آمازون تا ۱۰۰ دلار از آیپدهای نسل نهم تخفیف می گیرد که از ۲۴۹ دلار شروع می شود

نسل نهم اپل آی‌پد وای‌فای ۶۴ گیگابایتی عرضه شد ۲۴۹٫۰۰ دلار امروز در آمازون، از ۳۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. می‌توانید این معامله را در Space Grey و Silver دریافت کنید، و تاریخ تحویل تخمینی ۳ فوریه تا ۶ فوریه وجود دارد، اگرچه ممکن است بسته به مکان شما تغییر کند.

آمازون تا ۱۰۰ دلار از آیپدهای نسل نهم تخفیف می گیرد که از ۲۴۹ دلار شروع می شودتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

این آی‌پد دارای صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی رتینا، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، تراشه A13 Bionic و Touch ID است. این مقرون‌به‌صرفه‌ترین آی‌پدی است که اپل به فروش می‌رساند، و وقتی تخفیف داده می‌شود، معامله بهتری است.

به همین ترتیب، آی‌پد ۲۵۶ گیگابایتی وای‌فای به فروش می‌رسد ۳۷۹٫۰۰ دلار، از ۴۷۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی نیز در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی موجود است، با تخمین‌های تحویل مشابه مدل ۶۴ گیگابایتی. این همچنین با قیمت پایین همیشه در این نسخه از نسل نهم iPad مطابقت دارد.

اگر به iPad Air علاقه مند هستید، ارزشش را دارد بررسی فروش فعلی Best Buy. در حال حاضر می توانید هر مدل آیپد ایر نسل پنجم را با تخفیف ۱۵۰ دلاری در Best Buy با قیمت های ۴۴۹٫۹۹ دلار برای iPad Air 64 گیگابایتی Wi-Fi دریافت کنید.

کامل ما خلاصه معاملات اطلاعات بیشتری در مورد آخرین فروش ها و معاملات مربوط به اپل دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/01/amazon-9th-gen-ipads/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *