آیا این دوچرخه استارت مدرن فراتر از انتظارات است؟

آیا این دوچرخه استارت مدرن فراتر از انتظارات است؟

دوچرخه جدید همچنین در صورت رها شدن، احتمال کمتری دارد که توسط بیمه جمع شود. قاب داربست My Monster ممکن است زیبا و محکم به نظر برسد، اما به نظر می رسد، در واقع به راحتی آسیب می بیند تا جایی که کار تعمیر به سادگی ارزش پرداخت را ندارد، زیرا ارزش هیولاهای قدیمی تر با مشخصات بالاتر به ندرت از ۱۰۰۰۰ دلار بالاتر می رود (بخش دلیل اینکه من واقعاً می توانستم یکی از آنها را بپردازم). و بیمه همیشه باید در معادله سوارکاران جدید قرار گیرد، به خصوص در ایالت هایی مانند کالیفرنیا که در آن بسیاری از شرکت ها با دندان و ناخن مبارزه می کنند تا پوشش ارائه نکنند.

در همین حال، دوچرخه جدید با گارانتی ۲۴ ماهه و مسافت پیموده شده نامحدود ارائه می شود تا از این قابلیت اطمینان بهبودیافته پشتیبانی کند، که تنها جذابیت موتورسیکلت های نسبتاً مقرون به صرفه و غیرقابل انکار چشمگیر مانند Monster جدید را افزایش می دهد. اگرچه، اگر منصفانه باشیم، تریم Monster Plus به عنوان یک نام اشتباه به نظر می رسد، زیرا بسته آپشن ۲۰۰ دلاری به سادگی پوشش لنت پشتی عقب و جلوپنجره ی کوچک را اضافه می کند – هر دو کمی یادآور S2R 1000 هستند، اما این شیشه جلوی جلو برای جلوگیری از بوفه شدن کارایی کمتری دارد. با سرعت آزادراه (یا سریعتر).

نسل جدید همچنین یک هیولا بالاتر و قدرتمندتر را از خط تولید دوکاتی حذف کرد. و با قدرت ۹۵ اسب بخاری برای S2R 1000 در سال ۲۰۰۶، ۱۱۱ پونی دوچرخه جدید نمی توانند کاملاً با تورم همراه شوند. مطمئناً، Monster 695 پایه ۲۰۰۶ تنها ۷۳ اسب بخار قدرت در ۸۵۰۰ RPM تولید می کند – و مطمئن باشید که این Monster Plus به راحتی سرعت های سه رقمی را می زند – اما دوکاتی احتمالاً انتظار دارد که سوارانی که به دنبال ترس بیشتر هستند، قدم به قدم بگذارند. Street Fighter V2 یا V4.


منبع: https://www.slashgear.com/1478570/2024-ducati-monster-plus-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *