آیا آنچه را که برای خلبان شدن لازم است دارید؟ مشاوره تخصصی برای هوانوردان مشتاق

آیا آنچه را که برای خلبان شدن لازم است دارید؟  مشاوره تخصصی برای هوانوردان مشتاق

بنابراین شما به طور منطقی مطمئن هستید که می خواهید خلبان شوید، در حال حاضر دانش و الزامات را دنبال می کنید و بینی ضرب المثل خود را تمیز نگه داشته اید. آیا کار دیگری وجود دارد که می توانید برای بهبود بیشتر شانس خود انجام دهید؟ با توجه به Cpt. لوی، همه چیز در مورد یادگیری مداوم چیزهای جدید، و مهمتر از آن، انجام ایمن آن است.

من به مدت ۴۱ سال در یک ایرلاین بسیار بزرگ ایالات متحده که با هواپیما در سراسر جهان پرواز می کند، این را با شما به اشتراک می گذارم: همین الان درس های پرواز خود را شروع کنید، هر چیزی را که می توانید در مورد پرواز یاد بگیرید؛ و به عنوان همسایه دوران کودکی من که شماره ۱ بود. کاپیتان ارشد در یکی دیگر از خطوط هوایی مهم بارها و بارها به من گفت، “تو هرگز از یادگیری دست نکش”. همیشه یک راه بهتر برای پرواز و یک راه بهتر برای کار با خدمه وجود دارد.

در نهایت، اجازه دهید پرواز ایمن راهنمای شما در تمام تصمیم‌هایی باشد که می‌گیرید. مطمئناً رسیدن به مقصد مهم است؛ با این حال، اگر ایمنی حتی به کوچکترین شکلی به خطر بیفتد چندان مهم نیست. اگر شکی وجود دارد، پس بگذارید شعار شما: این کار را نکن!”


منبع: https://www.slashgear.com/1448657/should-you-become-a-pilot-expert-advice/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *