"آنقدر بد است که اغلب قانع کننده است": نمایش جدید باز لورمن در هولو، منتقدان را از هم جدا می کند

"آنقدر بد است که اغلب قانع کننده است": نمایش جدید باز لورمن در هولو، منتقدان را از هم جدا می کند

ما باز لورمن را می شناختیم دوردست هاکه به تازگی وارد شده است هولوقرار بود تفرقه افکن باشد: این نمایش یک نسخه ویرایش شده از کم محبوب ترین فیلم لرهمن است، استرالیا، به یک سری شش قسمتی با پشته هایی از فیلم های جدید تبدیل شده است. این فیلم سهم نسبتاً خوبی از خفت‌های آجری منتقد را به خود جلب کرد و اکنون نمایش نیز همین کار را انجام می‌دهد.

با این حال، اجازه دهید با نکات مثبت شروع کنیم. RogerEbert.com ستایش کرد سبک فیلم، با بیان اینکه “به سادگی بهتر از اکثر تلویزیون های مدرن به نظر می رسد”، در حالی که سانفرانسیسکو کرونیکل ارایه شده یک برداشت ظریف: “این یک داستان سرایی قدیمی است، با تمام نقاط قوت و ضعفی که این اصطلاح به آن اشاره می کند. لورمن یک نمایشگر است که از زیاده خواهی خود لذت می برد. گاهی اوقات شما در حال و هوای آن هستید.” اما چنین صداهایی از غالب بودن فاصله زیادی دارند.

نقدهای منفی Faraway Downs چه می گویند؟

نوشتن در کاغذ استرالیا سن، کایلی نورثور به نمایش دو ستاره و نیم ستاره می دهد. عاشقانه بین جکمن و کیدمن با اجرای چوبی خاص کیدمن “هکنی” شده است و “بازی آنقدر بد است که اغلب قانع کننده است.” و در حالی که تلاش های لورمن برای برجسته کردن داستان نسل دزدیده شده با نیت خوب است، این خط داستانی “تا حدودی سطحی باقی می ماند”.

روزنامه گاردینفیل هریسون هم طرفدارش نیست و فقط یک ستاره به سریال داده است. نیکول کیدمن و هیو جکمن نقش «دو تا از بدترین شخصیت‌های تاریخ» را بازی می‌کنند و سریال «به اندازه کشوری که در آن کاوش می‌کند وسیع و خالی است». نمایش “دست و پا چلفتی، گیج، استثمارگر مرزی و کاملاً فاقد داستان خوب است.”

تنوعآرامید تینوبو آنقدر به نمایش هر دو بشکه نمی دهد، بلکه به طور مکرر به آن شلیک کنید، آن را تکه تکه کنید، قطعات را با یک بیل بچرخانید و سپس هر یک از قطعات را دوباره شلیک کنید تا در امان باشید: “اگر لورمن به دنبال ساختن بود. نسخه استرالیایی بر باد رفتهدوردست‌ها که حاوی تمام پدرگرایی، سیاه‌پوستان جادویی و کلیشه‌هایی است که اکثر فیلم‌های هالیوود را در دوران طلایی احاطه کرده‌اند، یک دستاورد محسوب می‌شود» و این نمایش «چند چیزی برای دور کردن سریال از نمایش خالص، جایی که سفیدپوستان مورد علاقه هستند، انجام نمی‌دهد. و رنگین پوستان قربانی می شوند.»

بنابراین، ممکن است راه خود را در لیست ما پیدا نکند بهترین نمایش های هولو، اما مطمئناً فقط نقدهای منفی دریافت نمی کند – در زمان نگارش، حدود ۵۰٪ در Rotten Tomatoes است. اگر می خواهید خودتان بفهمید، Faraway Downs اکنون در Hulu در ایالات متحده و Disney Plus در سراسر جهان در حال پخش است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hulu/so-egregiously-bad-its-often-compelling-baz-luhrmans-new-hulu-show-is-splitting-critics

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *