده را برای ایجاد صدا از ابتدا تغییر دهند.

این اولین بار نیست که آرتوریا نسخه رایگان نرم افزار خود را در جهان عرضه می کند. Analog Lab Intro محصولی مشابه Play است که به صورت دانلود رایگان با خرید کنترلرهای انتخابی MIDI و گهگاه به عنوان مجموعه نرم افزاری مستقل ارائه شده است. این شرکت همچنین ابزارها و افکت‌های رایگان را هر چند وقت یک‌بار مانند سال ۲۰۲۱ حذف می‌کند شبیه سازی ملوترون

آنالوگ لب پلی در حال حاضر برای دانلود در دسترس است، پس به آن بروید. به‌روزرسانی UI برای Analog Lab Pro در تاریخ دیگری ارائه می‌شود. در ماه های اخیر، آرتوریا اثری بر اساس آن منتشر کرده است و تقلید از در میان محصولات دیگر

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/arturia-releases-new-free-version-of-analog-lab-synth-instrument-172045988.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/arturia-releases-new-free-version-of-analog-lab-synth-instrument-172045988.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *