آنچه شما باید در مورد ماشین پرنده سامسون سوئیچ بلید بدانید

آنچه شما باید در مورد ماشین پرنده سامسون سوئیچ بلید بدانید

به گفته Bousfield، Switchblade از فیبر کربن ترموپلاستیک ساخته شده است که قبلا فقط توسط بوئینگ و ایرباس استفاده می شد. آنها فرآیند جدیدی را توسعه داده اند که زمان تولید قطعات خاص را از چند ساعت به تنها ۲۰ دقیقه کاهش می دهد. علاوه بر این، این تکنیک غیر سمی و کاملاً قابل بازیافت است.

کابین/کابین برای رانندگان آشنا به نظر می رسد (نگاه کنید به رندر بالا)، اما شامل تمام ابزار دقیق و سنج های اضافی مورد نیاز برای پرواز است. هنگامی که حالت پرواز درگیر است، چرخ ها به طور خودکار کار نمی کنند، و از “فرمان” برای کار با بال و آسانسورهای دم استفاده می شود، در حالی که پدال های گاز و ترمز سکان ها را تنظیم می کنند.

مدل پایه در دو نسخه عرضه می شود. کیت قوانین پرواز بصری (VFR) به خلبانان اجازه می دهد فقط در شرایط آب و هوایی صاف پرواز کنند و هزینه آن ۱۷۰۰۰۰ دلار است. کیت قوانین پرواز ابزاری (IFR) (با قیمت ۱۹۵۰۰۰ دلار) تا زمانی که دارای ابزار دقیق (و تأییدیه) کافی باشد، امکان پرواز از میان ابرها و شرایط دید صفر را فراهم می کند. نسخه “ویژه” با قیمت ۳۳۰۰۰۰ دلار و نسخه “محدود” با قیمت ۷۷۰۰۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

به غیر از گواهینامه رانندگی (برای یک خودرو یا موتور سیکلت، بسته به قوانین محلی)، گواهینامه خلبانی خصوصی برای پرواز مورد نیاز است که می تواند ۶۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار اضافی هزینه داشته باشد.

خلبان آزمایشی کهنه کار، رابرت موهل، Switchblade را در اولین پرواز خود به پرواز درآورد و گفت که “عالی از عهده آن برآمد.” سامسون تاکنون بیش از ۲۳۰۰ رزرو از ۵۷ کشور و هر ایالت در ایالات متحده دریافت کرده است. اما این فقط گام بعدی در سفر است، زیرا تولید در مقیاس کامل است حداقل دو سال دیگر


منبع: https://www.slashgear.com/1466878/samson-switchblade-flying-car-what-to-know/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *