آیا تسلا در حال ساخت یک کراس اوور کامپکت جدید است؟ در اینجا چیزی است که ما در مورد Codename Redwood می دانیم

آیا تسلا در حال ساخت یک کراس اوور کامپکت جدید است؟  در اینجا چیزی است که ما در مورد Codename Redwood می دانیم

به گزارش رویترز، خودروی آینده تسلا یک کراس اوور جمع و جور خواهد بود. شایان ذکر است، این شرکت هدف تولید ۱۰۰۰۰ دستگاه در هفته را برای خودروی الکتریکی ارزش محور خود در نظر گرفته است. همچنین گفته می‌شود که با شرکای زنجیره تامین با درخواست‌های قیمت تماس گرفته است، که نشانه روشنی است که تسلا می‌خواهد زودتر تولید را آغاز کند.

این خودرو در حال حاضر در حال توسعه است و نام Redwood را یدک می کشد. اگر این نام آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که Redwood Materials یک شرکت فناوری باتری است که توسط یکی از بنیانگذاران تسلا، رئیس سابق فناوری و عضو هیئت مدیره JB Straubel تأسیس شده است. در سال ۲۰۱۵، زمانی که استرابل هنوز در تسلا بود، اشاره کرد که پلت فرم مدل ۳ در نهایت یک خودروی برقی کراس اوور ایجاد می کند.

تا آنجایی که Redwood می گوید، بر بازیابی فلزات گرانبها از باتری های استفاده شده و همچنین ساخت اجزای ضروری مانند کاتدها تمرکز دارد. تصور اینکه ردوود می‌تواند برخی از سفارش‌های کاتد تسلا را برای پروژه جاه‌طلبانه بگیرد، بی‌معنی نیست. تسلا با این شرکت قرارداد دارد تا باتری‌های خودروهای الکتریکی را بازیافت کند.

اما به غیر از نامگذاری، پروژه Redwood بر اساس یک پلتفرم جدید ساخته خواهد شد که همچنین به عنوان پایه و اساس پروژه روباتاکسی تسلا عمل خواهد کرد. گفته می‌شود کراس اوور الکتریکی آینده از نسل بعدی فرآیند تولید جعبه‌نشده‌ای که تسلا در تگزاس خود استفاده کرده است، استفاده خواهد کرد. واحدهای گیگا شانگهای. اما این شرکت در نهایت می‌تواند برای کاهش هزینه‌ها و افزایش تولید به واحدهای تولیدی مکزیکی – و شایعه شده هندی – روی آورد.


منبع: https://www.slashgear.com/1501088/tesla-mass-market-affordable-electric-car-production-report/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *