آهنگ مگاهیت باربی I’m Just Ken درخشش جشن می گیرد و من کاملاً وسواس دارم

آه، ۲۰۲۳، سالی که در آن باربی با تصنیف “من فقط کن” به رهبری رایان گاسلینگ به پرفروش‌ترین فیلم ۱۲ ماه گذشته تبدیل شد و کرم گوش را برای اعصار به ما داد.

پنج ماه از یکی از موفقیت های امسال می گذرد فیلم های جدید به عنوان بخشی از پدیده فرهنگی معروف به باربنهایمر وارد سینماها شد. اما، در حالی که آن فیلم عجیب و غریب اکنون تنها یک ذره در آینه دید عقب است باربیآهنگ صورتی پاستلی کوروت، آهنگ مگاهیت گاسلینگ همچنان بر روی افرادی مانند Spotify و اپل موزیک

در واقع، Ken-ergy به اندازه کافی برای حفظ آن در صدر فهرست‌های پخش ما برای تقریباً نیم سال وجود داشته است – جای تعجب نیست که این آهنگ محبوب تاکنون نامزد هفت جایزه شده است، از جمله بهترین آهنگ اصلی در گلدن گلوب ۲۰۲۴٫ تعجب نخواهم کرد (و همچنین شما خواننده عزیز) اگر نامزدی اسکار را دریافت کند و/یا برنده آن گونگ شود.

اما من پرت می شوم. ذیل باربیاولین پخش جریانی رسمی در حداکثر – آن را در یکی از جهان برای اولین بار بهترین خدمات پخش در ایالات متحده در ۱۵ دسامبر – به ما دیگری داده شده است باربی– هدیه محوری به موقع برای فصل تعطیلات. حال مورد نظر؟ ضبط زنده «I’m Just Ken» با تم جشن. آن را در زیر بررسی کنید:

اگر نسخه اصلی شروع به آزار و اذیت شما کرده بود (و چرا اینطور می شد؟)، این ضبط مجدد – یا یکی از سه نسخه دیگر، که همگی بخشی از “Ken: The EP” توسط مارک رونسون هستند (به ترتیب تنوع) – درست در کوچه شما خواهد بود.

نه تنها می‌توانید آهنگ‌های آرام گاسلینگ را در یک ظرفیت زنده بشنوید، بلکه به این آهنگ درخشندگی کریسمس نیز داده شده است، با صدای جینگ‌بل‌ها و ضربات ضربه‌ای زیلوفون که بر حال و هوای آن افزوده است. گاسلینگ حتی جلسه زنده را با ادای احترام به آهنگ «Lonely This Christmas» از Mud به پایان می‌رساند و آهنگ را با یک آهنگ کامل می‌کند. باربی– برداشتی مضمون از خط نمادین آن آهنگ «کریسمس مبارک، دونا، هر کجا که هستی».

استودیویی که اجرا در آن ضبط می‌شود نیز با کرایه‌های جشن تزئین شده است، با چراغ‌های کریسمس و رنگ‌آلود به هر کجا که نگاه می‌کنید. و برای بالا بردن این هدیه غیرمنتظره با تعظیم مرسوم، گاسلینگ با ظرافت آهنگ “آیا می توانی کن ارجی را احساس کنی؟” می خواند. بخشی از آهنگ اصلی را بر روی تیتراژ پایانی ویدیوی YouTube مشاهده کنید. راهی دل‌گرم و دنج برای پایان سال، مطمئناً همین است. مطمئن شوید که حالت محیط YouTube فعال است، انتخاب خود را انتخاب کنید بهترین هدفون بی سیم در، آن را روی تکرار بچسبانید – در حین نوشتن این مقاله سه بار به آن گوش دادم – و لذت ببرید.

باربی و کن به چیزی خارج از دوربین در لباس های کابوی خود در فیلم باربی نگاه می کنند

مارگو رابی و رایان گاسلینگ در بزرگترین فیلم پول‌چرخان سال ۲۰۲۳ بازی کردند. (اعتبار تصویر: Dale Robinette/Warner Bros. Pictures)

داده شده باربیتسلط او بر باکس آفیس در سراسر جهان در این سال – فقط فیلم برادران سوپر ماریو (۱٫۳۶ میلیارد دلار) اوپنهایمر (۹۵۱ میلیون دلار) و مارول Guardians of the Galaxy 3 (845 میلیون دلار) به فروش ۱٫۴۴ میلیارد دلاری خود نزدیک شد – می توان پیش بینی کرد که فیلم مگا هیت برادران وارنر در بررسی های پایان سال بسیاری از رسانه ها صدرنشین (یا نزدیک به صدرنشین شدن) شده است. ما به زودی بهترین فیلم‌های خود را در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهیم کرد، بنابراین مراقب فیلم‌های دیگری باشید که – هشدار اسپویلر – به آن‌ها پیوسته‌اند. باربی در لیست ما

در ضمن، دریابید که آیا باربی آن را در ما ساخته است بهترین فیلم های مکس هنوز راهنمایی کنید و چرا باربیراه اندازی نهایی در مکس نمی توانست در زمان بهتری برای غول جریان سازی محاصره شده باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hbo-max/barbie-megahit-song-im-just-ken-gets-a-festive-glow-up-and-im-completely-obsessed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *