آزمایش‌کنندگان بتا پیکسل، در نهایت از دایره برای جستجو لذت ببرید

به لطف ترفند جدید و کاربردی که بخشی از راه اندازی گلکسی اس ۲۴ بود، در هفته های اخیر بارها در مورد ویژگی جدید Google Circle to Search صحبت کرده ایم، سپس Pixel Feature Drop در ژانویه و عرضه نهایی آن در ۳۱ ژانویه. متأسفانه برای کسانی که در برنامه بتا اندروید هستند، Circle to Search هرگز نشان داده نشد.

در اندروید ۱۴ QPR3 Beta 1 امروز، گوگل تایید کرده است که آنها ناخواسته کاربران بتا را برای جستجوی سرگرم کننده از دایره خارج کردند. آن‌ها آن را در اولین ساخت QPR3 تعمیر کرده‌اند و همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، همان لحظه که آن را فلش می‌کنید، باید زنده باشد.

چه چیزی را از دست داده اید، کاربر نسخه بتا اندروید ۱۴؟ با فرض اینکه این راه‌اندازی را از دست داده‌اید یا فراموش کرده‌اید زیرا هرگز در تلفن Pixel شما نمایش داده نمی‌شود، این چیزی است که باید بدانید.

برای شروع با Circle to Search، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوار پیمایش تلفن خود را به مدت طولانی فشار دهید. این کار باعث می شود که دستگاه شما یک اسکرین شات سریع از صفحه نمایش فعلی شما ایجاد کند، که سپس به شما امکان می دهد موارد را حلقه بزنید، آنها را خط بکشید، یا روی چیزی ضربه بزنید تا جستجو از طریق Google شروع شود. می توانید متن را نیز جستجو کنید. و واقعاً، این را می توان از هر صفحه ای از جمله YouTube یا Instagram فعال کرد.

ایده اینجا این است که ممکن است خود را در حال پیمایش در یک وب سایت یا برنامه بیابید و به چیزی بر بخورید که می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید. این می‌تواند متنی باشد که نمی‌فهمید، لباسی که دوست دارید، شخصی که نمی‌شناسید، و غیره. این جستجو سپس انجام می‌شود و می‌تواند به سرعت رد شود و شما را در برنامه رها کند و بلافاصله به همان چیزی که بودید بازگردید. در حال انجام.

لذت ببرید، کاربران Pixel beta!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/07/pixel-owners-on-android-14-beta-circle-to-search-is-here/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *