آیا باید با ۸۵ درصد ظرفیت کار کنیم؟ جوانب مثبت و منفی تلاش “پایدار”.

کمال گرایی و بهره وری، همراهان ناآرام هستند.

همه‌گیری، ناامنی شغلی و اخراج‌های انبوه کارکنان فرسودگی بیش از حد عملکرد را تشدید کرده و منجر به الگوی فکری جدیدی در رفاه کارکنان شده است. چیزی که تا به حال هیچکس جرات نداشت آن را با صدای بلند بیان کند.

اگر فقط ۸۵ درصد از خودمان را به شغلمان بدهیم چه؟

آیا ۸۵ درصد بهره وری نقطه شیرین است؟

فلسفه قانون ۸۵% که توسط کارل لوئیس، دارنده ۹ مدال طلای المپیک، ابداع شده است، این است که برای حفظ تعادل بین عملکرد عالی و خروجی عالی، نیازی نیست که همیشه ۱۰۰% ارائه دهید.

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

این به این دلیل است که کار با ۸۵ درصد تلاش، ۱۵ درصد را برای فضای سر مهم باقی می‌گذارد که مانع از برخورد کارگران به سقف فرسودگی می‌شود.

از طرف دیگر، کارفرمای شما ممکن است فکر کند که کارکردن با ۸۵ درصد باعث می شود که شما بیهوده، تنبل، غیرمولد یا نامناسب برای کار باشید.

هیچ کس نمی خواهد به کارگران خود پول بدهد تا در ۱۵ درصد مواقع با آن تماس بگیرند، پس کدام طرف درست است؟

رهایی از فرسودگی شغلی

اولاً، فرسودگی شغلی یک معیار واقعی و ملموس است. در اوایل سال ۲۰۲۲، مک کینزی ابزار ارزیابی فرسودگی شغلی نشان داد که از هر چهار کارگر یک نفر علائم فرسودگی شغلی را گزارش کرده است.

با توجه به اینکه فرسودگی شغلی می تواند منجر به مرخصی استعلاجی با حقوق یا مرخصی استرس و جابجایی بالای کارمندان شود، منطقی است که به نیروی کاری بسنده کنید که در مسیر B+ به جای A هستند.

فضای اندکی برای انسان بودن، به نظر می رسد رویکرد معقولی است. اگر به قانع‌کننده‌های بیشتری نیاز دارید، قانون ۸۵ درصد حتی برای افراد مشهور نیز مورد توجه قرار گرفته است: هیو جکمن بازیگر از جمله حامیان آن است.

از سوی دیگر، کسانی هستند که معتقدند اگر ۱۰۰% آن را ارائه نکنید، در کار اشتباهی هستید. این طرف بحث طرفدار الف حرفه تغییری که باعث می شود جستجوی کمال مانند یک اشتیاق باشد، نه تنبیه.

با این حال، هوش کل نگر بسیار کمی برای این استدلال وجود دارد، و رویکرد همه چیز به احتمال زیاد توسط مدیران عامل و کسانی که کسب و کار خود را اداره می کنند کسانی که یا نمی توانند پای خود را از روی بنزین بردارند، یا می بینند که پاداش فوری کمال گرایی به حساب بانکی خود ضربه می زند.

در اوایل سال جاری، توماس کوران، استادیار دپارتمان علوم روانشناسی و رفتاری در دانشکده اقتصاد لندن، کتابی پیشگامانه در این زمینه منتشر کرد. تله کمال: در آغوش گرفتن قدرت خوب به اندازه کافی. در آن، او از یک دهه تحقیق استفاده می کند تا استدلال کند که کمال گرایی یک خصلت مضر است که ریشه در قسمت تاریک سرمایه داری دارد و یک نظام ارزشی منحرف شده که ماهیت انسان را رد می کند.

شرطی شدن اجتماعی که کارگران را به کشش بیش از حد برای ارضای اشتهای رشد بی وقفه سوق می دهد، یک نیروی اقتصادی خارجی و غیرانسانی است.

برای انسان خوب بودن باید همیشه به اندازه کافی خوب باشد

از فرهنگ محیط کار «رشد به هر قیمتی» خسته شده اید؟ را هیئت مشاغل خانه استعدادها فرصت هایی با صدها شرکت دارد که رویکردی انسان محور دارند

تحلیلگر ارشد کسب و کار فناوری اطلاعات، Capgemini، مونیخ

به عنوان یک تحلیلگر ارشد کسب و کار فناوری اطلاعات در دفتر مرکزی Capgemini آلمان، شما یک تیم جهانی و چابک را برای ایجاد راه حل های نرم افزاری مناسب برای نام های بزرگ در صنعت رهبری خواهید کرد. شما در انجام پروژه‌های متنوع، ترجمه وظایف تجاری به آن ماهر خواهید بود فن آوری الزامات، مقابله با تغییرات و شکل دادن به مدل های کسب و کار. مدرک تحصیلی مرتبط و تجربه قوی در علوم کامپیوتر، مهارت های تحلیلی قوی، مهارت های ارتباطی عالی (هم به زبان آلمانی و هم به زبان انگلیسی) و تمرکز بر مشتریان از ضروریات نامزدهای این پست است. بیشتر بخوانید و همین الان در هیئت مشاغل خانه استعدادها.

توسعه دهنده نرم افزار، Tribeca Technology، Sittingbourne، UK

Tribeca Technology یک ارائه دهنده خدمات مدیریت فناوری اطلاعات جهانی است که در سیتینگبورن، کنت مستقر است. این شرکت در حال حاضر به دنبال یک توسعه دهنده نرم افزار به صورت ترکیبی برای پیوستن به تیم کوچک خود. مهارت‌های فنی کلیدی که باید به همراه داشته باشید شامل C#، ASP.NET Core، Microsoft SQL، JavaScript/TypeScript و HTML/CSS/SaSS (Bootstrap) می‌شود، اگرچه پشتیبانی برای ارتقاء مهارت دریافت خواهید کرد. تجربه DevOps و CI/CD یک امتیاز است. Tribeca از تنوع فناوری استقبال می کند و شما با پیشرفته ترین ابزارها در چشم انداز توسعه نرم افزار کار خواهید کرد. برای این نقش امیدوارکننده با یک شرکت کوچک در شرکت درخواست دهید هیئت مشاغل خانه استعدادها.

مشاور ارشد خدمات پزشکی قانونی و صداقت، ارنست و یانگ، برلین

ارنست و یانگ در حال استخدام است مشاوران تیم خدمات پزشکی قانونی و صداقت در شهرهای مختلف آلمان شما روی نبرد علیه یقه سفیدها و جرایم مالی تمرکز خواهید کرد و آماده حمایت از مشتریان بین المللی در امور مالی برای جلوگیری از پولشویی، تامین مالی تروریسم، نقض تحریم ها و کلاهبرداری خواهید بود. در حالت ایده آل، حداقل سه سال تجربه در زمینه های مرتبط و پیشینه ای در اقتصاد یا قانون تجارت خواهید داشت. در مورد این نقش در خط مقدم مبارزه با کلاهبرداری بیشتر بدانید هیئت مشاغل خانه استعدادها.


منبع: https://thenextweb.com/news/working-85-capacity-pros-and-cons

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *