آمازون یک Fire TV 4K Max و Blink Video Doorbell را به قیمت ۶۵ دلار در یک معامله جمعه سیاه در اوایل بسته‌بندی می‌کند.

معاملات بسته نرم افزاری آمازون یک اتفاق نسبتاً رایج است، اما آخرین مورد، جفتی است که هرگز انتظارش را نداریم: قبل از جمعه سیاه، اعضای Prime می توانند آن را دریافت کنند. Fire TV Stick 4K Max و Blink Video Doorbell به صورت جفت برای ۶۵ دلار را چشمک زدن زنگ ویدیویی به تنهایی ۶۰ دلار است، بنابراین با پنج دلار دیگر، Fire TV Stick 4K Max را دریافت می‌کنید – معامله بدی نیست. ۴K Max در حال حاضر فروش خود را دارد و با ۲۵ درصد تخفیف قیمت آن را از ۶۰ دلار به ۴۵ دلار می رساند. بنابراین، حتی اگر میزان فروش را در نظر بگیرید، در مجموع ۴۰ دلار پس انداز خواهید کرد که یک سرقت خوب است.

در حالی که اگر فکر کنیم، تنها دو چیز مشترک این موارد ممکن است به نظر برسد مالکیت آمازون است واقعا سخت است، ما می توانیم آنها را متصل کنیم. خوب، عدم نیاز به بلند شدن برای بررسی اینکه چه کسی در حین استفاده از دستگاه استریم شماست برای شروع خوب است. نه، حتی بهتر از آن، می‌توانید الکسا را ​​در Fire TV Stick فعال کنید تا از طریق زنگ در به صدای دو طرفه بپردازید.

Fire TV Stick 4K Max از صدای Dolby Atmos، Wi-Fi 6E و HDR10+ پشتیبانی می کند. در همین حال، Blink Video Doorbell یک تصویر ۱۰۸۰p HD را در طول روز نشان می‌دهد، از ویدیوی شب مادون قرمز استفاده می‌کند و می‌تواند به صورت سیمی یا بی‌سیم باشد. در مجموع، هر دو گزینه های محکمی برای افزودن به خانه شما هستند.

اگر فقط به دنبال یک سیستم نظارتی جدید هستید، فروش انبوه آن را بررسی کنید مجموعه زنگ‌های خانه هوشمند و دوربین‌های Blink. را Blink Mini سه بسته در حال حاضر ۶۰ درصد تخفیف دارد و از ۱۰۰ دلار به ۴۰ دلار کاهش یافته است، در حالی که جدید است نسل چهارم Blink Outdoor چهار دوربین با ۵۰ درصد تخفیف در دسترس است که از ۳۶۰ دلار به ۱۸۰ دلار کاهش یافته است. با بازگشت به موضوع بسته‌ها، می‌توانید کل را انتخاب کنید Blink Home Bundle با ۵۲ درصد تخفیف، سیستم Video DoorBell، دوربین نسل چهارم Outdoor و Mini با قیمت ۱۰۲ دلار، از ۲۱۵ دلار کاهش یافته است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-is-bundling-a-fire-tv-4k-max-and-blink-video-doorbell-for-65-in-early-black منتشر شد. -friday-deal-105046984.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-is-bundling-a-fire-tv-4k-max-and-blink-video-doorbell-for-65-in-early-black-friday-deal-105046984.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *