آمازون از شما می‌خواهد که کارت‌های کلیدی را کنار بگذارید و به جای اینکه وارد دفتر شوید، کف دست خود را اسکن کنید

آمازون از شما می‌خواهد که کارت‌های کلیدی را کنار بگذارید و به جای اینکه وارد دفتر شوید، کف دست خود را اسکن کنید

به لطف نسخه جدید خدمات وب آمازون، ورود به دفتر می تواند به زودی به آسانی اسکن کف دست شما باشد.AWS).

در آن AWS re:Invent 2023 در این رویداد، غول محاسبات ابری نسخه ای متمرکز بر کسب و کار از ابزار احراز هویت بیومتریک اسکن کف دست آمازون وان خود رونمایی کرد که می گوید به کسب و کارها راه بسیار امن تری برای اطمینان از دسترسی کارکنانشان به فضای اداری و سایر امکانات می دهد.

AWS می‌گوید آمازون وان انترپرایز علاوه بر صرفه‌جویی در پولی که قبلاً برای چاپ فوب‌ها یا کارت‌های کلیدی خرج می‌شد، از داده‌های ارزشمند نیز محافظت می‌کند و به محافظت در برابر سرقت‌ها و نشت داده‌های مخرب بالقوه کمک می‌کند.

آمازون وان اینترپرایز

آمازون وان برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد و به دلیل استفاده از آن در فروشگاه های مواد غذایی آمازون گو این شرکت که بیشتر به دلیل سیاست “فقط خروج از خانه” شناخته می شود، با خریدهای مرتبط با حساب شخصی یک خریدار مشهور شد.

با توجه به تعداد نقض‌های پرهزینه داده‌ای که هر روز بر مشاغل در هر اندازه تأثیر می‌گذارد، AWS اکنون می‌گوید Amazon One Enterprise می‌تواند راه‌حل عالی برای از بین بردن دسترسی ناخواسته به ساختمان‌ها و خدمات آنلاین باشد.

این شرکت می گوید که فرآیندهای امنیتی سنتی، مانند استفاده از فوب ها یا نشان ها، در حال منسوخ شدن هستند، زیرا ممکن است گم شوند، به اشتراک گذاشته شوند، شبیه سازی شوند، یا دزدیده شوند، در حالی که پین ​​ها و رمزهای عبور به راحتی فراموش می شوند، قابل حدس زدن هستند یا به اشتراک گذاشته می شوند.

AWS تعداد زیادی موجود را اضافه می کند احراز هویت بیومتریک پلتفرم هایی مانند اسکن عنبیه و تشخیص اثر انگشت همیشه دقیق نیستند. در عوض، آمازون وان اینترپرایز تصاویر کف دست و رگ را برای تطبیق بیومتریک ترکیب می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، امضای کف دست مرتبط با اعتبارنامه‌های موجود یک کارگر، مانند نشان، شناسه کارمند، یا پین ایجاد می‌کند.

این شرکت می‌گوید که این فرآیند می‌تواند نرخ دقت ۹۹٫۹۹۹۹ درصد را ارائه دهد، که آن را از هر جایگزین بیومتریک دیگری، از جمله اسکن دو عنبیه، دقیق‌تر می‌کند و نمی‌توان آن را تکرار کرد یا برای جعل هویت استفاده کرد.

ثبت‌نام ظاهراً در کمتر از یک دقیقه تکمیل می‌شود و اطلاعات کف دست هر کاربر نیز با استفاده از یک کلید منحصربه‌فرد رمزگذاری می‌شود که می‌تواند توسط آنها یا یک مدیر هنگام خروج از شرکت حذف شود.

Amazon One Enterprise در حال حاضر در ایالات متحده به صورت پیش نمایش در دسترس است و در اواخر سال ۲۰۲۴ به بازارهای دیگر می آید.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/amazon-wants-you-to-ditch-keycards-and-scan-your-palm-instead-to-get-into-the-office

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *