آمازون از دادگاه می خواهد که شکایت FTC را که آن را به “روش های انحصاری” متهم می کند رد کند.

آمازون روز جمعه درخواستی را به دادگاه منطقه غربی واشنگتن تسلیم کرد و از یک قاضی خواست تا شکایت ضد تراست کمیسیون تجارت فدرال (FTC) علیه خود را رد کند. FTC به همراه ۱۷ دادستان کل ایالت ، ادعا می کند که این شرکت از روش های انحصاری استفاده می کند که هم برای رقبا و هم برای مصرف کنندگان ناعادلانه است. آمازون اکنون استدلال می کند که FTC شواهدی ارائه نکرده است که نشان دهد اقدامات آن باعث افزایش قیمت ها یا آسیب رساندن به مصرف کنندگان شده است. .

دعوای FTC برای از بین بردن رقابت خود – مانند تنبیه فروشندگانی که محصولات خود را با قیمت های بهتر در جای دیگری از طریق دفن آنها در نتایج جستجو فهرست می کنند، و مجبور کردن فروشندگان به استفاده از خدمات انجام آمازون با گره زدن آن به واجد شرایط بودن Prime. همچنین آمازون را به افزایش قیمت ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ با استفاده از یک ابزار الگوریتمی با نام رمز Project Nessie متهم می کند. بر اساس این شکایت، این افزایش ها به بیش از یک میلیارد دلار می رسد.

در درخواست آمازون برای اخراج، هر آمازون گفت که تنها درگیر شدن در “روش های رایج خرده فروشی” است که “به نفع مصرف کنندگان است و جوهر رقابت است.” هیدی هابارد، وکیل آمازون نوشت که این دعوی «غیرقابل قبول و غیرمنطقی فرض می‌کند که تلاش‌های آمازون برای پایین نگه داشتن قیمت‌های ویژه در آمازون به نحوی قیمت‌های مصرف‌کننده را در کل اقتصاد افزایش داده است». بلومبرگ.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-asks-court-to-dismiss-ftc-lawsuit-that-accuses-it-of-monopolistic-practices-220546149.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-asks-court-to-dismiss-ftc-lawsuit-that-accuses-it-of-monopolistic-practices-220546149.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *