"آنها را روی دیسک بچسبانید": شرکت Plucky UK می خواهد هارد دیسک های فروتنی را برای پیروزی در جنگ داده ها در برابر نوار، دیسک های نوری و فضای ذخیره سازی ابری به دست آورد – و قصد دارد این کار را با خلاص شدن از شر RAID و کاهش سرعت چرخش دیسک ها به طور کامل انجام دهد.

"آنها را روی دیسک بچسبانید": شرکت Plucky UK می خواهد هارد دیسک های فروتنی را برای پیروزی در جنگ داده ها در برابر نوار، دیسک های نوری و فضای ذخیره سازی ابری به دست آورد – و قصد دارد این کار را با خلاص شدن از شر RAID و کاهش سرعت چرخش دیسک ها به طور کامل انجام دهد.

Disk Archive Corporation اعلام کرده است که می تواند بیش از ۳۵۰ مشتری در صنعت پخش و رسانه داشته باشد زیرا به جنگ صلیبی نزدیک به ۲۰ سال خود برای ترویج رویکرد منحصر به فرد خود در ذخیره سازی داده ادامه می دهد.

این شرکت مستقر در بریتانیا، که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، معتقد است که دستگاه شاسی جایگزین آن برای نوار باز کردن خطی (ALTO) بسیار برتر از روش‌های بایگانی مرسوم است. این سیستم به درایوهای دیسک SATA متکی است که تنها ۵۰ ساعت در سال می چرخند که عمر مفید رسانه ذخیره سازی را حداقل ۱۵ سال افزایش می دهد. بلوک ها و فایل ها.

مهم‌تر از همه، این سیستم‌ها فاقد فناوری اضافی از دیسک‌های مستقل (RAID) هستند که نوشتن داده‌ها را در چندین درایو در یک سیستم کنترل می‌کند. با حذف RAID، نیاز چندانی به چرخاندن دیسک‌ها به دفعات زیاد نیست، که باعث افزایش طول عمر رسانه ذخیره‌سازی می‌شود.

آهسته و پیوسته برنده مسابقه در جنگ های ذخیره سازی است

هارد دیسک‌ها مانند گذشته مد روز نیستند بهترین هارد دیسک ها هیچ جا به سرعت سریع ترین SSD ها در عصر امروز

با توجه به اینکه روش‌های ذخیره‌سازی مرسوم به ناچار با موانعی روبه‌رو می‌شوند، دانشمندان همچنین روی نسل بعدی رسانه‌های ذخیره‌سازی کار می‌کنند. این شامل پروژه سیلیکا مایکروسافتهمچنین سیستم ذخیره سازی مبتنی بر سرامیک Cerabyte.

با این حال، این فناوری‌ها هنوز به‌طور تجاری در دسترس نیستند، و شرکت‌هایی مانند Disk Archive Corporation مشتاق هستند که دستگاه غیرعادی ALTO خود را که استفاده از دیسک‌های چرخان شده را ترویج می‌کند، ادامه دهند.

ATLO در یک شاسی ۶۰ دیسک درایو ۴RU و سرور تعبیه شده ارائه می شود که مشتریان می توانند تا ده مورد از این ها را برای ذخیره سازی آرشیو ۱۵٫۸PB در کنار هم قرار دهند. اما این سیستم همچنین می تواند تا ۲۰۰PB مقیاس داشته باشد – و حتی اگر درایوهای ضبط مغناطیسی ۲۶ گیگابایتی (SMR) در دستگاه تعبیه شده باشد، حتی بیشتر از آن.

این شرکت همچنین بخش های تولید فیلم، پخش تلویزیونی و ضبط دادگاه را به طور خاص هدف قرار داده است. این به این دلیل است که شرکت‌های این صنایع باید داده‌ها را برای چندین دهه در پرونده نگه دارند – و در صورت لزوم نیاز به دسترسی سریع به این داده‌ها دارند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/stick-them-on-disk-plucky-uk-firm-wants-humble-hard-drives-to-win-data-war-against-tape-optical-disks-and-cloud-storage-and-it-plans-to-do-so-by-getting-rid-of-raid-and-slowing-down-spinning-disks-to-a-full-stop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *