آموزش جامع پرایس اکشن: استراتژی‌های موفقیت در بازار

  • نگاهی به سومین الگوی پرایس اکشن؛ Fakey Bar

سومین نمونه از الگوهای پرایس اکشن، الگوی Fakey Bar است. در این الگو سه عامل اصلی وجود دارد:

۱٫ ابتدا یک الگوی Inside Bar شکل می گیرد.

۲٫ سپس کندل بعدی یک شکست از کندل High و Low الگوی Inside Bar دارد که یک شکست اشتباه به‌شمار می‌آید.

۳٫ در مرحله بعد، دو اتفاق برای کندل خواهد افتاد:

در سایه الگوی میله داخلی بسته می‌شود و این بدان معناست که برای تنظیم معاملات صعودی، کندل مورد نظر باید بالاتر از ارتفاع کندل Inside Bar یا خود الگوی نوار داخلی بسته شود.

اما در شرایط نزولی، کندل مورد نظر باید زیر کندل Low الگوی Inside Bar یا سایه الگو بسته شود.

مزایای استفاده از پرایس اکشن

بر این باورند که بازار از یک الگوی تصادفی پیروی میکند و هیچ راه روشن و منظمی برای تعریف استراتژی وجود ندارد که همیشه کارساز باشد. اما باید در نظر داشته باشید که از طریق ترکیب ابزارهای تحلیل تکنیکال با پرایس اکشن، شناسایی فرصت‌های برای معامله‌گران ساده‌تر خواهد بود. در یک نگاه کلی، مزایای معاملات پرایس اکشن عبارتند از:

  • کاربردی برای دارایی‌های مختلف
  • استفاده آسان با هر نرم‌افزار تجاری، برنامه کاربردی و پورتال تجاری
  • امکان بک تست آسان هر استراتژی شناسایی‌شده بر روی داده‌های گذشته

مهم‌تر از همه این موارد، افزایش حس مسئولیت در معامله‌گران است؛ چرا که استراتژی پرایس اکشن این امکان را برای تریدرها و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که در عوض پیروی کورکورانه از مجموعه‌ای از قوانین، در مورد اقدامات خود تصمیم‌گیرنده باشند.

بهترین بازار معاملاتی کدام است؟ تریتکس؛ صرافی معتبر شما

پیش از آنکه بخواهید به سراغ یک یا چند استراتژی معاملاتی بروید، ابتدا باید بازار معاملاتی خود را انتخاب کنید. یک بازار معاملاتی عالی، باید امنیت، سرعت و البته هزینه‌ای مقرون به صرفه داشته باشد. پیشنهاد ما به شما، همراهی با صرافی ایرانی و مورد اعتماد تریتکس است.

در تریتکس می‌توانید خرید و فروش کنید، بازار را رصد کنید و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته داشته باشید. از شما دعوت می‌کنیم همین حالا آدرس ۳tex.io را در مرورگر خود وارد کنید و وارد صرافی تریتکس شوید. در صفحه اول همین وبسایت، پشتیبانی آنلاین تریتکس آماده راهنمایی و پاسخ به سوالات شما است.

همچنین برای راحتی بیشتر شما، بخش وبلاگ این صرافی معتبر، مجموعه‌ای کامل از آموزش دنیای ارز دیجیتال و اصطلاحات آن را نیز برای همراهان گرامی خود آماده کرده است. همچنین اگر طرفدار گشت و گزار در دنیای شبکه‌های اجتماعی هستید، اینستاگرام صرافی تریتکس با ارائه به‌روزترین محتواهای آموزشی در حوزه ارز دیجیتال، میزبان حضور شما است!


منبع: https://www.zoomit.ir/pr/414514-3tex/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *