آنها را اسکیت صدا نکنید، زیرا آنها مهتابی هستند

واقعیتی وجود دارد که توسط Scientific American کشف و توسط استیو جابز رایج شده است، که انسان سوار بر دوچرخه کارآمدترین حیوان روی زمین است. Shift Robotics، استارت آپی که از Carnegie Mellon ساخته شده است، امیدوار است با Moonwalkers خود، کفش هایی با چرخ های داخلی که راه رفتن انسان را سرعت می بخشد، این حکمت را مختل کند. شرکت تکان خورد در CES 2024 در لاس وگاس با Moonwalkers موجود و مدل جدید آن، Moonwalkers X، تا ما با آن بازی کنیم.

اساساً آنها کفش‌هایی هستند که وقتی پای شما به زمین برخورد می‌کند، چرخ‌هایشان را می‌چرخانند تا شما را کمی جلوتر ببرد. هر مرحله فقط یک مسافت اضافی کوچک را ارائه می دهد، اما اثر تجمعی می تواند سفر شما را تا سه برابر سریعتر کند. باتری باید حدود ۷ مایل برد داشته باشد، پس از آن باید کابل USB-C را بردارید و ۱٫۵ ساعت صبر کنید تا شارژ شود. و اگر می خواهید یک جفت برای خود داشته باشید، باید داشته باشید برای این امتیاز ۱۳۹۹ دلار افزایش دهید.

اکنون، همانطور که مدل اصلی برای استفاده در پیاده روهای ایالات متحده طراحی شده است، ممکن است محیط ایده آل آن نباشد. به همین دلیل است که این شرکت Moonwalkers X را توسعه داده است که یک پوند وزن را کاهش می دهد و تعداد چرخ ها را کاهش می دهد. اینها در عوض کارگران انبار و تدارکات را هدف قرار می دهند که ساعت ها در یک زمان در اطراف کف های بتنی صاف قدم می زنند. به نظر می رسد این یک راه ایده آل برای سرعت بخشیدن به حمل و نقل و در عین حال کاهش خستگی در محیط های صنعتی است که نگرانی در مورد مد کمتر رایج است. متأسفانه، هنوز قیمتی برای آنها وجود ندارد، اما انتظار داریم تا قبل از تاریخ انتشار آنها در اواسط سال جاری اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/dont-call-em-skates-because-theyre-moonwalkers-164737288.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/dont-call-em-skates-because-theyre-moonwalkers-164737288.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *