آیا فریزر در واقع بهترین مکان برای نگهداری باتری است؟

آیا فریزر در واقع بهترین مکان برای نگهداری باتری است؟

به همان اندازه که ایده سردخانه خانگی که عمر باتری را افزایش می دهد پربار شده است، در نهایت به همان اندازه مفید است. اجازه دهید باتری گوشی شما به صفر برسد قبل از شارژ مجدد یا بستن برنامه ها برای حفظ انرژی. یعنی در واقع هیچ کمکی نمی کند.

دو برند اصلی باتری، Duracell و Energizer، هر دو به وضوح بیان می‌کنند که نگهداری در یخچال یا فریزر باعث افزایش عمر باتری‌های شما نمی‌شود. درست است که نگهداری آن‌ها در آب و هوای گرم می‌تواند ظرفیت را کاهش دهد یا باعث آسیب مستقیم (مانند پارگی یا نشتی) شود، اما پاسخ به این مشکل کاملاً مخالف نیست. دمای معمولی اتاق (حدود ۶۸ تا ۷۷ درجه فارنهایت)، به طور ایده آل در بسته بندی اصلی خود، روش توصیه شده برای ذخیره باتری های استفاده نشده است.

با این حال، این فقط بی تاثیر نیست – نگهداری باتری های شما در یخچال یا فریزر در واقع ایده بدی است به دلیل تمام رطوبت و آسیب های احتمالی که می تواند منجر شود. آب و هوای غیر خشک مانند این می تواند باعث ایجاد تراکم در باتری ها شود که می تواند باعث خوردگی قطعات مختلف مانند کنتاکت ها یا مهر و موم شود. و باتری های خورده، در بهترین حالت، بی اثر هستند. یا در بدترین حالت کاملاً خطرناک است. بنابراین به جای نگهداری باتری ها در یخچال یا فریزر، یک نقطه خشک و معتدل در خانه خود پیدا کنید تا آنها را نگه دارید. فقط فراموش نکنید که آنها را کجا گذاشته اید.


منبع: https://www.slashgear.com/1492567/is-the-freezer-the-best-place-to-store-batteries-answer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *