آماده شدن برای Final Fantasy VII Rebirth – Zack Fair کیست و با خط زمانی چه اتفاقی می افتد؟ – PlayStation.Blog

Final Fantasy VII Remake و Final Fantasy VII Rebirth دو بازگویی استادانه از بازی RPG کلاسیک پلی استیشن مربوط به سال ۱۹۹۷ هستند. Final Fantasy VII Rebirth دومین ورودی در پروژه Remake است و از جایی که عنوان قبلی متوقف شد، ادامه می‌یابد و امیدواریم به سوالات مطرح شده با آن پاسخ دهد. این دنباله جدید نه تنها یک تجربه نوستالژیک برای کهنه‌سربازان دهه ۹۰ است، بلکه Square Enix آن را به‌عنوان مکان مناسب دیگری برای تازه‌واردانان برای پیوستن به Cloud و باند ساخته است.

صرف نظر از این، پروژه بازسازی مملو از داستان های جذاب، شخصیت های رنگارنگ و داستان های غنی است. در اینجا، ما در مورد داستان تا به اینجا، تفاوت Final Fantasy VII Remake با نسخه اصلی و برخی از رازهایی که برای ما باقی گذاشته است، فکر می کنیم.


هشدار اسپویلر برای Final Fantasy VII Remake و Final Fantasy VII Rebirth


جایی که ما متوقف شدیم


آماده شدن برای Final Fantasy VII Rebirth – Zack Fair کیست و با خط زمانی چه اتفاقی می افتد؟  – PlayStation.Blog

Final Fantasy VII Remake ما را به مسیر حافظه برد، با اولین ماموریت Cloud در کنار گروه اکو تروریستی Avalanche شروع شد و با خروج تیم از آسمان فولادی Midgar به پایان رسید. اما در طول این داستان، همه چیز متفاوت از FFVII اصلی ۱۹۹۷ اتفاق می‌افتد، به دنبال موضوع ثابتی که سفیروث پیشنهادی آنتاگونیست را به چالش می‌کشد.

این بیشتر توسط شخصیت‌هایی که در برابر Whispers، موجوداتی شبح مانند که برای اطمینان از عدم انحراف از خط زمانی اولیه، با شخصیت‌ها مبارزه می‌کنند، نشان داده می‌شود. با این حال، Whispers در بسیاری از نقاط داستان شکست می خورند و در نتیجه شخصیت های خاصی به شکلی متفاوت از بازی اصلی به تصویر کشیده می شوند. یکی از آن شخصیت‌ها، برادر برادر کلود، زک فیر است.

زک فر کیست؟

او در هنر بازی Final Fantasy VII Rebirth برابر با Cloud ایستاده است، اما این مرد مرموز کیست؟ زک یکی از ضروری‌ترین شخصیت‌های سری mythos است و قهرمانی است که افسانه شخصیت اصلی عنوان، Cloud Strife را قبل از اتفاقات بازی واقعی شروع می‌کند. در بازی پیش درآمد Crisis Core: Final Fantasy VII و بازی اصلی ۱۹۹۷، Zack Fair به عنوان یک برادر بزرگ و یک شخصیت الهام بخش برای Cloud عمل می کند. این سرباز همکار به عنوان ستونی برای دختری که با او یک برخورد سرنوشت‌ساز داشت، آریت گینزبورو، ایستاد و شاهد سقوط سپیروث بود.

در Final Fantasy VII اصلی، زک با پایانی نابهنگام مواجه می‌شود تا از یک ابر ناتوان در برابر رگبار نیروهای شینرا محافظت کند. پایان بازی Final Fantasy VII Remake سرنوشت متضادی را برای سرباز سقوط کرده به نمایش می‌گذارد، و او را در حال حمل یک ابر مجروح به میدگار پس از شکست موفقیت‌آمیز این سربازان Shinra به تصویر می‌کشد و زمان‌بندی متفاوت پروژه بازسازی را در هاله‌ای از رمز و راز قرار می‌دهد.

فاصله بین بازسازی ها

Final Fantasy VII Remake: Episode Intermission یک قسمت DLC اضافی برای Final Fantasy VII Remake است. این عنوان بین Remake و Rebirth اتفاق می افتد و به عنوان مقدمه ای برای یکی از اعضای جدید حزب Rebirth به نام Yuffie Kisaragi عمل می کند. همکار Wutain نینجا، Sonon Kusakabe، او را همراهی می‌کند، زیرا آنها به Shinra نفوذ می‌کنند تا مواد نهایی را بدزدند و شکوه را به Wutai برگردانند.

البته هیچ چیز به این سادگی نیست. Sonon به پایان خود می رسد و خود را برای نجات یوفی در طول ماموریت قربانی می کند. ووتین جوان مجبور می شود تا میدگار را با یک Chocobo ترک کند تا متحدانی برای کمک به او در ماموریت جدیدش برای از بین بردن Shinra پیدا کند. او نمی‌داند که در مسیری مستقیم قرار دارد تا با قهرمانان اصلی ما یعنی Cloud و شرکت‌هایمان در ارتباط باشد.

این افزوده جدید فقط یک شخصیت جدید را اضافه نمی کند، بلکه مکانیک جدید Synergy Ability را نیز در Rebirth به نمایش می گذارد. کاراکترها اکنون می‌توانند هم‌افزایی کنند، که به آنها امکان می‌دهد تا به صورت هم‌زمان با حملات تیمی به دشمن حمله کنند تا آسیب‌های اضافی را به شکلی شیک وارد کنند.

چگونه داستان در تولد دوباره ادامه می یابد

در تولد دوباره، حزب ما از مبارزه آزادی با شینرا به تعقیب سپیروث می‌رود که به دنبال قدرتی است که جهان را به هلاکت برساند. نه تنها خطرات، بلکه گیم پلی نیز تکامل یافته است. Rebirth دنیای بسیار بزرگ‌تری را خارج از Midgar به دنیای بازسازی معرفی می‌کند و به بازیکنان ماجراجویی غیرخطی‌تری می‌دهد.

تعداد زیادی ماموریت، محتوای جانبی و سایر اهداف جهانی اینتل در مناطق مختلف باز و قابل کاوش وجود دارد. شخصیت‌ها می‌توانند بر روی انواع منحصربه‌فرد Chocobo سوار شوند که در بیوم‌های مختلف برتری دارند تا به سرعت از مکانی به مکان دیگر سفر کنند. همراه با این موارد اضافه شده، شخصیت‌های قابل بازی جدیدی مانند Yuffie، Red XIII و Cait Sith به مهمانی می‌پیوندند که به این معنی است که FFVII Rebirth مملو از محتوایی برای کشف است.

داستان نمادین به شکل بزرگی با Final Fantasy VII Rebirth ادامه می یابد. امروز در پلی استیشن ۵ وارد دنیای فاینال فانتزی بزرگ تری شوید.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/01/preparing-for-final-fantasy-vii-rebirth-who-is-zack-fair-and-whats-happening-with-the-timeline/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *