آگهی استخدام نشان می دهد که بازی Black Panther EA یک جهان باز خواهد بود

بازی Black Panther EA جهان باز خواهد بود.

این بر اساس یک آگهی شغلی جدید منتشر شده در وب سایت الکترونیک آرتزکه برای “طراح اصلی جعبه شنی” در Cliffhanger Games استخدام می کند، که بیان می کند “روی بازی های اکشن-ماجراجویی بلاک باستر تمرکز دارد و نسل بعدی داستان سرایی نوظهور را که با پلنگ سیاه مارول آغاز می شود، پیشگام می کند.”

ما هیچ ویدیویی برای بازی Cliffhanger نداریم، بنابراین در اینجا یک تریلر داستانی از Marvel 1943: Rise of Hydra را مشاهده می‌کنیم.در یوتیوب تماشا کنید

در این آگهی تبلیغاتی آمده است: «گزارش دادن به مدیر طراحی، Sr. Technical Designer Sandbox در طراحی و جمع‌آوری برخوردها، سیستم‌ها و گیم‌پلی در یک جهان باز پویا و در حال تحول مؤثر خواهد بود».

این نقش با تکیه بر درک عمیق از اصول طراحی فنی و اشتیاق به ایجاد تجربیات sandbox همهجانبه، نیازمند همکاری نزدیک با تیم‌های طراحی، مهندسی هوش مصنوعی و بخش‌های هنری فنی است تا دنیای بازی ما را زنده کند.»

مسئولیت های این نقش شامل کمک به یک “محیط غنی و جعبه شنی” و همکاری “نزدیک با تیم مهندسی هوش مصنوعی برای ایجاد رفتارهای پیشرفته هوش مصنوعی است که تجربه دنیای باز را تقویت می کند”. این موقعیت می تواند از راه دور یا مستقر در هر یک از مکان های ایالات متحده EA در سیاتل، کالیفرنیا، تگزاس، جورجیا، و ونکوور، کانادا باشد.

البته این تنها بازی با طعم پلنگ سیاه در دست توسعه نیست. ما اخیراً اولین نگاه خوب خود را به این موضوع داشتیم بازی امی هنیگ کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه، Marvel 1943: Rise of Hydra.


منبع: https://www.eurogamer.net/eas-black-panther-game-will-be-open-world-recruitment-ad-suggests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *