آمازون تعداد زیادی رایانه‌های شخصی گیمینگ ارزان و وحشتناک را برای جمعه سیاه به فروش می‌رساند – آن‌ها را نخرید، در عوض آن‌ها را دریافت کنید.

را معاملات جمعه سیاه فقط به سقوط ادامه دهید، و بهترین زمان سال برای برداشتن یکی از آنهاست بهترین رایانه های شخصی بازی – به خصوص اکنون که خرده فروشان بزرگی مانند آمازون، Best Buy و Currys رویدادهای فروش جمعه سیاه خود را آغاز کرده اند.

اگر به دنبال یک کامپیوتر گیمینگ مقرون به صرفه هستید – چه به دنبال بازی با بودجه هستید و چه به یک فورتنایت ماشینی برای یک خویشاوند جوان – آمازون به طور مثبت مملو از رایانه های شخصی بازی است که دارای لیست های عجیب و غریب غیر توصیفی هستند، بنابراین مراقب باشید. خوشبختانه، برخی از معاملات بزرگ وجود دارد که در جاهای دیگر یافت می شود.

در ایالات متحده، Best Buy دارای این است HP Omen 25L با قیمت ۶۴۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد، ۲۵۰ دلار تخفیف کامل از قیمت خرده فروشی. اگر در بریتانیا هستید، می توانید آن را انتخاب کنید Lenovo IdeaCentre Gaming 5i با قیمت ۵۴۹٫۹۹ پوند در CCL. هر دو گزینه های عالی برای یک سیستم بازی سطح ابتدایی هستند، با اجزایی که نیستند به طرز وحشتناکی منسوخ شده است (بر خلاف بسیاری از مواردی که در حال حاضر در آمازون پیدا می کنید).

در آمریکا یا بریتانیا نیست؟ برای دیدن بهترین معاملات رایانه های بازی در منطقه خود به پایین بروید.

بهترین معاملات رایانه های شخصی بازی ارزان جمعه سیاه در ایالات متحده و بریتانیا

آمازون تعداد زیادی رایانه‌های شخصی گیمینگ ارزان و وحشتناک را برای جمعه سیاه به فروش می‌رساند – آن‌ها را نخرید، در عوض آن‌ها را دریافت کنید.

HP Omen 25L: بود ۸۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۶۴۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید
HP Omen 25L با یک پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1660 Super GPU، پردازنده نسل سیزدهم اینتل، حافظه ۸ گیگابایتی DDR5 و SSD سریع ۵۱۲ گیگابایتی، دسکتاپ بازی سطح ابتدایی عالی است. پانل کناری شیشه سکوریت قابل جابجایی، تعویض اجزای خود را با اجزای قدرتمندتر در زمانی که زمان ارتقاء فرا می رسد، بسیار آسان می کند!مشاهده معامله

Lenovo IdeaCentre Gaming 5i: بود ۱۰۵۹٫۹۸ پوند اکنون ۵۴۹٫۹۹ پوند در CCL
این پر زرق و برق ترین رایانه بازی نیست، اما این سیستم GTX 1660 Super همچنین دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم است که باعث می شود آن را بیش از حد توانایی اجرای بازی با وضوح HD را داشته باشد. با یک شاسی ۱۷ لیتری، فضایی برای ارتقاءهای آینده نیز دارد، به این معنی که وقتی زمان افزایش سخت افزار فرا می رسد، نیازی به خرید یک رایانه شخصی جدید نخواهید داشت.مشاهده معامله

هر دوی این دسکتاپ‌های ارزان قیمت بازی دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1660 Super هستند، یک GPU کاملاً قابل اعتماد که می‌تواند تمام آخرین بازی‌ها را با وضوح Full HD اجرا کند، مشروط بر اینکه بخواهید تنظیمات گرافیکی خود را تا حد متوسط ​​شماره‌گیری کنید.

برای گیمرهای جوان‌تری که می‌خواهند وارد بازی‌های رایانه‌ای شوند، ایده‌آل است، به‌ویژه برای اجرای عناوینی با سیستم مورد نیاز پایین‌تر مانند فورتنایت، ماین کرافتو روبلوکس. اگر کسی که روی آن بازی می کند نیازی به دویدن ندارد، نیازی نیست هزاران دستگاه بازی قدرتمند را رها کنید. Cyberpunk 2077 در حداکثر تنظیمات!

حتی بهتر از آن، این دو رایانه شخصی پتانسیل بالایی برای ارتقاء در آینده دارند. در حالی که GPU در این مرحله چند سال قدمت دارد، هر دو دارای پردازنده‌های نسبتاً جدید و کیس‌های به اندازه کافی بزرگ هستند، به این معنی که اگر می‌خواهید عملکرد را بهبود ببخشید، می‌توانید کارت گرافیک را تعویض کنید یا در هر زمانی رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتری اضافه کنید. عاقلانه است که به رایانه‌های شخصی بازی به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید – برخلاف یک کنسول، می‌توانید در صورت داشتن پول، آن را تکه تکه ارتقا دهید و با پیشرفت‌های بازی‌های مورد علاقه‌تان همگام باشید.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!

بیشتر از بهترین معاملات جمعه سیاه امروز در ایالات متحده

بیشتر از بهترین معاملات جمعه سیاه امروز در بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/computing/gaming-pcs/amazon-has-loads-of-terrible-cheap-gaming-pcs-on-sale-for-black-friday-dont-buy-those-get-these-instead

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *