آفت Dragon's Dogma 2's Dragonsplague Pawn می تواند کل شهر را از بین ببرد

جزم اژدها ۲ پر از شگفتی است و بازیکنان هنوز در تلاش برای کشف همه آنها هستند. عامل مورد علاقه در حال حاضر، مصیبت عجیب Dragonsplague است که می تواند توسط Pawns به دست بیاید – و باعث از دست دادن کل شهر در یک شب شود.

بازیکنان بر این باورند که Dragonsplague می تواند توسط Pawn ها پس از مبارزه با اژدها درگیر شود – اما این شرایط می تواند بین Pawn ها نیز منتقل شود.

Capcom هشدار می دهد که اگر نادیده گرفته شود، عواقب آن می تواند “ویرانگر” باشد. وب سایت رسمی Dragon's Dogma 2، Dragonsplague را به عنوان یک بیماری مسری توصیف می کند که پیاده ها را هنگام سفر بین دنیاها آلوده می کند.

Capcom توضیح می دهد که، “گفته می شود پیاده های مبتلا به این بیماری به جای ضعیف شدن، عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهند، و در گفتار و رفتار خود به طور آشکار جسور می شوند. طبق افسانه های عامیانه، هنگامی که علائم اژدها به مرحله نهایی برسد، منجر به ویرانگری می شود. مصیبت است، اما صحت آن ادعاها نامشخص است».

در حالی که من شخصاً در طول مدتی که با Dragon's Dogma 2 بازی کردم، Dragonsplague را تجربه نکردم، شواهد ویدیویی زیادی از بازیکنانی که شاهد گسترش آن بوده اند وجود دارد. و آن فاجعه ویرانگر که کپکام به آن اشاره کرد؟ خوب، اگر شما یک Pawn با وضعیت Dragonsplague در مهمانی خود داشته باشید و به موقع به آنها کمک نکنید، آنها در طول یک صحنه در حالی که شما خواب هستید به نوعی اژدهای روح شیطانی تبدیل می شوند.

این به خودی خود بسیار غیرمعمول است، باید گفت، اما هی، این Dragon's Dogma 2 است. من در طول ۱۰ ساعت یا بیشترم تاکنون چیزهای غیرعادی زیادی دیده ام.

پس از آن، اوضاع به سمت شوم تر می رود. هنگامی که بازیکن به دنبال تبدیل یک پیاده از خواب بیدار می شود، پیامی دریافت می کند که می گوید “اژدها زده است”. سپس متوجه خواهند شد که هر NPC در یک شهر به قتل رسیده است. این شامل کسانی می شود که به شما ماموریت های لازم برای تکمیل داستان اصلی می دهند.

به لطف ویدیوی زیر می توانید ببینید که چگونه به نظر می رسد.


آفت Dragon's Dogma 2's Dragonsplague Pawn می تواند کل شهر را از بین ببردDragon's Dogma 2 – اژدها می تواند کل دهکده شما را بکشد


خوشبختانه، در حالی که بیدار شدن با تعداد زیادی بدن و عدم پیشرفت می تواند کاملاً نگران کننده باشد، بازیکنانی که Dragonsplague را برای خود تجربه کرده اند می گویند که انتظار برای چند روز یا بیشتر از زمان درون بازی باعث می شود تعدادی از ارائه دهندگان تلاش مجدداً تولید شوند. برخی دیگر از ویک استون ها برای احیای NPC های آسیب دیده استفاده کردند.

در مورد کارهایی که می توانید برای Pawns آسیب دیده انجام دهید، Dragonsplague را نمی توان با هیچ مورد مصرفی شناخته شده در بازی حذف کرد. این بدان معنی است که شما باید مراقب علائم اژدها (مانند درخشش قرمز در چشمان خود و تغییر ساینده تر در نگرش) باشید. وقتی این علائم را می بینید، زمان آن فرا رسیده است که پیاده آلوده خود را تعویض کنید – امیدواریم از طریق روش های آینده درمان شوید. در غیر این صورت، تنها جایگزین مهندسی است، آنها قبل از چرخش در نبرد می افتند. شایان ذکر است، از آنچه امروز بعد از ظهر خوانده ام، Dragonsplague نمی کند در منوی وضعیت Pawns خود ظاهر می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، حتما بررسی کنید بررسی بازی Eurogamer's Dragon's Dogma 2جایی که لوئیس پارکر “اکتشافات بی پایان همراه با پتانسیل بی حد و حصر” را ستود.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2s-dragonsplague-pawn-affliction-can-wipe-out-an-entire-town?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *