آپدیت بعدی کروم گوگل سه ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد را اضافه می کند

با انتشار امروز کروم M121، گوگل اعلام کرد که ویژگی های جدید هوش مصنوعی مولد را معرفی می کند که استفاده از مرورگر را آسان تر می کند. افزوده‌های جدید شامل یک سازمان‌دهنده برگه، یک دستیار نوشتن است که به پیش‌نویس متن کمک می‌کند و گزینه‌ای برای سفارشی‌سازی آثار هنری و تم‌ها در سرتاسر مرورگر. برای فعال کردن این ویژگی‌های جدید، کلید «هوش مصنوعی تجربی» باید در صفحه تنظیمات – که در منوی کشویی سه نقطه‌ای وجود دارد – روشن شود.

Tab Organizer تقریباً همان کاری را که می گوید انجام می دهد: هوش مصنوعی داخلی به طور خودکار روش هایی را برای طبقه بندی هر برگه باز در پنجره های Chrome شما پیشنهاد می دهد و گزینه ایجاد گروه ها را پیشنهاد می کند. اگر تعداد زیادی برگه تکرار شونده باز دارید، ممکن است مفید باشد. وقتی روی «سازماندهی برگه‌های مشابه» کلیک می‌کنید، هوش مصنوعی صفحات باز را بر اساس موضوعات با هم جمع می‌کند. برای مثال، برگه‌های مربوط به خرید ممکن است همه با هم جمع شوند و هوش مصنوعی می‌تواند نامی مانند «تجهیزات خرید سفر اسکی» را پیشنهاد کند.

دستیار نوشتاری جدید کروم ممکن است کاربردهای عملی نیز داشته باشد. این ابزار به عنوان یک ابزار آزمایشی راه اندازی خواهد شد که به کاربران کمک می کند متن را پیش نویس کنند – از جمله نظرات گوگل یا پست های رسانه های اجتماعی. برای فعال کردن آن هنگام راه‌اندازی، باید انتخاب کنید "کمکم کن بنویسم" به ابزار اجازه دهید جملات شما را تمام کند یا گزینه هایی برای ادامه متن پیشنهاد دهد.

آپدیت بعدی کروم گوگل سه ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد را اضافه می کند
گوگل

سفارشی سازی برای بیشتر افراد جدید نیست ابزارهای گوگل مانند Mail یا اسناد و اکنون در مرورگرهای وب کروم، می‌توانید تصاویر بصری مرورگر را شخصی‌سازی کنید – چیزی که این شرکت افزونه‌ای از تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی است که اخیراً برای تلفن‌های پیکسل ساخته است. برای انجام این کار، باید دکمه «Customize Chrome» را در پانل کناری انتخاب کنید و به هوش مصنوعی دستور دهید تا یک تم برای شما ایجاد کند. می‌توانید توضیحاتی مانند «شهر ساحلی کوچک» یا «حالت‌های بلید رانر» را جستجو کنید و پیش‌نمایش گزینه‌های تم ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را قبل از انتخاب ببینید.

معرفی این ابزارهای جدید طبیعتا رقیب خواهد بود موتور Bing مایکروسافت با هوش مصنوعیکه گروه بندی برگه های مبتنی بر هوش مصنوعی و یک کمک کننده ترکیب متن را دوباره معرفی کرد سپتامبر. کروم، با این حال، همچنان بر سهم بازار مرورگرهای ایالات متحده با حاشیه گسترده ای تسلط دارد، که Bing معمولاً به آن تقسیم می شود. "دیگران" رده، بسیار پایین تر از رقبای مانند فایرفاکس و اپرا.

سفارشی سازی گوگل کروم
گوگل

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/googles-next-chrome-update-adds-three-new-generative-ai-features-170032292.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/googles-next-chrome-update-adds-three-new-generative-ai-features-170032292.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *