آیا بابانوئل Xbox خود را فراموش کرده است؟ از خود با معاملات کنسول در Target و Walmart لذت ببرید

تا ۱۱۹ دلار صرفه جویی کنید: معاملات Xbox Series S و ایکس کنسول، با قیمت در بسته شروع Xbox Series S از ۲۴۹٫۹۹ دلار شروع می شود.


معاملات کنسول ایکس باکس بعد از کریسمس


بهترین معامله سری S

بسته شروع Xbox Series S

۲۴۹٫۹۹ دلار در Target
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
کنسول xbox سری x در پس زمینه سفید

بهترین معامله سری X

کنسول Xbox Series X

۳۷۹٫۹۹ دلار در والمارت
(۱۱۹٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)
کنسول xbox سری x در پس زمینه سفید

بهترین معامله Game Pass

Xbox Game Pass Ultimate: 14-Day Pass

۱ دلار در مایکروسافت
(۱۵٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی نهایی بازی xbox pass در پس زمینه خاکستری

آیا هنوز در روحیه تعطیلات هستید، یا حال و هوای جشن از قبل شروع به محو شدن کرده است؟ اگر آن هدیه رویایی را که انتظارش را داشتید دریافت نکردید – هدیه ای که ماه ها به این قدر نامحسوس به آن اشاره نکرده اید – ناامید نشوید. اگر امیدوار بودید که بابانوئل امسال برای شما ایکس باکس بیاورد، پس زمان آن فرا رسیده است که رویاهای تعطیلات خود را محقق کنید و امروز یک کنسول ایکس باکس را به فروش برسانید.

با معاملات پس از تعطیلات روی کنسول های ایکس باکس، می توانید کنسول های Xbox Series S و X را با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید. اگر آماده شروع بازی هستید، توصیه می کنیم سریع عمل کنید، زیرا این تخفیف ها در یک چشم به هم زدن از بین می روند. امسال، بهترین معاملات کنسول Xbox را در Target و والمارت. با کمال تعجب، آمازون و مایکروسافت تاکنون نتوانسته‌اند قیمت‌ها را مطابقت دهند، اما ما چشمان خود را برای اطلاعات بیشتر در نظر خواهیم گرفت. معاملات ایکس باکس و با نزدیک شدن به سال نو قیمت ها کاهش می یابد.

بهترین معامله Xbox Series S


کنسول xbox سری x در پس زمینه سفید

اعتبار: مایکروسافت

انتخاب ما: بسته شروع Xbox Series S

۲۴۹٫۹۹ دلار در Target (50 دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

سری S مقرون به صرفه ترین نسخه آخرین کنسول ایکس باکس است و بهترین نقطه ورود برای گیمرهایی است که قصد دارند از Xbox Game Pass استفاده کنند. را سری S استارتر باندل در طول فصل تعطیلات در خرده‌فروشی‌های مختلف موجود می‌شود و از انبار خارج می‌شود، و می‌توانید این هفته آن را در Target پیدا کنید. باندل شروع به همراه کنسول Series S، یک کنترلر بی سیم و سه ماه Game Pass Ultimate ارائه می شود.

بهترین معاملات Xbox Series X


کنسول xbox سری x در پس زمینه سفید

اعتبار: مایکروسافت

انتخاب ما: کنسول Xbox Series X

۳۷۹٫۹۹ دلار در Walmart (119.01 دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

والمارت بهترین قیمت را دارد کنسول Xbox Series X در حال حاضر، با یک نشانه گذاری بسیار جذاب (یا بازگشت، اگر ترجیح می دهید). این قوی‌ترین کنسول ایکس‌باکس است که مایکروسافت تا به حال ساخته است و می‌تواند بازی‌های ۴K، صدای فضایی سه بعدی و تجربه‌ای بدون تاخیر را تقویت کند. حتی می توانید از عناوین Xbox مورد علاقه خود از نسل های قبلی کنسول لذت ببرید. این نسخه از کنسول تنها با ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، بنابراین اگر به دنبال بهترین مشخصات ممکن هستید، این را در نظر داشته باشید.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

معاملات بیشتر کنسول Xbox Series X

بهترین معامله Xbox Game Pass


لوگوی نهایی بازی xbox pass در پس زمینه خاکستری

اعتبار: مایکروسافت

انتخاب ما: Xbox Game Pass Ultimate: 14-Day Pass

۱ دلار در مایکروسافت (۱۵٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

تاکنون، تنها مایکروسافت توانسته تجربه بازی‌های ابری را شکست دهد و Xbox Game Pass بهترین راه برای لذت بردن از صدها عنوان بدون بازی است. خریداری کردن صدها عنوان این هفته، فروشگاه آنلاین مایکروسافت تبلیغاتی دارد که به کاربران جدید اجازه می دهد برای ۱۴ روز Game Pass Ultimate ثبت نام کنند. فقط برای ۱ دلار. البته، باید مراقب تمدید خودکار مخوف باشید، زیرا قیمت ماهانه معمولی ۱۶٫۹۹ دلار با پایان دوره اولیه شروع می شود. تا آن زمان، می توانید عضویت Ultimate را امتحان کنید و برخی از آنها را بازی کنید بزرگترین بازی های ویدیویی سالشامل استارفیلد، دروغ های پیو Forza Motorsport.


منبع: https://mashable.com/article/dec-27-xbox-console-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *