آمازون همچنان در حال ارائه معاملات جمعه سیاه است – در اینجا ۳۶ ابزاری وجود دارد که هنوز هم می توانید تهیه کنید

با نزدیک شدن به دوشنبه سایبری، هنوز زمان خوبی برای خرید معاملات در دستگاه های آمازون است، زیرا بیشتر قیمت های فروش جمعه سیاه همچنان قوی هستند. در حالی که می‌توانید در طول سال معاملاتی را روی گجت‌های آمازون بیابید، بهترین زمان‌ها برای خرید در یکی از روزهای نخست آمازون (مخصوصاً روزهایی که در تابستان اتفاق می‌افتد) و جمعه سیاه و دوشنبه سایبری است. برای سال ۲۰۲۳، شاهد کاهش قیمت جدید هستیم کیندل کاتبیک بسته با نیم بها Echo Dot و یک لامپ هوشمند رایگانو جدید Fire TV Stick 4K Max با کمترین قیمت تا کنون در اینجا بهترین تخفیف‌های سایبری دوشنبه است که می‌توانید در Kindles، بلندگوهای اکو، دستگاه‌های Fire TV و موارد دیگر دریافت کنید.

معاملات جمعه سیاه آمازون Kindle

کیندل کاتب

تعدادی از کیندل‌های آمازون برای جمعه سیاه به فروش می‌رسند، از جمله پایین‌ترین قیمت در خواندن/نوشتن. کیندل کاتب. مدل با ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و قلم “Basic Pen” به ۲۴۰ دلار کاهش یافته است. این ۱۰۰ دلار از قیمت فهرست ۳۴۰ دلاری آن و پایین‌ترین قیمتی است که دیده‌ایم. ما آن را بررسی کرد زمانی که سال گذشته منتشر شد و آن را بهترین ترکیب تبلت Ereader/E Ink نامید راهنمای ما. Scribe به شما این امکان را می دهد که نقاشی بکشید، لیستی از کارها ایجاد کنید، یادداشت های چسبناک ایجاد کنید و در حاشیه های محدود خط خطی کنید. انتخاب از عناوین Kindle (بیشتر کتاب های پازل و ژورنال).

روشن شدن

استاندارد روشن شدن ما است مورد علاقه کتابخوان ارزان قیمت و تا ۸۰ دلار، که ۲۰ درصد تخفیف دارد، اگرچه حدود ۱۵ دلار بیشتر از قیمت پرایم روز مخصوص اعضا است. فاقد نور پشتی گرم است و ضدآب نیست، اما صفحه نمایش واضح و تراکم ۳۰۰ppi و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که باید سال ها طول بکشد تا پر شود. به علاوه این یک راه مقرون به صرفه برای دسترسی به کتابخانه Kindle و عناوین Kindle Exclusive است.

کیندل پیپر وایت

استاندارد کیندل پیپر وایت پس از ۱۵ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می رسد. این مبلغ بسیار بهتر از ۹۵ دلاری است که در روز پرایم در ماه اکتبر خریداری کرد، اما اگر ایده چراغ جلوی گرم، صفحه نمایش بزرگتر و ساختار ضد آب را دوست دارید، این یک ارتقاء خوب از Kindle استاندارد است.

Kindle Paperwhite Signature Edition

ما تماس گرفتیم Kindle Paperwhite Signature Edition “بهترین کتابخوان الکترونیکی. “دوره” در بررسی ما دستگاه هنگام بیرون آمدن در حال حاضر ۵۰ دلار تخفیف دارد، یعنی ۱۴۰ دلار. این صفحه نمایش قفل تبلیغاتی ندارد، که در اکثر Kindle ها به صورت استاندارد ارائه می شود، به علاوه دارای تنظیم خودکار، نور گرم جلو، ساختار ضد آب، شارژ بی سیم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی کافی است.

Kindle Kids

این Kindle Kids نسخه بسیار شبیه به Kindle استاندارد است، اما یک کیس، دو سال گارانتی و یک سال رایگان Amazon Kids+ را اضافه می کند که به صورت خودکار با ۵ دلار در ماه تمدید می شود. اشتراک‌ها به بچه‌ها اجازه می‌دهد چند هزار عنوان مناسب برای کودکان بخوانند و به صدها کتاب صوتی گوش دهند. همچنین یک داشبورد والدین وجود دارد که به شما امکان می‌دهد محدودیت‌های زمانی تعیین کنید، کتاب اضافه کنید و پیشرفت خواندن فرزندتان را پیگیری کنید. معمولاً ۱۲۰ دلار است، اما در عوض اکنون ۱۰۰ دلار است. این ۲۵ دلار بیشتر از کمترین قیمت آن در روز نخست جولای است.

Kindle Paperwhite Kids

Kindle Paperwhite Kids در اصل همان سخت افزار است کیندل پیپر وایت، اما این نسخه با یک کیف، دو سال ضمانت و یک سال رایگان محتوای Kindle Kids+ با دسترسی به هزاران کتاب مناسب برای کودکان ارائه می شود. اکنون ۳۵ دلار تخفیف دارد که با ۲۱ درصد تخفیف به ۱۳۵ دلار می رسد.

کیندل نامحدود

آمازون همچنین به اعضای Prime سه ماهه پیشنهاد می دهد کیندل نامحدود برای ۹۹ سنت معمولاً ۱۲ دلار در ماه است و پس از پایان دوره آزمایشی به طور خودکار تمدید می شود (پس اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد، یادآوری کنید). اشتراک به شما امکان می‌دهد از میان مجموعه‌ای از حدود چهار میلیون کتاب الکترونیکی، هر تعداد کتاب الکترونیکی را که می‌خواهید بخوانید. نسخه‌های جدید بزرگ‌تر و برخی از پرفروش‌ترین پرفروش‌ها گنجانده نشده‌اند. همچنین شامل چند هزار کتاب صوتی است که همه مدل‌های کیندل از طریق بلوتوث و هدفون پشتیبانی می‌کنند.

معاملات Amazon Echo و Echo Show Black Friday

نقطه اکو

محبوب ترین بلندگوی هوشمند آمازون، بلندگوی با اندازه بیسبال است نقطه اکو. اکنون این قیمت به ۲۳ دلار کاهش یافته است که با کمترین قیمتی که در دو روز نخست اخیر داشته است مطابقت دارد. یکی از ماست بلندگوهای هوشمند مورد علاقه زیرا صدا و حجم خوبی را به نسبت اندازه اش پخش می کند و کمک های هوش مصنوعی مفید الکسا را ​​به خانه شما اضافه می کند. از آن برای تنظیم تایمر استفاده کنید، آب و هوا را به شما بگوید و کارهایی را که باید انجام دهید و زمان انجام آن را به شما یادآوری می کند. همچنین یک راه راحت برای کنترل سایر دستگاه‌های خانه هوشمند، از لامپ در سقف گرفته تا جاروبرقی روباتی روی زمین است.

Amazon Echo Dot با لامپ هوشمند Kasa

شما می توانید Echo Dot را به تنهایی با قیمت ۲۳ دلار دریافت کنید، به علاوه آمازون یک لامپ هوشمند رنگی رایگان TP-Link را در اختیار شما قرار می دهد. بسته نرم افزاری قیمت تمام شده ۷۳ دلار خواهد بود. اینها یک بچه شروع کننده خانه هوشمند عالی هستند، زیرا درخواست از الکسا برای روشن کردن چراغ یکی از مزیت های راحت داشتن دستیار در خانه شما است. Echo Dot یکی از ماست مورد علاقه بلندگوهای هوشمند و TP-Link Kasa ما را می سازد لامپ های هوشمند مورد علاقه (یکی که در بسته نرم افزاری قرار دارد، نسخه کمی روشن تر از انتخاب ما است).

اکو پاپ

کوچکترین بلندگوی هوشمند آمازون است اکو پاپ، که اوایل امسال منتشر شد. در حال حاضر به ۱۸ دلار کاهش یافته است که با پایین ترین حد خود مطابقت دارد. نیم کره رنگارنگ برای قرار دادن در گوشه ای از اتاقی که فضای زیادی در آن ندارید عالی است. این به شما امکان می‌دهد زمان، اخبار آب‌وهوا و موارد دیگر را از الکسا بپرسید، و همچنین به دستیار صوتی دستور می‌دهد تا زمان رفتن برای قرار ملاقات یا خاموش کردن چراغ‌های تعطیلات را به شما یادآوری کند. همچنین می‌تواند موسیقی پخش کند، اما صدا به خوبی صدای بلندگوی Echo بزرگتر نخواهد بود.

اکو پاپ با لامپ هوشمند تک رایگان

Echo Pop یک کاندید عالی برای کنترلر خانه هوشمند با صدا است، احتمالاً به همین دلیل آمازون است همراه کردن آن با یک لامپ هوشمند. قیمت این مجموعه ۳۸ دلار است که ۳۶ درصد از قیمت کامل آنها کمتر است. لامپ Sengled نام افتخاری را در ما به دست آورد راهنمای لامپ های هوشمند برای برنامه آسان، اگر کمی صیقل نشده، و این واقعیت که میلیون ها رنگ را در هر برنامه زمانی که شما می خواهید، خروجی می دهد.

اکو

این اکو اسپیکر هوشمند اصلی آمازون است و از زمان عرضه آن چهار بار به روز شده است. آخرین مدل شکل را از یک پوک به یک کره به روز کرد که فضایی را برای یک ووفر سه اینچی و دو توییتر ۰٫۸ اینچی ایجاد می‌کند. نتیجه صدای با کیفیت با بیس زیاد است. اوج‌ها می‌توانند واضح‌تر باشند، اما در کل به‌طور قابل‌توجهی بلندتر از دو رقیب نزدیک خود، Nest Audio یا HomePod mini است و می‌تواند اتاق را پر از صدا کند. Echo اکنون به ۵۵ دلار کاهش یافته است، که همان قیمتی است که در هر دو فروش Prime در سال ۲۰۲۳ به دست آورد، اگرچه حدود ۵ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود است. فعلا مال ماست اسپیکر هوشمند مورد علاقه زیر ۱۰۰ دلار زیرا صدای عالی را با تمام کارهایی که الکسا می تواند انجام دهد ترکیب می کند.

اکو استودیو

بزرگترین بلندگوی هوشمند آمازون، اکو استودیوبا سه بلندگوی میان رده دو اینچی، یک توییتر تک اینچی و یک ووفر ۵٫۲۵ اینچی رو به پایین که در قاب هشت اینچی آن قرار گرفته است، تمرکز را روی کیفیت صدا حفظ می کند. قیمت لیست ۲۰۰ دلار است و در حال حاضر به ۱۵۵ دلار کاهش یافته است که با پایین ترین قیمت خود مطابقت دارد. ما به استودیو یک ۸۸ در بررسی ماتحت تاثیر صدای hi-res.

اکو شو ۵

این اکو شو ۵ کوچکترین نمایشگر هوشمند آمازون است و در ماه می سال جاری به طور کامل به روز شد. پردازنده و کیفیت صدا بهبود یافته است، اما دستگاه تا حد زیادی یکسان است و به عنوان یک ساعت زنگ دار کنار تخت با صفحه نمایش فعال یا یک صفحه نمایش آشپزخانه مفید برای ویدیوهای دستور غذا و موارد مشابه عمل می کند. در حال حاضر به ۴۰ دلار کاهش یافته است که ۵۰ دلار تخفیف است و تخفیفی که در چند ماه گذشته دو بار به آن رسیده است.

Echo Show 5 with Ring Video Doorbell

این زنگ ویدیویی را به صدا درآورید و نمایش اکو ۵ یک کیت استارت خانه هوشمند عالی بسازید این بسته اکنون ۶۵ دلار است، به جای ۱۹۰ دلاری که با قیمت کامل می پردازید. در حال حاضر، هر دو دستگاه به تنهایی به فروش می‌رسند – با خرید بسته، ۱۰ دلار اضافی از قیمت فروش آن‌ها صرفه‌جویی می‌کنید. زنگ ویدیویی حلقه می‌تواند روی سیم‌های زنگ در موجود یا با باتری کار کند. ویدیوی ۱۰۸۰p با حرکت فعال می‌گیرد و آن را به برنامه Ring در تلفن شما یا مستقیماً به Echo Show 5 ارسال می‌کند.

اکو شو ۸

صفحه نمایش هوشمند آمازون با اندازه متوسط، اکو شو ۸ به جای ۱۵۰ دلار به قیمت ۱۰۵ دلار به فروش می رسد و نشان دهنده اولین تخفیف آن است. ما با Echo Show 8 جدید در رویداد دستگاه‌های آمازون در سپتامبر امسال به طور عملی عمل کردیم و شدیم تحت تاثیر قرار توسط ویژگی جدید محتوای تطبیقی. بسته به اینکه چقدر از صفحه نمایش فاصله دارید، اطلاعات با اطلاعات ساده زمان و آب و هوا وقتی در سراسر اتاق هستید و اطلاعات دقیق تر و شخصی تر، مانند فهرست پخش یا مقالات خبری وقتی نزدیک تر هستید، تغییر می کند.

اکو شو ۱۰

آیا یک صفحه نمایش هوشمند می خواهید که بتواند شما را در حین حرکت در اتاق ردیابی کند؟ این اکو شو ۱۰ با یک پایه چرخشی می توانید این کار را انجام دهید. این قابلیت باید شما را در قاب تماس‌های ویدیویی نگه دارد و مطمئن شود که همیشه می‌توانید دستور غذا را در حین حرکت در آشپزخانه ببینید. صفحه نمایش ۱۰ اینچی دوربین های متصل و زنگ درها را حفظ می کند و پایه بزرگ دو توییتر یک اینچی و یک ساب ووفر سه اینچی صدایی با کیفیت ارائه می دهد.

اکو شو ۱۵

این اکو شو ۱۵ یک نمایشگر هوشمند است که در محدوده تلویزیون هوشمند قرار دارد و یکی از ماست هدایای پیشنهادی برای افراد فناوری می‌تواند فیدهای زنگ ویدیوی شما را نمایش دهد، دستگاه‌های خانه هوشمند شما را کنترل کند، به‌عنوان یک تابلوی اعلانات مبتنی بر ویجت عمل کند، کمک الکسا را ​​ارائه دهد و نمایش‌های شما را در برنامه‌های پخش پخش کند. صفحه نمایش ۱۵ اینچی را می توان به صورت عمودی یا افقی روی دیوار نصب کرد و می توان آن را با کنترل از راه دور، از طریق صفحه نمایش لمسی یا با صدای خود کار کرد.

Echo Dot Kids

این Echo Dot برای کودکان طراحی کلی مشابه Dot معمولی دارد، اما یک جغد یا اژدهای خارجی زیبا دارد. همچنین همراه با یک سال رایگان Amazon Kids+ است که به جوانان امکان می‌دهد به کتاب‌های صوتی مناسب سن، برنامه‌های صبحگاهی و مهارت‌های آموزشی الکسا دسترسی داشته باشند. این اسپیکر در حال حاضر ۵۳ درصد تخفیف دارد و به ۲۸ دلار کاهش یافته است. این با کمترین میزان فروش امسال آمازون پرایم مطابقت دارد.

اکو پاپ بچه ها

آمازون اعلام کرد نسخه جدید کودکان اکو پاپ در طول آن رویداد سخت افزاری پاییز امسال و در حال حاضر شاهد تخفیف ۵۴ درصدی است که آن را به ۲۳ دلار و پایین ترین سطح تاریخ می رساند. می توانید آن را با شخصیت های مارول یا پرنسس های دیزنی در جلو دریافت کنید. همچنین به مدت یک سال با Amazon Kids+ رایگان ارائه می شود. همچنین بسته‌ای وجود دارد که شامل یک پاپ بچه‌ها و یک Echo Glow است، یک چراغ شب هوشمند که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ریزی کنید و نور آن را برنامه‌ریزی کنید. این Echo Pop Kids با بسته Echo Glow 43 درصد تخفیف دارد

Eچو غنچه

ورودی دیگری در هدفون های مقرون به صرفه ما راهنما هستند غنچه های اکو ساخت آمازون. آنها به ۳۵ دلار کاهش یافته اند که با پایین ترین سطح آنها مطابقت دارد. اگر سبک جوانه‌هایی را که به داخل کانال گوش شما می‌روند را دوست ندارید، و ترجیح می‌دهید نوع جوانه‌هایی که روی کانچا (کاسه کنار کانال) قرار می‌گیرند، سازگاری شایسته‌ای با ایرپادهای گران‌تر اپل هستند.

معاملات آمازون Fire TV

Fire TV Stick 4K Max

جدید Fire TV Stick 4K Max به قیمت ۴۰ دلار به فروش می رسد که ۳۳ درصد تخفیف و پایین ترین قیمت آن از زمان عرضه در سپتامبر است. این مدل جدید پردازنده سریع‌تری نسبت به دانگل قبلی ۴K Max دارد و اولین چوبی است که از Ambient Experience آمازون پشتیبانی می‌کند که قبلاً به تلویزیون‌های Fire محدود می‌شد. وقتی تماشا نمی‌کنید، صفحه نمایش می‌تواند آثار هنری را به همراه ویجت‌هایی برای آب‌وهوا، تقویم و دستگاه‌های خانه هوشمند نمایش دهد. کنترل از راه دور الکسا به شما امکان می دهد فقط با صحبت کردن، نمایش ها و فیلم ها را جستجو و پخش کنید، همچنین از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند و به کسانی که ارتقا داده اند اجازه می دهد از این اتصال سه بانده استفاده کنند.

Fire TV Stick Lite

ما پیدا کردیم Fire TV Stick Lite آمازون بهترین بودن دستگاه پخش بودجه می توانید بخرید – که اکنون که به ۱۶ دلار کاهش یافته است، دو برابر می شود. این معامله نشان دهنده ۴۶ درصد تخفیف از قیمت لیست ۳۰ دلاری است (اگرچه اغلب به قیمت ۲۰ دلار به فروش می رسد). همچنین فقط یک دلار بیشتر از پایین ترین سطح خود است. Fire TV Stick Lite محتوا را با کیفیت ۴K پخش نمی‌کند و نمی‌تواند صدای تلویزیون یا عملکردهای روشن/خاموش را کنترل کند، اما به شما امکان می‌دهد از همه پلت‌فرم‌های پخشی که در آنها مشترک هستید استفاده کنید، و آنها را در رابطی ارائه کنید که به اندازه کافی برای پیمایش آسان است، اما ما آرزو می کنیم که به اندازه آن محتوای آمازون را مورد حمایت و تبلیغ قرار نمی داد.

Fire TV Stick

این استیک تلویزیون فایر استاندارد به ۲۰ دلار کاهش یافته است که ۵۰ درصد از قیمت فهرست ۴۰ دلاری تخفیف دارد (اگرچه اغلب با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد). چوب استاندارد محتوای HD را ارائه می دهد و برخلاف Lite، توانایی کنترل صدا و قدرت تلویزیون شما را دارد.

Fire TV 40 اینچ سری ۲

بسیاری از آمازون تلویزیون های آتش نشانی از جمله مدل‌های توشیبا و اینسیگنیا تخفیف داده می‌شوند، اما مجموعه‌های مسلماً بهتر، مجموعه‌های «ساخت آمازون» هستند که این شرکت تولید می‌کند. این Fire TV 65 اینچی Omni QLED Series 4K تلویزیون اکنون ۲۶ درصد تخفیف دارد و به ۵۹۰ دلار کاهش یافته است، همان قیمتی که در ماه اکتبر برای Prime Day قیمت داشت. این برنامه از محتوای ۴K با Dolby Vision، روشنایی تطبیقی ​​پشتیبانی می‌کند و از طریق بلندگوهای داخلی تلویزیون، بدون نیاز به کنترل از راه دور، الکسا بدون هندزفری را نیز شامل می‌شود.

معاملات تبلت آمازون فایر

تبلت Amazon Fire HD 8

این Fire HD 8 احتمالاً ارزان ترین راه برای تهیه تبلتی است که واقعاً کارایی دارد. در حال حاضر آخرین نسل، که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، به ۶۰ دلار کاهش یافته است، که ۵ دلار بیشتر از قیمت پایین آن است، اما همچنان ۴۰ دلار از MSRP کمتر است. سرعت آن به اندازه بزرگتر Fire HD 10 نیست و واضح ترین صفحه نمایش با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ را ندارد، اما باید به عنوان یک دستگاه پخش معمولی و مرورگر وب به خوبی عمل کند. به علاوه ۱۰ ساعت با شارژ شارژ می شود و ساختار سبکی دارد.

Fire HD 8 Kids

این Fire HD 8 Kids به ۷۵ دلار کاهش یافته است که با پایین ترین قیمت آن مطابقت دارد. معمولاً ۱۵۰ دلار است، اما اغلب به ۱۰۰ دلار کاهش می یابد. نسخه بچه‌ها همان سخت‌افزار Fire HD 8 را دارد، اما با یک کیف پایه، دو سال ضمانت و یک سال دسترسی رایگان به Amazon Kids+ که شامل بازی‌ها، کتاب‌ها، ویدیوها و نمایش‌های مناسب سن است، ارائه می‌شود. رابط کاربری همچنین برای کودکان ساده شده است و به داشبورد والدین متصل می شود تا به شما کمک کند تا از فعالیت های رایانه لوحی کودکان خود مطلع شوید.

تبلت Fire HD 10

آمازون اصلاح شده است تبلت Fire HD 10 در اواخر سپتامبر عرضه شد و در حال حاضر برای مدل با حافظه ۳۲ گیگابایتی به ۸۰ دلار کاهش یافته است. این ۴۲ درصد تخفیف است و اولین تخفیفی است که این نسل دیده است. این مدل جدید سریع‌تر و سبک‌تر از قبل است و دوربین جلو را به ۵ مگاپیکسل برای تماس‌های ویدیویی بهتر ارتقا می‌دهد. این یک همراه خوب برای کاناپه می‌سازد، از طریق پخش جریانی و مرور معمولی و همچنین بازی‌های ساده‌تر. این برای بهره وری جدی نیست، به ویژه از آنجایی که به کتابخانه برنامه های قرص Fire محدودتر آمازون متکی است، اما برای کمتر از ۱۰۰ دلار، شکست دادن قیمت آن دشوار است.

تبلت Fire HD 10 Kids

مانند Fire HD 10، تبلت Fire HD 10 Kids یک مدل تازه به روز شده با پردازنده سریعتر و ساختار کمی سبک تر است. نسخه بچه‌ها یک قاب محافظ با پایه پایه اضافه می‌کند، به علاوه دسترسی به Amazon Kids+ برای مجموعه‌ای از محتوای مناسب برای کودکان. در حال حاضر ۶۵ دلار تخفیف دارد و ارزان‌ترین قیمتی است که تا به حال بوده است. آمازون می سازد Fire HD 10 Kids Pro برای بچه های بزرگتر این کیس با حجم کمتری همراه است و امکان دسترسی بیشتر به وب را از طریق یک مرورگر فیلتر شده فراهم می کند.

Fire Max 11

آمازون تماس می گیرد Fire Max 11 بهترین تبلت آنها تا به حال و در دست ما تحت تاثیر میزان قیمت آمازون قرار گرفتیم ارائه برای پول. دارای صفحه نمایش LCD 11 اینچی، فریم آلومینیومی، پردازنده هشت هسته ای و ۴ گیگابایت رم است. مانند تمام تبلت‌های Fire، شما به برنامه‌های موجود در فروشگاه App Tablet Fire محدود هستید، بنابراین این تبلت به یک اسباب کار جایگزین لپ‌تاپ تبدیل نخواهد شد. اما اکنون که این تبلت با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد، که با کمترین قیمت خود مطابقت دارد، خرید خوبی برای یک تبلت معمولی است.

معاملات جمعه سیاه Ring and Blink

زنگ باتری زنگ درب پلاس

این زنگ باتری زنگ درب پلاس امسال به روز شد و در حال حاضر ۳۳ درصد تخفیف دارد و به جای ۱۸۰ دلار فقط ۱۲۰ دلار است. این دوربین از سر تا پا، ویدیوهای ۱۵۳۶p و دید در شب رنگی می گیرد و آن را به گوشی یا نمایشگر هوشمند شما ارسال می کند. ویژگی Package Alert به شما امکان می دهد از زمان تحویل آمازون (یا موارد دیگر) مطلع شوید و صدای دو طرفه به شما امکان می دهد با هر کسی که درب منزل است ارتباط برقرار کنید. این بر روی یک بسته باتری قابل شارژ کار می کند یا می توانید آن را برای برق مداوم به سیم های زنگ در خود وصل کنید.

Echo Show 5 با Blink Mini

Echo Show 5 اندازه مناسبی برای زیر نظر گرفتن دوربین های هوشمند مجهز به الکسا و زنگ درها است، بنابراین این بسته کوچک چشمک زن معنا پیدا می کند. با ۴۵ دلار، Echo Show 5 اینچی و دوربین امنیتی داخلی سیمی را از Blink دریافت می کنید. به طور جداگانه و با قیمت کامل، شما باید ۸۰ دلار بپردازید. در حال حاضر، نمایش ۵ به تنهایی به ۴۰ دلار کاهش یافته است و مینی چشمک زدن ۲۰ دلار است، بنابراین شما همچنان ۱۵ دلار در مجموعه صرفه جویی می کنید.

زنگ تصویری را بزنید

این زنگ تصویری را بزنید پس از ۴۵ درصد تخفیف به ۵۵ دلار کاهش می یابد. در مقایسه با مدل قبلی، ویدیوی ۱۰۸۰p با تشخیص حرکت بهتر ایجاد می شود و صدای دو طرفه را ارائه می دهد. همچنین امکان ایجاد مناطق حریم خصوصی را فراهم می‌کند و می‌تواند با دید در شب عکاسی کند، با باتری‌های قابل شارژ (توکار) یا از طریق سیم‌های سخت زنگ در موجود شما کار کند. از طریق Wi-Fi و برنامه Ring متصل می‌شود، اما اگر با یک دستگاه الکسا نیز متصل می‌شوید، می‌توانید اعلان‌های از پیش تعیین شده‌ای را فعال کنید که توسط اقدامات مختلف، مانند فشار دادن زنگ در، ایجاد می‌شوند. به صورت a نیز موجود است بسته ای با نمایشگر هوشمند Echo Show 5 برای ۶۵ دلار، یا حدود ۱۰ دلار کمتر از قیمت فروش جداگانه آنها.

چشمک زدن زنگ ویدیویی

هر دو Blink و Ring متعلق به آمازون هستند و هر دو از برنامه های جداگانه خود برای راه اندازی استفاده می کنند، اما همچنین با برنامه Alexa و سایر دستگاه های خانه هوشمند آمازون کار می کنند. پلک زدن فقط یک زنگ در را ایجاد می کند چشمک زدن زنگ ویدیویی و نسبت به تمام مدل های رینگ ارزان تر است، با لیست قیمت ۶۰ دلار. اکنون قیمت آن نصف شده و فقط به ۳۰ دلار رسیده است که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای نگهداری از ایوان و بسته های خود تبدیل می کند. به خاطر داشته باشید که این دستگاه فقط با باتری کار می کند و برای مشاهده نمایش زنده بر حسب تقاضا (همانطور که در مورد حرکت ایجاد نمی شود)، به یک دستگاه اضافی به قیمت ۳۵ دلار نیاز دارید. همگام سازی ماژول ۲.

مینی چشمک زدن

فضای داخلی، سیمی مینی چشمک زدن دوربین امنیتی برای جمعه سیاه ۴۳ درصد تخفیف دارد، ۲۰ دلار و حدود ۲ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود و حدود ۵ دلار کمتر از آنچه اغلب به فروش می رسد. این دوربین ویدئو HD و صدای دو طرفه را ارائه می دهد تا بتوانید با افراد حاضر در اتاق بشنوید و با آنها صحبت کنید (یا به سگ بگویید از روی کاناپه بلند شود). اگر زنگ در ویدیویی Blink نیز دارید، Blink Mini می‌تواند به عنوان زنگ صدا عمل کند

چشمک زدن در فضای باز ۴

این چشمک زدن در فضای باز ۴ دوربین امنیتی ترجیحی ما در فضای باز است راهنمای خانه هوشمند. در حال حاضر قیمت آن برای یک ست دو نفره به نصف است، تا ۹۹ دلار برای مجموعه. این آخرین نسل در ماه آگوست عرضه شد و از تشخیص حرکت بهتر، میدان دید وسیع‌تر و دید در شب مادون قرمز پشتیبانی می‌کند. یک اشتراک اختیاری قفل تشخیص شخص را باز می کند و اجازه می دهد کلیپ ها در فضای ابری ذخیره شوند. کیت نصب به سطوح مختلف متصل می شود و به لطف دو سال عمر باتری، می توانید آن را تقریباً در هر جایی که می خواهید بچسبانید.

معاملات Eero

روتر وای فای مش Eero Pro 6E

اگر می خواهید از آن باند وای فای ۶ گیگاهرتز استفاده کنید، به روتر (و دستگاه هایی) که از آن پشتیبانی می کند نیاز دارید. آمازون روتر وای فای مش Eero Pro 6E 400 دلار برای یک مجموعه سه تایی است که تا ۶۰۰۰ فوت مربع را پوشش می دهد. که در تست های ما، روترها به اندازه کافی خوب عمل کردند. راه اندازی و استفاده از آنها آسان است، با برنامه ای که دارای رابط کاربری تمیز و دستورالعمل های گام به گام است. متأسفانه، بسیاری از ویژگی‌های مدیریتی دارای دیوار پرداخت هستند، در حالی که سیستم‌های Google بسیاری از این ابزارها را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

اگر نگران دسترسی به آن باند ۶ گیگاهرتز نیستید، یک بسته سه تایی از آن روتر Wi-Fi 6 مش Eero Pro 6 ممکن است بهتر به شما خدمت کند در حال حاضر ۴۰ درصد تخفیف دارد و به ۲۴۰ دلار کاهش یافته است. این مجموعه همچنین ۶۰۰۰ فوت مربع را پوشش می دهد و می تواند سرعت گیگابیت را از برنامه های ISP ارائه دهد. این از نظر فنی نیز یک روتر سه بانده است، با دو آنتن برای باند ۵ گیگاهرتز به همراه یک گیرنده ۲٫۴ گیگاهرتزی.

یک واحد واحد از روتر وای فای مش Eero 6+ در حال حاضر ۹۰ دلار پس از ۳۶ درصد تخفیف است. این روتر دو بانده گیگابیتی با پوشش حداکثر ۱۵۰۰ فوت مربع است.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-is-still-rolling-out-black-friday-deals–here-are-36-gadgets-you-can-still-get- ظاهر شد. ۱۶۱۷۴۸۳۷۲٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-is-still-rolling-out-black-friday-deals–here-are-36-gadgets-you-can-still-get-161748372.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *