آمازون جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را به فروش ۱۱ روزه که از اواسط نوامبر آغاز می شود، کشیده خواهد شد.

پس از چسبیدن به یک فرمول ۴۸ ساعته برای آن جمعه سیاه فروش در دو سال گذشته آمازون دارد به حالت قبلی خود باز می گردد

این غول خرده‌فروشی برنامه‌های خود را برای ارائه تخفیف‌های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری طولانی از جمعه، ۱۷ نوامبر تا دوشنبه، ۲۷ نوامبر اعلام کرده است. این ۱۱ روز کامل پس‌انداز تعطیلات است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت‌های جدید و کم‌کمتری را ببینیم. ذخیره هدایای محبوب با زمان محدود

این یک بازگشت به نوعی برای آمازون است که رویدادهای پس انداز جمعه سیاه را در یک هفته برگزار می کند ۲۰۱۸، ۲۰۱۹و ۲۰۲۰. با این حال، ترکیب رسمی فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری جدید است: از نظر تاریخی، آنها همیشه رویدادهای جداگانه ای بوده اند که در آخر هفته شکرگزاری با هم ترکیب شده اند.

این باید یک سوئیچ خوشایند برای خریداران باشد. قالب‌بندی قدیمی تعیین بهترین زمان برای خرید یک معامله خوب را دشوار می‌کرد، زیرا اقلامی که در فروش جمعه سیاه گذشته آمازون به فروش می‌رسیدند، گاهی اوقات پس از تغییر به حالت Cyber ​​Monday ارزان‌تر می‌شدند – اگر حتی در انبار باقی می‌ماندند. آن مدت . ادغام دو فروش (به طور فرضی اما امیدوارانه) خطر افت قیمت را از بین می برد تا مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت تر خرید زودهنگام کنند.

تنها خرده فروش بزرگ دیگری که برنامه جمعه سیاه ۲۰۲۳ خود را تا کنون فاش کرده است بهترین خرید، که برخی از معاملات پیش نمایش را درست قبل از هالووین انجام داد و فروش رسمی خود را از جمعه، ۱۷ نوامبر تا شنبه، ۲۵ نوامبر برگزار کرد. فروش ۴۸ ساعته سایبری دوشنبه آن نیز از یکشنبه آن آغاز خواهد شد.

این داستان در حال توسعه است.


منبع: https://mashable.com/article/amazon-black-friday-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *