آموزش خرید هاست

آموزش خرید هاست

آموزش خرید هاست

آموزش خرید هاست، انتخاب یک میزبان برای وب سایت شماست ( ارزان ترین خرید هاست ) .این مرحله یکی از مهم ترین مراحل ساخت وب سایت به شمار می رود زیرا هاست مناسب شما را در معرض دید بازدید کنندگان بیشتری قرار داده و خدمات دیگری نظیر پشتیبانی فنی، مدیریت سرورها و نرم افزارها را نیز به همراه دارد.

این هفته در داده ها: مشاهده پذیری داده ها چیست؟
خرید هاست

نحوه خرید هاست

برای خرید هاست، ابتدا با تحقیق، لیستی از شرکت های معتبر ارائه دهنده هاست را تهیه کنید. در صورت نیاز، از بخش ارتباط با ما در وب سایت هر یک از این شرکت ها، شماره تماس آن ها را پیدا کرده و سوالات خود را به صورت تلفنی از آن ها بپرسید. با این کار، از پشتیبانی شرکت و میزان پاسخگویی آن ها نیز مطمئن می شوید .پس از بررسی خدمات و قیمت ها، مناسب ترین شرکت را برای خرید هاست انتخاب نموده و از طریق وب سایت آن ها برای خرید هاست اقدام کنید. تقریبا تمامی شرکت ها، پلن های مختلفی را برای نیازهای متفاوت مشتریان ارائه می دهند .در ابتدای راه اندازی وب سایت، شاید بهتر باشد از ساده ترین و ارزان ترین پلن شروع کرده و بعد با توجه به رشد سایت و به همراه آن، گسترش نیازهای وب سایت، پلن خود را ارتقا دهید. پس از آن که پلن خود را انتخاب نمودید، فرم هایی مربوط به نام دامنه، ثبت نام و البته پرداخت هزینه برای شما نمایش داده می شود .اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و هزینه هاست را نیز بپردازید.

پخش PS5 برای اعضای PlayStation Plus Premium از امروز در ژاپن راه اندازی می شود.  اروپا و آمریکای شمالی را دنبال کنید – PlayStation.Blog
آموزش خرید هاست

انتخاب هاست مناسب و باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا نقش مهمی در دیده شدن وب سایت شما ایفا می کند . ناپایدار بودن هاست، سبب کاهش رتبه سایت و از دست رفتن مشتریان می گردد .همچنین پیشنهاد می کنیم افرادی که برای اولین بار از خدمات هاست استفاده می کنند، از سرویس های هاست اشتراکی بهره ببرند .کار کردن با این سرویس های اشتراکی بسیار ساده و راحت است.

آموزش خرید هاست

نکات مهم در خرید هاست

در ادامه به برخی از نکات مهم در هنگام خرید هاست اشاره ای خواهیم داشت:

  • سرعت و امنیت هاست موضوع بسیار مهم است. مطمئن شوید شرکتی که از آن هاست خریداری می کنید، از تیم متخصص، روش های بروز و موثر و ابزارهای آنالیزکننده دقیق استفاده می نماید.
  • زمان بالا بودن هاست یا به اصطلاح میزان Uptime بودن هاست باید از ۹۹ درصد بیشتر باشد؛ در غیر این صورت ممکن است وب سایت شما مدت زمان زیادی از دسترس کاربران خارج شود.
  • دقت کنید پشتیبانی شرکت به طور شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته آماده راهنمایی و حل مشکلات شما باشند. همچنین توجه نمایید که پشتیبانی به صورت آنلاین باشد. برخی از شرکت ها خدمات پشتیبانی خود را با ایمیل ارائه می دهند که این امر سبب تاخیر در پاسخگویی به سوالات و مشکلات می شود.
  • با توجه به وب سایت خود، نوع هاست مناسب (ویندوز یا لینوکس) را انتخاب کنید.
  • میزان فضای ذخیر سازی و همچنین پهنای باند مورد نیاز وب سایت تان را براورد نمایید.
  • در رابطه با نحوه پشتیبان گیری شرکت، اطلاعات کسب کنید. پشتیبان گیری یا بک آپ موضوع مهمی است که سبب می شود در صورت بروز مشکل و از دست دادن اطلاعات تان، بتوانید دوباره به آن ها دسترسی پیدا کنید.
  • دوره تست رایگان هاست، نشانه خوبی از کیفیت بالای خدمات یک شرکت است. اگر شرکت مدنظر شما این ویژگی را ارائه می دهد، حتما از آن بهره ببرید تا نقاط قوت و ضعف خدمات آن ها را متوجه شده و تصمیم بهتری بگیرید.
  • قیمت یکی از مهم ترین مواردی است که افراد در هنگام خرید هر چیزی به آن توجه می کنند. ارزان بودن هاست ممکن است دلایلی از جمله کیفیت پایین، عدم وجود پشتیبانی کافی، عدم پشتیبان گیری، Uptime پایین و مشکلاتی از این قبیل باشد؛ همچنین الزاما هر هاست گران قیمتی، دارای کیفیت خیلی زیاد و قابل قبول نیست. بنابراین برای یافتن شرکتی که هاست باکیفیت را با منصفانه ترین قیمت ارائه می دهد، باید زمان زیادی صرف تحقیق و گرفتن راهنمایی از پشتیبان های آن شرکت کنید. گرچه این کار کمی سخت به نظر می رسد، اما ارزش وقت و تلاش شما را دارد.

در هنگام خرید هاست، این نکته را مدنظر داشته باشید که هاست باکیفیت، سبب بیشتر شدن مخاطبان وب سایت شما و همچنین افزایش درآمد شما خواهد بود؛ در مقابل، هاست بی کیفیت می تواند رتبه وب سایت تان را پایین آورده و سبب ناراضی بودن بازدیدکنندگان احتمالی شما شود . برای یافتن مناسب ترین شرکت ارائه دهنده هاست با بهترین قیمت و همچنین پلن مورد نیاز شما، نیاز است وقت و تلاش زیادی را صرف کنید .همچنین نکاتی نظیر پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته، پشتیبان گیری منظم از اطلاعات، پایین بودن میزان Uptime هاست و مواردی که پیش تر ذکر شد را مدنظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *