آمازون با خرید Samsung Galaxy S23 FE گیفت کارت های ۱۰۰ دلاری هدیه می دهد

گلکسی S23 FE سامسونگ به تازگی وارد شده است، اما آمازون در حال حاضر یک معامله وسوسه انگیز در گوشی هوشمند مقرون به صرفه می توانید آن را بگیرید مدل ۱۲۸ گیگ با گیفت کارت ۱۰۰ دلاری آمازون به قیمت ۶۰۰ دلار، در قیمت تمام شده کارت صرفه جویی می شود – معادل ۱۴ درصد تخفیف. این معامله برای همه رنگ ها (کرم، گرافیت، نعنایی و بنفش) اعمال می شود مدل ۲۵۶ گیگابایت (۱۳ درصد صرفه جویی) و با بسته نرم افزاری Galaxy S23 FE/Galaxy Buds FEکه با احتساب کارت هدیه ۱۵۰ دلار تخفیف دارد.

سامسونگ سال گذشته نسخه FE گلکسی اس ۲۲ را تولید نکرد، اما اکنون آن را با تغییری دوباره به بازار آورده است. به جای نشان دادن “نسخه فن”، نام FE به سادگی برای دستگاه هایی استفاده می شود که ویژگی ها و ویژگی های خود را با دستگاه های پرچمدار به اشتراک می گذارند. به عبارت دیگر، عملکرد تقریباً پرچمدار را با قیمت‌های میان رده دریافت خواهید کرد – مشابه نسخه «a» تلفن‌های پیکسل گوگل.

همانطور که ما در جزئیات خود نگاه عملی، S23 FE بسیار شبیه S23 است، اما مشخصات کمی کاهش یافته است. این گوشی به جای پردازنده نسل ۲ که در نسخه پرچمدار استفاده می شود، یک تراشه قدیمی تر اسنپدراگون ۸ نسل ۱، همراه با نمایشگر ۶٫۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی (با اندازه بین گلکسی S23 و S23+) که روشنایی کمی دارد، ارائه می شود.

در غیر این صورت، دوربین سه گانه عقب مشابهی دارد (سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با وضوح کمتر با زوم اپتیکال ۳ برابر). بهتر از همه، برخلاف مدل‌های سری A سامسونگ با مواد ارزان‌تر، همچنان از طراحی شیشه و فلز استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. اگر به دستگاه چشم دوخته اید اما منتظر فروش هستید، اکنون زمان آن رسیده است که اقدام کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-is-giving-away-100-gift-cards-with-samsung-galaxy-s23-fe-purchases-083745563.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-is-giving-away-100-gift-cards-with-samsung-galaxy-s23-fe-purchases-083745563.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *