آمازون غرور خود را می بلعد تا مطمئن شود ماهواره های اینترنتی خود به موقع در مدار قرار می گیرند

آمازون روز جمعه قراردادی را با اسپیس ایکس امضا کرد تا دسته‌هایی از ماهواره‌های پروژه کویپر خود را در سال ۲۰۲۵ به مدار پایین زمین تحویل دهد. همانطور که به فضای اینترنت ماهواره ای نفوذ می کند و در حال حاضر مجموعه ای متشکل از بیش از ۴۰۰۰ ماهواره Starlink را در اختیار دارد. همچنین رقیب Blue Origin، شرکت هوافضایی است که توسط جف بزوس تأسیس شده و موشک های خود را در دست توسعه دارد. اما وقتی صحبت از پرتاب می شود، سرعت اسپیس ایکس و قابلیت اطمینان موشک فالکون ۹ آن بی نظیر است.

آمازون در یک پست وبلاگی اعلام کرد که قرارداد با اسپیس ایکس برای سه پرتاب فالکون ۹ است. انتظار می رود آنها در اواسط سال ۲۰۲۵ بلند شوند. آمازون در نظر دارد تا پایان سال آینده، سرویس اینترنت ماهواره‌ای Project Kuiper را به مشتریان خود راه‌اندازی کند و به زودی ناوگانی را که از آن پشتیبانی می‌کند، آغاز خواهد کرد. راه اندازی شد . این شرکت در حال حاضر قراردادهایی برای پرتاب های آینده موشک Vulcan اتحاد پرتاب متحد (ULA)، آریان ۶ آریان اسپیس و نیو گلن بلو اوریجین دارد – که همگی با تأخیر در توسعه آسیب دیده اند و ممکن است اولین پروازهای خود را بین امسال و سال آینده انجام دهند یا نکنند. .

آمازون در اطلاعیه خود گفت که “پرتاب های اضافی با SpaceX ظرفیت بیشتری را برای پشتیبانی از برنامه استقرار ما ارائه می دهد.” این شرکت گفته است این صورت فلکی از ۳۲۳۶ ماهواره تشکیل خواهد شد که حداقل نیمی از آنها باید تا تابستان ۲۰۲۶ فعال شوند تا با مجوز FCC مطابقت داشته باشند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-is-swallowing-its-pride-to-ensure-its-internet-satellites-get-to-orbit-on-time-222906412.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-is-swallowing-its-pride-to-ensure-its-internet-satellites-get-to-orbit-on-time-222906412.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *